1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
foto’s van m’n nieuwe cx !!
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 30 april 2005 01:22 AM

He troeners !

Heb hier de foto’s van onze nieuwe aanwinst ,heerlijke auto !!! Cool
wel hebben we al de eerste avontuurtjes gehad ! Crying or Very sad

toen ik haar net had opgehaald en de cx op de oprit had staan kwam er een groene lhm plas onderweg zetten. Crying or Very sad  was gelukkig niet zo’n groot probleem,er zat namelijk een scheurtje in de slang die naar de hoofdbol loopt.. het is gelukkig weer opgelost Wink

Had ik vanavond koopavond en ik reed ( zwevend natuurlijk Laughing ) hoor ik in een keer een rauw gegrom in mijn wielkast !! bleek dat mijn hele band van mijn velg is gelopen Shocked  dus reserve band er maar op ,bleek dat deze ook nog es leeg is Crying or Very sad .

Heb nog wel andere wielen liggen maar hier heb ik de wielbouten nog niet van Crying or Very sad

dus we hebben al weer heel wat meegemaakt al samen Smile

dan nu de foto’s !!!

Groet Roy
:cevr [/img]

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494
Geregistreerd: 24-03-2005

Gepost: 30 april 2005 02:25 AM
  [ # 1 ]

)  Jaaaah schitterende bak hoor Roy,daar kun je met recht trots op zijn…en ik jaloers. twisted Mooie kleur ook. Rijd dat lekker zo’n C-matic? Lijkt me raar,wel schakelen en niet koppelen. Ik vind het trouwens wel slordig van de garage om zaken als leidingen en banden niet te controleren bij wijze van afleveringsbeurt. Hopelijk blijven meer van dergelijke avonturen je bespaart. Veel,mooie,veilige en gelukkigekilometers ermee. Cool 
Groet,
Martijn.

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 30 april 2005 02:32 AM
  [ # 2 ]

Gefeliciteerd!!! Ik vind het een ontzettend mooie wagen met een zeer mooi dashboard. Top!!!

En tja, die beginnersproblemen… jammer maar als hij een tijd heeft stilgestaan dan is er natuurlijk niet erg veel aan te doen.

Ik wens je veel plezier van deze mooie dame!

TinusTussengas schreef:

Rijd dat lekker zo’n C-matic? Lijkt me raar,wel schakelen en niet koppelen.

C-matic is heerlijk, mijn GS heeft het ook en ik was in 3 minuten er aan verknocht. Ik wil niet meer anders!
Het is wel wennen als je weer eens in een normale wagen komt.
Laatst had ik een LT35 gehuurd voor mijn verhuizing, en ik reed telkens weg in z’n 2e versnelling. (behalve de enkele keren dat L_E mij er op wees…) (zowel mijn 2cv als mijn GS hebben zijn 1e versn. links onder zitten namelijk)

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 30 april 2005 02:42 AM
  [ # 3 ]

Even mijn mond droogvegen zeg.
Dit is nou de auto waar ik al jaren van droom….

P*R*A*C*H*T*I*G*
:cx

 

Profiel  
 
Gepost: 30 april 2005 04:06 AM
  [ # 4 ]

Te**ing zeg ! Wat een schitterende bak!

Ga maar vast sparen voor die TRX banden die kosten een berg euries…

Ik vind het trouwens wel mooi staan onder zo’n smalspoor CX. Zijn de velgen nieuw of gerestyled?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 april 2005 12:32 PM
  [ # 5 ]

ziet er echt heel netjes uit! Laughing
echt als nieuwe gewoon Smile

doet dit als je XM’s en andere Citroëns vergeten? Wink

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 30 april 2005 01:01 PM
  [ # 6 ]

Dank voor al jullie reacties ! Wink in feite kan de garage er ook niks aan doen omdat ze een hele tijd stil heeft gestaan, wat de band betreft vind ik het eigenlijk wel een beetje slordig Sad

doet dit als je XM’s en andere Citroëns vergeten?

zeker te weten , hier droomde ik altijd al van !!! Very Happy

 

Ik vind het trouwens wel mooi staan onder zo’n smalspoor CX. Zijn de velgen nieuw of gerestyled?

de velgies zijn nog helemaal origineel ,lichte gebruiks sporen Shocked

en de c-matic? tja beetje wennen ,maar het rijdt heelijk !!!

dank jullie wel voor de complimenten!

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 april 2005 01:51 PM
  [ # 7 ]

Prachtige wagen moet ik zeggen. Dat soort moeten er zo veel mogelijk van op de weg blijven!

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 30 april 2005 02:57 PM
  [ # 8 ]

Mooie auto, alleen zie ik op het linkerachterscherm, naast het achterlicht een roestplekje?

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Gepost: 30 april 2005 03:13 PM
  [ # 9 ]

Sjieke CX. En die TRX velgen Prachtig gewoon.

Veel plezier er mee en verzorg hem goed Wink

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 30 april 2005 03:16 PM
  [ # 10 ]

Prachtige CX, Roy!! Cool  Hele mooie kleur ook. Houd idd wel even dat plekje in de gaten, het blijft een Citroën Confused

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 30 april 2005 03:42 PM
  [ # 11 ]

klopt ,hij heeft hier en daar wel een plekje.. hij is dan ook nog helemaal dans son jus Wink  hier moet ik nog mee aan de gang !!

kan iemand mij ook de kleur vertellen? staat nl. geen orga en kleur nummer meer op Rolling Eyes

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 30 april 2005 04:44 PM
  [ # 12 ]

Ga maar vast sparen voor die TRX banden die kosten een berg euries…

deze velgen hebben twee maten je heb ze in 14 inch en in mm ik denk dat dit gewone 14 inch zijn Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  
 
Gepost: 30 april 2005 05:22 PM
  [ # 13 ]

Weet ik, maar dit zijn zo te zien echt TRXen….de dure versie dus…

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 30 april 2005 06:25 PM
  [ # 14 ]
citroenc2 schreef:

Ga maar vast sparen voor die TRX banden die kosten een berg euries…

deze velgen hebben twee maten je heb ze in 14 inch en in mm ik denk dat dit gewone 14 inch zijn Very Happy Very Happy Very Happy

nep dit zijn de echte trxén !! Smile

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 30 april 2005 06:38 PM
  [ # 15 ]

dan komen jouw velgen als het goed is van een andere auto af een prestige of een gti Confused

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook