Ik heb hier nog wel mooi krachtstroom kabel liggen, dat volstaat wel denk ik?
Toch heb ik eerst de condensator vervangen.. Heb meteen een rondje gereden van een kleine 10 kilometer. Zonder 1 enkele hapering
Dat zijn 2 condensators in bijna 2 maanden….

Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Dan wordt het tijd voor een 123-tje, zou ik denken….PB naar Benjamin en voor 210 euro ben je van alle ellende verlost.
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
GW-tje schreef:Dan wordt het tijd voor een 123-tje, zou ik denken….PB naar Benjamin en voor 210 euro ben je van alle ellende verlost.
Ik rijd al 33 jaar met dezelfde condensator, dus zo erg is die ellende nou ook weer niet.
Nou, ik wil toch even kwijt dat mijn ervaring anders is.
De kwaliteit van de condensators lijkt wel slechter geworden de laatste jaren, ze kunnen plotseling de geest geven, ze zijn echt minder betrouwbaar. Ik adviseer lpg-rijders met de conventionele ontsteking altijd een reserve condensator aan boord te hebben. Misschien is het zo dat er een partij van mindere kwaliteit op de markt is geweest, of nog is, en dat zegt de leverancier er nooit bij (“Goh, je bent echt de enige, nog nooit eerder meegemaakt”)
‘t zijn de kosten niet…

Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
repelsteeltje schreef:Nou, ik wil toch even kwijt dat mijn ervaring anders is.