levertijd Nieuwe C1
xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 29-02-2008

Gepost: 03 juli 2008 12:00 AM

Hallo iedereen die een nieuwe c1 rijd

Wat is de levertijd geweest van jullie C1?? aangezien ik nog wacht op mijn blauwe kar.

Ik heb hem besteld op 22 juni en lever periode is ong augustus zeggen ze maar kan ook september worden ivm vakantie’s e.d.

Dus wil ik graag weten hoelang jullie op de c1 hebben moeten wachten

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  
 
GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 03 juli 2008 03:07 PM
  [ # 1 ]

Ik heb er een besteld op 24 mei met de verwachte levertijd eind juli. Deze week gaf de dealer aan dat ook begin of half augustus kan worden… Sad

Profiel  
 
xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 29-02-2008

Gepost: 04 juli 2008 10:17 AM
  [ # 2 ]

levertijd

Zitten we in het zelfde schuitje Very Happy

Dus nog even wachten op de c1 Crying or Very sad

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  
 
Gepost: 04 juli 2008 11:06 AM
  [ # 3 ]

Volgens de dealer tussen de 7 en de 10 weken.

Profiel  
 
AntoonTuijl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 18-06-2008

Gepost: 04 juli 2008 11:15 AM
  [ # 4 ]

Ik heb mijn C1 Ambiance eind maart besteld bij de leasemaatschappij van mijn werkgever en eind juni werd ik gebeld dat hij afgeleverd was.

Profiel  
 
Hugo Boss
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 28-03-2007

Gepost: 04 juli 2008 04:52 PM
  [ # 5 ]

Bij ons duurde het precies 2 weken… op een donderdagavond na een proefrit meteen getekend, en donderdagavond 2 weken later reden we ermee weg.

Profiel  
 
xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 29-02-2008

Gepost: 06 juli 2008 06:44 PM
  [ # 6 ]

levertijd

Dan moet ik helaas nog ff wachten t zal wel eind aug worden

levertijd van 3 weken dan stond hij zeker ook op voorraad bij dealer

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  
 
GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 18 juli 2008 04:35 PM
  [ # 7 ]

Yes, hij is binnen. Citroën-Agent Vos-Eldonk belde met op om dit mee te delen. Vanochtend heb ik snel even gekeken. Leuk. Geinig. De levertijd viel dus niet echt tegen.

Profiel  
 
xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 29-02-2008

Gepost: 18 juli 2008 11:30 PM
  [ # 8 ]
GeraldDSuper schreef:

Yes, hij is binnen. Citroën-Agent Vos-Eldonk belde met op om dit mee te delen. Vanochtend heb ik snel even gekeken. Leuk. Geinig. De levertijd viel dus niet echt tegen.

Nog net geen 2 maanden dus.

nou nog afleveringsklaar maken en de platen erop

veel plezier en suc6 met de c1

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  
 
xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 29-02-2008

Gepost: 04 augustus 2008 11:18 PM
  [ # 9 ]

nieuwe c1

EINDELIJK hij is er dan Very Happy Very Happy

vandaag vers van de vrachtwagen,

dit is een foto linkje hoop dat ie werkt daar staat de eerste foto op
met mijn mob genomen. Cool

van de week ga ik hem een afleverbeurt geven en dan Alle Extra’s er op bouwen Very Happy

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  
 
sinistr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 22-12-2008

Gepost: 10 januari 2009 08:03 PM
  [ # 10 ]

Mijn c1 was in week 42 besteld op 18 oktober en precies 2 maanden later op 18 december stond ie bij de dealer om klaar gemaakt te worden. Het enige minpunt is dat hij pas op 15 januari afgeleverd gaat worden hij staat er dus al een maand zo voor de aflevering. Dit i.v.m. de bpm waar men nog niet zeker van is wat ik nou uiteindelijk moet toebetalen, dat zegt de dealer niet ik krijg al 2 weken te horen dat ze er nog mee bezig zijn. En dat het volgens hun maar een paar 10tjes gaat schelen terwijl de importeur mij dit wel haarfijn wist uit te leggen dat de bpm ongeveer 540 euro op een c1 ambiance bedraagd en dat er op de lak en het aircopakket ook bpm geheven word. Dus vanwaar maar een paar tientjes ik hoef een paar honderd niet toetebetalen maar ik wacht het wel donderdag a.s. van hoe het geregeld is en anders laat ik mn neef er wel naar kijken.

Profiel  
 
dycore
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 19-12-2008

Gepost: 11 januari 2009 04:33 PM
  [ # 11 ]

wij wachten ook,afgelopen zaterdag dealer maar weer eens gebeld,die is het ook totaal niet eens met de gang van zaken,het duurt veel te lang,maar wat kun je doen?naar het rdw toegaan een pistool tegen hun kop houden en een kenteken eisen gaat ook wat ver Laughing
mvrg,
frank

Profiel  
 
sinistr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 22-12-2008

Gepost: 11 januari 2009 06:42 PM
  [ # 12 ]

Das wel erg rigoreus dycore, maar mijn kenteken is al reeds bekend. Ik weet alleen nog steeds niets van wat ik qua bpm terug krijg bij de dealer dat vind ik het meest frustrerende van het gewacht. Ik krijg wat ik al zij 3 weken lang het zelfde verhaal te horen weten we nog niet zijn we aan het berekenen hoe kan het dan dat de importeur mij dit wel weet te vertellen en haarfijn ook dat ik :

1 :  547 euro bpm op de auto heb
2 :  247 euro bpm voor de airco
3 :  104 euro bpm voor de lak

Mijn vraag is waarom duurt dit zo lang want de wagens met hnp kentekens rijden nu ook al, terwijl die van mij al lang had moeten rijden. Dus de importeur kan er ook niks aan doen maar de desbetreffende dealer wel. Dus morgen maar weer bellen.

Profiel  
 
sinistr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 22-12-2008

Gepost: 12 januari 2009 03:27 AM
  [ # 13 ]

De oude c1 is ingeruilt als soort aanbetaling martijn en rest van de betaling doe ik bij aflevering dat is normaal voor zover ik weet.

En wat betreft die bpm ik wacht niet op terugave, maar ik wil graag weten wat er van het toe te betalen totaalbedrag, aan bpm af gaat. Ik moet met bpm .... euro toebetalen maar ik heb een bpmloze auto dus ik wil weten hoeveel er van die .... euro afgaat aan bpm. Want dan kan de rest op mn spaarrekening blijven staan i.v.m. rente die je er over vangt. En dat weten ze bij de dealer mij niet te vertellen want naar hun zeggen zijn ze er nog mee bezich en er dus niet uit van hoe of wat, terwijl de importeur mij dit dus wel haarfijn weet te vertellen zoals eerder beschreven.

En vanwege dit denk ik, kan ik mn auto dus nog niet eerder meekrijgen dan tot donderdag a.s. Tenzij er iets anders gaande is daar waar ik niks vanaf weet als klant. Want dat kan natuurlijk ook zo zijn.

Profiel  
 
dycore
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 19-12-2008

Gepost: 13 januari 2009 06:58 PM
  [ # 14 ]

ha,het is zover,de 20ste januari is ze klaar en kunnen we haar ophalen,ik weet een ding nu al ,gaat een lange week worden Laughing
groeten,
frank&gerda;

Profiel  
 
sinistr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 22-12-2008

Gepost: 13 januari 2009 08:53 PM
  [ # 15 ]

Na vanmiddag weer eens gebelt te hebben met de dealer heb ik eindelijk te horen gekregen wat ik wou. En dat is dat ik 390 euro korting krijg en dat gaat van het toetebetalen bedrag af. Das lekker gunstig alleen weet ik niet of dit ook geld voor de seduction dat je 390 euro minder betaalt bij de eindrekening maar, dat lijkt me niet aangezien de basisaanschafprijs al flink lager ligt dan van mn ambiance. Dus ik denk dat je ook heel wat minder bpm terug kan verwachten op een seduction.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook