2 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Najaars meeting met CCR (30sept-2okt)
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 mei 2005 07:45 PM
  [ # 16 ]

Nou, ik houd er rekening mee, ,wil ook wel overnachten daar…

Ik begrijp dat het niet van dit forum is maar het lijkt me toch wel leuk/gezellig..

Afzonderen van de CCR kan je eigenlijk niet maken..je komt daar, maakt gebruik van de dingen die ze hebben geregeld en gaat vervolgens je eigen gang? We zouden natuurlijk wel 1 van de dagen een tourtocht kunnen maken, dan sluiten de mensen van ccr zich vanzelf wel aan als ze willen en is het toch ook een beetje van “ons”..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 mei 2005 08:26 PM
  [ # 17 ]

nee hoor, geen hokjes geest Exclamation

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 mei 2005 08:31 PM
  [ # 18 ]

Hee Martijn, is er ook melk en suioker (voor in de koffie) ?

Ennuh, ik denk dat er toch bepaalde groepjes ontstaan. Vaak zie ik op meetings de Eendjes bij de Eendjes, de HY’s bij de HY’s enzovoorts enzovoorts.

Overigens, ik vindt het nog veel te vroeg om me aan te melden. Maarja, het is inmiddels bekend dat ik definitieve beslissingen altijd op het laatst neem Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 26 mei 2005 08:48 PM
  [ # 19 ]
erik wijngaarden schreef:

nee hoor, geen hokjes geest Exclamation

Hier sluit ik mij sterk bij aan ccr is vriendelijk genoeg ons uit te nodigen, en dus we zijn er allemaal als citroen gekken… dat de eend-rijders bij de eenden uitkomen en de BX’en bij de BX’en is prima, en nromaal, maar het is een meet!

Wat echter misschien wel kan is dat cfnl de organisatie van een activiteit oid voor zijn rekening neemt, waarbij ccr uiteraard ook uitgenodigd is… (is maar een idee, want ik heb geen tijd het te organiseren, maar durf ik het woord “barbecue” te opperen?)

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 mei 2005 08:51 PM
  [ # 20 ]
sans-pareil schreef:
erik wijngaarden schreef:

nee hoor, geen hokjes geest Exclamation

Hier sluit ik mij sterk bij aan ccr is vriendelijk genoeg ons uit te nodigen, en dus we zijn er allemaal als citroen gekken… dat de eend-rijders bij de eenden uitkomen en de BX’en bij de BX’en is prima, en nromaal, maar het is een meet!

Wat echter misschien wel kan is dat cfnl de organisatie van een activiteit oid voor zijn rekening neemt, waarbij ccr uiteraard ook uitgenodigd is… (is maar een idee, want ik heb geen tijd het te organiseren, maar durf ik het woord “barbecue” te opperen?)

Want daar hebben we ervaring mee Wink  Laughing  Laughing

Of iemand met plaatselijke bekendheid hied die ons wat leuke stukjes van de maasvlakte kan laten zien door middel van een puzzelroute o.i.d.?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 mei 2005 08:58 PM
  [ # 21 ]
Simpele Ziel schreef:

Nou, ik houd er rekening mee, ,wil ook wel overnachten daar…

Ik begrijp dat het niet van dit forum is maar het lijkt me toch wel leuk/gezellig..

Afzonderen van de CCR kan je eigenlijk niet maken..je komt daar, maakt gebruik van de dingen die ze hebben geregeld en gaat vervolgens je eigen gang? We zouden natuurlijk wel 1 van de dagen een tourtocht kunnen maken, dan sluiten de mensen van ccr zich vanzelf wel aan als ze willen en is het toch ook een beetje van “ons”..

ik bedoel ook niet dat we ons afschermen.
ik bedoel meer dat de forum leden elkaar kunnen vinden en herkennen e.d.

Profiel  
 
Gepost: 26 mei 2005 09:07 PM
  [ # 22 ]
sans-pareil schreef:
erik wijngaarden schreef:

nee hoor, geen hokjes geest Exclamation

Hier sluit ik mij sterk bij aan ccr is vriendelijk genoeg ons uit te nodigen, en dus we zijn er allemaal als citroen gekken… dat de eend-rijders bij de eenden uitkomen en de BX’en bij de BX’en is prima, en nromaal, maar het is een meet!

Wat echter misschien wel kan is dat cfnl de organisatie van een activiteit oid voor zijn rekening neemt, waarbij ccr uiteraard ook uitgenodigd is… (is maar een idee, want ik heb geen tijd het te organiseren, maar durf ik het woord “barbecue” te opperen?)

Zou leuk zijn ware het niet dat het daar altijd erg waait en dat het natuurgebied is. De havendienst, van wie het terrein is. Is voorlopig nog van mening dat dat verboden is. (vergunning) Vroeger hadden we er ook kampvuur, maar ook dat mag niet meer. Maar ze zijn het terrein momenteel aan het herstructureren en het schijnt een recreatieplek te gaan worden. Dus wie weet. Maar vooralsnog nog geen grote BBQ Sad

Een puzzelrit oid kan natuurlijk, maar ik heb zelf geen tijd om die uit te zetten. Maar als er zijn die dat willen doen prima natuurlijk.

Ik zal Alfred van de Eendenwacht eens vragen of het mogelijk is rondritjes over de landtong te maken per ex-Gendarmerie vrachtwagen, een T46 uit 1960.

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 26 mei 2005 10:54 PM
  [ # 23 ]

Wacht even, eens zien of ik het begrijp Surprisedops:
Er wordt een Citroën evenement georganiseerd in een natuurgebied (lekker bijdehand met als die LHM….. kunnen we iets terug doen voor de natuur Twisted Evil  ), het terrein is nog niet klaar, heeft geen juiste bestemming (typisch hollandse regelneverij) en er is geen toestemming…..
Juist ja….. Confused
De locatie is magnefiek, vooral als je niet voor rust komt….....
Wat betreft de tijd zou ik zeker willen gaan, heb 12 jaar in Vlaardingen gewoond, dus geen onbekend terrein. Echter, wellicht dat er in de omgeving en in die tijd uitwijkmogelijkheden zijn? Er zijn daar ook wel andere campings in de buurt, zelfs in Rotjeknor is een heuse stadscamping…....
Ben benieuwd of dit gaat lukken, kan me er al wel een tikje op verheugen.

MVG,Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 26 mei 2005 10:59 PM
  [ # 24 ]
Lelijke Eend schreef:

Ennuh, ik denk dat er toch bepaalde groepjes ontstaan.

Vaak zie ik op meetings de Eendjes bij de Eendjes, de HY’s bij de HY’s enzovoorts enzovoorts.

Precies Exclamation

En dat is de reden dat ik daar niet naartoe zal gaan….ik vind het heel jammer dat dit inmiddels grootste Citroenforum, geen najaarsmeeting ZELF organiseert. Confused
Zoals ik al zei….de CF-meeting in Borculo was een doorslaand succes en ik zag graag daar een vervolg in. Idea

Was lekker *gezellig-rommelig*....vrijwel ALLES mocht, behalve dan een koppeling vernieuwen voor de deur bij de overbuurman Laughing ....en als ik nu al lees dat DIT en Dat verboden is ? Rolling Eyes

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 26 mei 2005 11:04 PM
  [ # 25 ]

ik kom wrs ook wel langs,...en blijf dan ook wel logeren…:P

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 26 mei 2005 11:12 PM
  [ # 26 ]

Het topic kan beter heten:

Najaars meeting bij het CCR Haventreffen…

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 mei 2005 11:27 PM
  [ # 27 ]
arjan_verkade schreef:

ik bedoel ook niet dat we ons afschermen.
ik bedoel meer dat de forum leden elkaar kunnen vinden en herkennen e.d.

dat is nogal simpel.. dat zijn die lijkbleke computer nerds…  je herkent ze aan hun onafscheidelijke laptop en/of pda

Profiel  
 
Gepost: 27 mei 2005 01:35 AM
  [ # 28 ]
superpetur schreef:

Wacht even, eens zien of ik het begrijp Surprisedops:
Er wordt een Citroën evenement georganiseerd in een natuurgebied (lekker bijdehand met als die LHM….. kunnen we iets terug doen voor de natuur Twisted Evil  ), het terrein is nog niet klaar, heeft geen juiste bestemming (typisch hollandse regelneverij) en er is geen toestemming…..
Juist ja….. Confused
De locatie is magnefiek, vooral als je niet voor rust komt….....
Wat betreft de tijd zou ik zeker willen gaan, heb 12 jaar in Vlaardingen gewoond, dus geen onbekend terrein. Echter, wellicht dat er in de omgeving en in die tijd uitwijkmogelijkheden zijn? Er zijn daar ook wel andere campings in de buurt, zelfs in Rotjeknor is een heuse stadscamping…....
Ben benieuwd of dit gaat lukken, kan me er al wel een tikje op verheugen.

MVG,Peter

Er is wel toestemming voor het evenement. Zoals ieder jaar hebben we gewoon een vergunning alleen zijn er in de loop der tijd wat strengere regles gekomen vandaar. Dus open vuur e.d. mag niet meer. Het is op zich wel uniek dat een autoclub mag kamperen in een natuurgebied!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 mei 2005 02:24 AM
  [ # 29 ]
Bram schreef:

....ik vind het heel jammer dat dit inmiddels grootste Citroenforum, geen najaarsmeeting ZELF organiseert. Confused
Zoals ik al zei….de CF-meeting in Borculo was een doorslaand succes en ik zag graag daar een vervolg in. Idea

Was lekker *gezellig-rommelig*....vrijwel ALLES mocht, behalve dan een koppeling vernieuwen voor de deur bij de overbuurman Laughing ....en als ik nu al lees dat DIT en Dat verboden is ? Rolling Eyes

IK wil hier even op inhaken. Ik vond de Borculo meeting erg leuk, idd lekker rommelig en het kwam allemaal mooi op z’n pootjes terecht ondanks een totaal gebrek aan centrale leiding, voornamelijk dankzij een paar mensen die goed uitgerust op oorlogspad waren gegaan.

Het werd mij, en denk ik ook anderen echter ook gelijk duidelijk dat dit ongeveer de grens was wat je aan zo lekker “rommelige meeting” kwa grootte kan doen. Als we op die voet door zouden gaan dan gaat het een keer mis, en krijgen citroen-forum meetings een slechte reputatie. Dat moeten we denk ik ten alle kosten vermijden, en helaas betekent dat dat we net zoals iedereen een beetje structuur moeten aanbrengen en ons aan alle gangbare regeltjes moeten gaan houden. (Net zoals CCR die daarom niet mag barbeknoeien) .Nu hebben we het genereuze aanbod van CCR gekregen om aan een gevestigd 3-daags evenement waar alles al geregeld is mee te doen. We hebben hier bij cfnl een boel drukke mensen, en een evenementen commissie zie ik er niet heel gauw uit onstaan: Nu kunnen we genieten van een georganiseerd 3-daags evenement (en wellicht een heel klein beetje de kunst afkijken, zodat we CCR eens bij ons kunnen uitnodigen).

Misschien dat we door middel van wat deelactiviteiten er aan bij kunnen dragen (OK een barbeknoei mag niet, maar ik mag hopen dat onze ideeën bron daarmee niet uitgeput is!), en dan hebben we daar ook weer wat ervaring mee. Ik ben van mening dat we hiermee een bijzondere kans hebben om te genieten van een evenement op een niveau dat we zelf nooit zo strak van de grond hadden kunnen krijgen. We moeten het wel netjes doen, om de volgende keer weer een meeting te kunnen organiseren, en de keer daarna ook.

En waar gaat cfnl over als het niet is over contact tussen citroën rijders? Misschien zien we hierna meer lieden van CCR terug op het forum om informatie uit te wissellen, dat is toch een mooi streven. Daarom, hoop ik dat Bram er toch voor kiest om zijn TZD Turbo te komen showen, en alle andere cfnl’ers met hem (hoeveel mensen kunnen er eigenlijk op dat terrein? Smile).

Ben trouwens weer wel voor een manier dat de cfnl’ers herkenbaar zijn Smile, als we ons maar niet fysiek gaan afscheiden, we willen juist lekker alles door elkaar heen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 mei 2005 02:27 AM
  [ # 30 ]

Klein plaatje (max a5)met het logo op de achterruit?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
2 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook