2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
HIER IS IE DAN….
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 09 februari 2005 08:11 PM
  [ # 16 ]

waar heeft die trirotor eigenlijk die 24 kleppen voor nodig?

Misschien moet je het gewoon vereenvoudigen naar.

C6 1500kW

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 09 februari 2005 08:18 PM
  [ # 17 ]

is een hybride…...
2 motoren, otto en wankel…:D

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 09 februari 2005 08:55 PM
  [ # 18 ]

Jajajaja, leuk, allemaal lekker dromen Wink (niks mis mee hoor).
Volgens een van de Citroën- medewerkers die ik op de C4-presentatie sprak, gaat het, net als bij het nieuwe topmodel van Peugeot, om een zogenaamd “profiel-model” (lees: onbetaalbare topper).
Instappen vanaf ruim 45.000 euri Confused Toch een ouderwetse ton in guldens, ik kan het niet laten…

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
HDI
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 24-07-2004

Gepost: 09 februari 2005 10:39 PM
  [ # 19 ]

Cool 

Hij blijft wel erg mooi die auto!!

“dream mode on”
Als ik genoeg verkoop…. dan kan het best zijn dat er eentje komt ( dus mensen, veeeeeel kopen van mij Wink )

“dream mode off”

Het blijft wel veel geld…..

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 februari 2005 10:41 PM
  [ # 20 ]

nog 15 jaar hard sparen en dan kan de c6 voor de deur staan Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  
 
Gepost: 10 februari 2005 04:21 PM
  [ # 21 ]

Ik kreeg dit net in de bus van Citroën NL:

gr.MArtijn

CITROËN     PERSBERICHT
CITROËN NEDERLAND BV
Postbus 75895
1070 AW Amsterdam
Telefoon 020 5701911
Telefax 020 5701308
Internet: http://www.citroen.nl

CITROËN C6
VERLEIDELIJK ANDERS …

Amsterdam, 10 februari 2005 - In de rijke traditie van grote modellen van Citroën – alle gekenmerkt door karakteristiek design – wordt nu de verbluffende C6 gepresenteerd: een technologisch zeer geavanceerde grande routière.

Deze grote berline is het meest recente voorbeeld van de reeks vernieuwingen van het modellengamma. Met zijn unieke en tijdloze design, dat past in de historische lijn van grote modellen, doet Citroën met de nieuwe Citroën C6 zijn reputatie eer aan.

De Citroën C6 beschikt over de vereiste eigenschappen voor een berline in de top van het gamma, elegantie, raffinement en allure, en combineert deze met de traditionele merkwaarden van Citroën.

Met zijn fameuze voorgangers heeft de Citroën C6 deze eigenschappen gemeen, al zijn die in de loop der tijd voortdurend geëvolueerd.

De nieuwe Citroën C6 onderscheidt zich door strakke, vloeiende lijnen en een reeks geavanceerde technologische voorzieningen die het comfort optimaliseren. Deze reeks omvat: head-up display, een V6 HDi dieselmotor met 208 pk – voor het eerst toegepast in een Citroën –, actieve vering met variabele demping, Lane Departure Warning System en meedraaiende Xenon koplampen.

Citroën C6 - Gedurfd design
Het design fascineert en betovert dankzij de proporties, de daklijn en het profiel die de auto direct als Citroën herkenbaar maken. Met zijn strakke, vloeiende lijnen en uitgebalanceerde verhoudingen, lange overhang vóór en een korte overhang achter heeft de Citroën C6 de allure van een berline en de elegantie van een coupé. Het karakteristieke ontwerp van de Citroën C6 combineert het typische design van Citroën met kenmerken van auto’s in het topsegment.

De voorzijde bevestigt zijn identiteit met de brede grille, generfde motorkap, de forse verchroomde double chevron en twee verticaal geplaatste koplampen die ver doorlopen tot in de spatborden.

De lange wielbasis en het gestrekte, aërodynamische profiel geven de Citroën C6 een imposant postuur dat de indruk wekt van ruimte, stabiliteit en kracht.

Aan de zijkant gaan de portierruiten naadloos over in de welving van de daklijn die aan de achterzijde fraai eindigt in de achterste stijlen. Dit vormt – net als de frameloze zijruiten – een knipoog naar het design van een coupé.

De achterzijde is helemaal een lust voor het oog: de originele, esthetische vormgeving getuigt van harmonieuze logica. De achterruit heeft een opvallende, concave vormgeving en de lijn van de kofferbak rondt het profiel aan de achterzijde fraai af. Bij hogere snelheden komt automatisch een spoiler tevoorschijn die een andere specifieke merkwaarde van Citroën onderstreept: aërodynamisch ontwerp.

Vanuit de achterspatborden strekken de boogvormige achterlichten zich uit tot aan de bumper met over de gehele breedte aan de onderzijde een chroomlijst. Deze chroomlijst wordt voortgezet aan de onderzijde van de auto.

Het interieur van de Citroën C6 biedt de indruk van ruimte en comfort, hetgeen vooral tot uiting komt in de fraaie lijn van het dashboard, het raffinement, de hoge kwaliteit van gebuikte materialen en de comfortabele, goedgevormde stoelen.

Afgezien van de stijl biedt de Citroën C6 een geheel vernieuwende benadering van autodesign, gebaseerd op geavanceerde technologie, vitaliteit en comfort.


Citroën C6 - Geavanceerde technologie voor hoog comfort en meer veiligheid
De nieuwe Citroën C6 is bij uitstek het voorbeeld van de creatieve en innovatieve werkwijze van het merk, die met geavanceerde technologie hoogstaand comfort en voorbeeldige veiligheid mogelijk maakt.

Een voorbeeld daarvan is de met zorg ontwikkelde zitpositie voor de bestuurder met recht voor zich het instrumentenpaneel en head-up display. De projectie van bijvoorbeeld snelheid en navigatie-instructies op de voorruit levert een belangrijke bijdrage aan de actieve verkeersveiligheid.

Nieuw voor Citroën is de toepassing van een elektrisch bediende parkeerrem. Daarnaast beschikt de C6 over de technologische innovaties die het rijden eenvoudiger maken en die al in de Citroën C4 en C5 zijn toegepast: Lane Departure Warning System, parkeersensoren vóór en achter, meedraaiende Xenon koplampen, cruise control en snelheidsbegrenzer.

Om de positionering aan de top van het modellenprogamma te illustreren kan bij de Citroën C6 gekozen worden uit twee zescilinder motoren die garant staan voor rijplezier en raffinement: een nieuwe V6 2.7 HDi die 208 pk (150 kW) levert en voorzien is van een roetfilter en een 3.0 V6 benzinemotor die 215 pk (155 kW) levert. Beide motoren worden gekoppeld aan een zestraps automaat.

Grote modellen van Citroën zijn traditioneel voorzien van geavanceerde veersystemen. De nieuwe Citroën C6 vormt daarop geen uitzondering. Het nieuwe actieve veersysteem met variabele demping stelt nieuwe maatstaven voor comfort, wegligging en rijdynamiek.

Dankzij de uitzonderlijke rijkwaliteiten en zijn exclusieve comfort zal de Citroën C6 in het spoor kunnen treden van de grote Citroëns die hem voorgingen.



Citroën C6 - Comfort van een limousine
Uitzonderlijk comfort keert terug in elk onderdeel van het interieur: meervoudig verstelbare stoelen, uitstekende geluidsisolatie, thermisch comfort en de zithouding voor de bestuurder.

Het uitgekiende ontwerp van de zitpositie van de bestuurder en de ergonomie van het dashboard maken het mogelijk dat de bestuurder zijn ogen altijd op de weg kan richten. Bovendien zorgen de gelaagde zijruiten ervoor dat de bestuurder minder hinder ondervindt van geluid van buiten en zich dus beter kan concentreren.

Inzittenden profiteren van het royale ruimteaanbod en ook de achterpassagiers kunnen de ideale, ontspannen zitpositie vinden dankzij elektrisch verstelbare stoelen.

De bergvakken in de portieren zijn ontworpen met het oog op het gebruiksgemak van eigentijds interieurontwerp. Zo wordt het beeld versterkt van de Citroën C6 als rijdende salon.

Citroën streeft voortdurend naar optimalisatie van het comfort van inzittenden. Daarom heeft de Citroën C6 zowel links-rechts, als voor-achter gescheiden airconditioning. De luchtstromen worden buitengewoon zorgvuldig afgestemd en zorgen voor een homogene temperatuur, die als een deken voor veel thermisch comfort voor de voorpassagiers zorgt.

De Citroën C6 is zowel klassiek als buitengewoon en onderscheidt zich in alle opzichten van modellen die op dit moment het referentiepunt zijn in het topsegment. Hij heeft de noodzakelijke kwaliteiten van een auto uit de top van het gamma: elegantie, raffinement en allure.
Citroën voegt daaraan bovendien zijn eigen expertise toe en combineert deze met de factor emotie én geavanceerde technologie.

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 10 februari 2005 05:04 PM
  [ # 22 ]

Mooi wagen, alleen die achterkant… Die moet je waarschijnlijk in het echt zien. Hij doet me nu een beetje aan een apenkont denken… Rolling Eyes Vijftien jaar doorsparen om ‘m te kunnen kopen? Denk het niet, tegen die tijd zijn de eerste geleverde zeer betaalbaar… Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 10 februari 2005 05:09 PM
  [ # 23 ]

hele mooie wagen.  ik hoop dat die de xm overtreft.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 10 februari 2005 05:32 PM
  [ # 24 ]

Zeg MArtijn, als ik dat allemaal zo lees en de highlights eruit haal:

- een technologisch zeer geavanceerde grande routière.
-  een berline in de top van het gamma
- een reeks geavanceerde technologische voorzieningen die het comfort optimaliseren. Deze reeks omvat: head-up display, een V6 HDi dieselmotor met 208 pk
- het typische design van Citroën met kenmerken van auto’s in het topsegment.
- Bij hogere snelheden komt automatisch een spoiler tevoorschijn die een andere specifieke merkwaarde van Citroën onderstreept: aërodynamisch ontwerp.
- De projectie van bijvoorbeeld snelheid en navigatie-instructies op de voorruit levert een belangrijke bijdrage aan de actieve verkeersveiligheid.
- Bij de Citroën C6 kan gekozen worden uit twee zescilinder motoren die garant staan voor rijplezier en raffinement: een nieuwe V6 2.7 HDi die 208 pk (150 kW) levert en een 3.0 V6 benzinemotor die 215 pk (155 kW) levert. Beide motoren worden gekoppeld aan een zestraps automaat.
- Bovendien zorgen de gelaagde zijruiten ervoor dat de bestuurder minder hinder ondervindt van geluid van buiten en zich dus beter kan concentreren.
- etc

..dan gaat-ie volgens mij standaard al ver en ver over de door mij genoemde 45 euro-mille heen Shocked
Ik vind ‘m wel mooi,maar kan nog niet echt wennen aan die Audi-kont Confused

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 10 februari 2005 07:19 PM
  [ # 25 ]

geweldig mooie auto gelukkig schrijft een grote Citroen snel af
hij lijkt veel op de CX gelukkig
Peter

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 10 februari 2005 07:36 PM
  [ # 26 ]

..dan gaat-ie volgens mij standaard al ver en ver over de door mij genoemde 45 euro-mille heen Shocked
Ik vind ‘m wel mooi,maar kan nog niet echt wennen aan die Audi-kont Confused

Ik gok op 49.795 euro voor de instappert…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 februari 2005 08:12 PM
  [ # 27 ]

Re: C6

M&M schreef:

Da’s na 4/5 jaar een slordige € 15.000 á € 20.000 voor een leuke uitvoering , prima betaalbaar dus Laughing

ben bang dat de prijs voor het onderhoud niet zakt Rolling Eyes
wegenbalasting en verzekering zullen ook wel niet meewerken om het rijden voor ons goedkoop te maken Wink

blijft wel mooie auto Smile

Profiel  
 
janneman
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 08-11-2004

Gepost: 10 februari 2005 10:05 PM
  [ # 28 ]

dit zal waarschijnlijk het interieur worden van de C-6…..
ik heb hem ergens gevonden op het internet

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 10 februari 2005 10:09 PM
  [ # 29 ]
HDI schreef:

Cool 

Hij blijft wel erg mooi die auto!!

“dream mode on”
Als ik genoeg verkoop…. dan kan het best zijn dat er eentje komt ( dus mensen, veeeeeel kopen van mij Wink )

“dream mode off”

Het blijft wel veel geld…..

Wat verkoop je :p

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 10 februari 2005 10:09 PM
  [ # 30 ]

jammer, klokken in het midden bij zo een auto Sad  Confused ....
middenconsole doet me erg aan e c5 ph2 denken. Hadden/kunnen ze best iets bijzonders van maken denk ik

verder schitterend: STUUR!!

Profiel  
 
 
2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook