Bij mij mist de klep en het bakje helaas al. Dus nu een open gat er zitten, en ik wist niet dat dat kleine bakje voor cd`s was en heb ik toch ook niet nodig wat ik gebruik een usb in mijn radio ..
Citroen Xsara 1.4i Ligne Prestige (1998)

Totaal aantal Berichten: 27957
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan is het zowiezo geen slecht idee om het af te werken met een armsteun. Dat zal er toch wat netter uit zien
Arjan Verkade schreef:Dan is het zowiezo geen slecht idee om het af te werken met een armsteun. Dat zal er toch wat netter uit zien
Dat dacht ik dus ook inderdaad.. Nou ik zal morgen even kijken bij de sloop zoals het nu lijkt en dan laat ik wel even weten of ik iets heb gevonden!

Totaal aantal Berichten: 10
- Xsara Picasso 2.0 16v difference automaat
ook ik houd me aanbevolen
Ik wil er ook wel één. Ook sta ik open voor andere opties.
Is er iemand die een aftermarket armsteun heeft gemonteerd die van degelijke kwaliteit is, goed past bij het interieur van een Xsara én ook nog eens netjes te monteren is?
Ok ben dus net even na de sloop geweest, en er stonden bijna geen xsara`s meer. Alles was zo`n beetje afgevoerd.. jammer maar helaas
Dan word het dus maar even een namaak bestellen!!
Vossie schreef:Ik wil er ook wel één. Ook sta ik open voor andere opties.
Is er iemand die een aftermarket armsteun heeft gemonteerd die van degelijke kwaliteit is, goed past bij het interieur van een Xsara én ook nog eens netjes te monteren is?
Ik heb een ‘aftermarket’ van KAMEI en die bevalt prima, en ik geloof dat
de boys vd meeting op Citromobile 2009 um’ ook wel mooi vonden !
krijg geen foto geplaatst…
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
Ik heb even op de website van Kamai gekeken, maar daar hebben alle steunen voor alle merken dezelfde foto’s.
Ik zie net dat ze ook bij de halfords leverbaar zijn. Toch maar eens langslopen.
armsteun
Jongens het armsteuntje is in limburg nog leverbaar bij de dealer voor 130 euro groetjes pascal

Totaal aantal Berichten: 10
- Xsara Picasso 2.0 16v difference automaat
Re: armsteun
Pascal112 schreef:Jongens het armsteuntje is in limburg nog leverbaar bij de dealer voor 130 euro groetjes pascal
waar in limburg is dat :
Citroen coolen in apeldoorn kon hem ook nog bestellen!
Eminence bleu schreef:Ik kwam toevallig vandaag op internet deze toch wel erg mooie oplossing tegen (zie onderstaande link) bij een Xsara met leren bekleding (!). Lijkt veel op de armsteunen die je in auto’s van het VAG-concern en Opel ziet. Waarschijnlijk is deze ook opklapbaar. Als iemand weet of deze nog verkrijgbaar zijn dan hoor ik dat graag.
http://www.handelsprijzen.nl/toon_advertentie.php?mainID=1&subID=6&adID=25326
Ik heb wel van die andere armsteunen gezien die je zelf in de stoel kan bouwen. Ik denk dat dat ook zoiets is.
Ik ben september 2008 naar de dealer gegaan met de vraag of er nog armsteunen leverbaar waren voor de
Xsara Break. Hij heeft toen een belletje gepleegd en kon een originele (zwartvlederen) leveren voor +-€130,-. Deze heeft een kuiltje in het midden aan de voorzijde waar precies je elleboog in valt. Heeerlijk. Ik mis hem meteen in alle andere auto’s! Verder is hij iets langer als diegene op de eerste foto. Hij loopt wat rechter naar voren. Ook deze wordt met 4 schroeven vastgezet.
Dus: gewoon even de citroendealer vragen als je het niet erg vind om een vermogen aan een steuntje kwijt te zijn. Hij verdient zichzelf snel terug!
Hadden ze nu ook maar bekerhouders….