15 van de 17
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende > 
   
citromobile 2005
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 09 mei 2005 02:33 PM
  [ # 211 ]
XBXG schreef:

Mooi hè.....*Vader en Zoon* zo naast elkaar :lhm Smile

En dan te bedenken dat zoon Renz als 2-jarig jochie (in een kinderzitje) al in een GSA break heeft gezeten. Smile
LHM is er bij hem met de paplepel ingegoten….vindt je het gek dat hij nu in een Xantia rijdt. Smile

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 mei 2005 06:52 PM
  [ # 212 ]

Of wat dacht je van die witte xantia met rally mistlampjes voor de grille en BX gti velgen Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2005 07:01 PM
  [ # 213 ]
Bram schreef:
XBXG schreef:

FOTO VAN PATRICKS GS EN MIJN BX LEADER

Mooi hè.....*Vader en Zoon* zo naast elkaar :lhm Smile

En dan te bedenken dat zoon Renz als 2-jarig jochie (in een kinderzitje) al in een GSA break heeft gezeten. Smile
LHM is er bij hem met de paplepel ingegoten….vindt je het gek dat hij nu in een Xantia rijdt. Smile

Uh, Bram, zie je nou een foto van mijn BX naast de GS van Patrick?

Quote:
De foto’s staan binnenkort online, hier alvast een voorproefje

Nou… ik moet hoe dan ook nog even wachten tot ik weer thuis ben om je site uberhaupt te bekijken. Volgens de internetfilter hier op mijn werk bevat jouw website “sexually explicit material”... Zeker veel SM-foto’s erop…

Uh, hoe kan dat nou weer Shocked  Shocked

Grrr, lastig blijft het als niemand je foto’s kan zien Evil or Very Mad  Evil or Very Mad

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6469
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 09 mei 2005 07:05 PM
  [ # 214 ]

Geen nood, thuis lukt het me wel gewoon (heb je ook meer tijd om er ongestoord van te genieten).

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2005 07:08 PM
  [ # 215 ]
Mulder schreef:

Geen nood, thuis lukt het me wel gewoon (heb je ook meer tijd om er ongestoord van te genieten).

OK, dus jij ziet wel gewoon de foto van mijn BX en Patrick’s GS C-matic?

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6469
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 09 mei 2005 07:15 PM
  [ # 216 ]

Ja die zie ik zelfs/ook hier op mijn werk. Maar alleen als ik vanaf mijn werk-pc jouw site probeer te openen, word ik beticht van allerlei vervelende voorkeuren…  Wink Thuis geen probleem (maar daar zijn ze eraan gewend Laughing ).

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 09 mei 2005 07:41 PM
  [ # 217 ]

Als ik me niet vergis was die XMbreak met ingeslagen ramen van Philippe Losson www.losson.com
Mijn theorie is dat er iemand wat minder tevreden was over de prestaties van Losson en zo wraak heeft willen nemen.
Want als je zou willen inbreken, dan sla je toch niet de achterste ruiten in, wel? En dan nog wel allebei. Dan kan je nog steeds geen portier openen (da’s puur theorie hè?); kun je beter een portierruit inmeppen….....

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 mei 2005 07:46 PM
  [ # 218 ]

Tsja, samen met de bekraste Xsara…ok al zo’n vreemd gevalletje Confused  Rolling Eyes

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2005 07:54 PM
  [ # 219 ]
robb schreef:

Als ik me niet vergis was die XMbreak met ingeslagen ramen van Philippe Losson www.losson.com
Mijn theorie is dat er iemand wat minder tevreden was over de prestaties van Losson en zo wraak heeft willen nemen.
Want als je zou willen inbreken, dan sla je toch niet de achterste ruiten in, wel? En dan nog wel allebei. Dan kan je nog steeds geen portier openen (da’s puur theorie hè?); kun je beter een portierruit inmeppen….....

Je moet maar durven zeg Exclamation
Ruiten ingooien op een parkeerterrein waar honderden Citroëns staan…

Was het trouwens deze XM Break ? Die staat tenminste op de site van Philippe Losson…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 mei 2005 08:07 PM
  [ # 220 ]
Simpele Ziel schreef:

Tsja, samen met de bekraste Xsara…ok al zo’n vreemd gevalletje Confused  Rolling Eyes

ja van die Xsara was ook erg zonde….
maar neem aan dat dat er al op zat.

@XBXG ja die break is het.

@robb inbraak voor de achterste ramen is niet logisch nee.
ik vind inbraak met zoveel mensen om je heen toch al niet logisch.

ramen van een auto inslaan met honderden Citro feaks om je heen lijkt me eigenlijk geen optie, maakt meestal ook nogal herrie Wink

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2005 08:48 PM
  [ # 221 ]
Blueduck schreef:

Foto van de verroeste cx:

Hou t maar bij n link ivm de omvang van t plaatje Surprisedops:

Die staat ook al elk jaar op Citromobile Wink
Het lijkt er trouwens meer op dat de gehele CX is beplaat met plaatstaal, zal wel wat meer wegen dan het origineel Laughing

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 mei 2005 10:59 PM
  [ # 222 ]
T(h)ijs schreef:

Er was inderdaad maar weinig BX spul, ik zocht bijvoorbeeld gele verstralers/mistlampen maar de originele kon ik nergens vinden. Wat me ook opviel ( en dan moet ik mezelf op de borst kloppen ) was dat van de BX 16v’s die ik gezien heb de mijne er toch wel erg netjes/origineel uitzag. Er was een nog een groene 16v met vouwwagen van een BX clublid die er nog mooier uitzag ( en die had airco verdorie! ). Maar een zilveren met kapotte bumper en onder de algen zag er niet uit en een zwarte die erbij stond had ook allemaal frutsels eraan Sad

Had jij een zwarte? Ik zag er zoeen op zondag rijden en die was toch wel ERRUG strak! Die groene is van Richard de Reus. Mooie kar idd. Deze wagen heeft een paar jaar geleden met het thema “Citroen en sportiviteit” op de clubstand gestaan, maar had toen 17 inch 5 spaaksvelgen. Kun je over discusseren: het stond goed en was een behoorlijke eye-catcher maar ik vind de originele 16v velgen ook erg goed staan.

Gr,
Marten

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 09 mei 2005 11:07 PM
  [ # 223 ]
XBXG schreef:

Ik ben er zaterdag geweest en vond het ondanks het slechte weer erg geslaagd. Het was de 7e keer dat ik er was (de eerste 4 keer met het openbaar vervoer gekomen omdat ik nog geen rijbewijs had, de laatste 3 keer met de BX).

Wat me opviel:

* erg weinig BX-spul te koop, op een tweedehands teruggedraaid Digit-dashboard na.
* het extreem hoge aantal SM’s Shocked  wat blijven dat toch schitterende auto’s Exclamation
* XM V6 Break met 2 kapotte achterruiten (weet nu echt niemand hoe dat zo gekomen is?)
* het hoge aantal oude CX’en uit 1974 en 1975.

Ik heb niks gekocht, maar heb me wel erg vermaakt.
Ook vond ik het leuk om een aantal Forummers tegen te komen en wat bij te kletsen.

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij, dan hopelijk weer 2 dagen Wink

De foto’s staan binnenkort online, hier alvast een voorproefje Wink

hallo !!  mag ik jullie er even op attenderen dat mijn bx er ook op staat !!

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 09 mei 2005 11:18 PM
  [ # 224 ]
Blueduck schreef:

Hebben jullie op zondag ook die duitse cx break gezien?? Leek rechtstreeks uit mad max of waterworld gereden te zijn!! Very Happy Heb mn ogen uitgekeken bij dat ding. Volledig geen verf meer erop, en dan toch maar 1 gaatje wat ik zo kon vinden. Heb er nog ff geen foto van, maar zodra ik die heb, zal ik m posten!

het ding stond ook vorig jaar op het parkeerterrein Cool

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 09 mei 2005 11:33 PM
  [ # 225 ]
mpostma schreef:

Had jij een zwarte? Ik zag er zoeen op zondag rijden en die was toch wel ERRUG strak! Die groene is van Richard de Reus. Mooie kar idd. Deze wagen heeft een paar jaar geleden met het thema “Citroen en sportiviteit” op de clubstand gestaan, maar had toen 17 inch 5 spaaksvelgen. Kun je over discusseren: het stond goed en was een behoorlijke eye-catcher maar ik vind de originele 16v velgen ook erg goed staan.

Gr,
Marten

Nee helaas ik heb een donkergrijze, op zich ging die zwarte 16v nog wel maar ik meende mij te herinneren dat er in het interieur wat veranderd was t.o.v. het origineel. Hij stond wel te koop. En een handige harry dacht, die auto trekt lekker publiek want toen ik naar die zwarte stond te kijken parkeerde hij er een zilveren 16v naast, ook te koop. Maar achterbumper helemaal doorgescheurd, slecht interieur en onder de groene zut ( algen/bomenspul ).

Maar die groene was wel errug mooi, heeft die nog de originele lak?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
15 van de 17
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook