5 van de 8
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Wat voor type cx
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6258
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 07 december 2005 10:52 PM
  [ # 61 ]

Ja, en mooi opgeknapte velgen ook zo te zien. Wel lullig dat het enige wat harder gaat door die Turbo velgen het geld uit je portemonnee is. Gelukkig krijg je wel fantastisch plakkend rubber voor je geld.

Groet,

L

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 december 2005 11:39 AM
  [ # 62 ]
xm'metje schreef:

toch heeft dit ook wel wat terwijl dit maar een 20 re is Rolling Eyes ziet er op de foto’s redelijk strak uit

http://www.automobielbedrijf-hbs.nl/dbpages/details.php?Merk=citroen&Submit2=Bevestig&&Id;=280

Groet Roy
:cevr

die staat er al een hele tijd Smile

heb nog wel eens zitten twijfelen om even te kijken Wink

Profiel  
 
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 08 december 2005 12:33 PM
  [ # 63 ]

Hebben zelf een 25 GTi automaat én een 25 RD break dus kan aardig vergelijken.
Qua rijden is de break zelf fijner dan de GTi, dat zal’m in de wielbasis zitten. Zou dus graag voor een Prestige/Limousine gaan.
Wil je tempo draaien dan is natuurlijk een TRD Turbo 2 aan te raden, mits de motor een betrouwbaarheidshistorie heeft, want die zijn niet altijd top.
Met betrekking tot geluidsniveau is het inderdaad zo dat de automaat aardig luidruchtig wordt boven de 120km/u vanwege de drietraps-automaat. Je zit namelijk al bij 50 km/u in z’n 3, bij 120 zit je derhalve op aardig wat toeren.
Een diesel is heel aardig geisoleerd, dus het geluid van binnen is heel acceptabel, vergelijkbaar met onze GTi. Zal bij een TRD Turbo gelijkwaardig of zelfs nog beter zijn.
Maar ja… GTi Turbo 2 is natuurlijk de crème de la crème…. ook qua kosten. TRX banden à 350 per stuk, duurste benzine d’r in (met een loodvervanger), dan 1 op 9 lopen als je het rustig aan doet, reken een eurotje of 200 per maand aan onderhoud….
Onze diesel loopt ongeveer 1 op 14,5 trouwens, heel netjes.
Als je diesel met benzine vergelijkt heb je de diesel er binnen 10.000 kilometer uit m.b.t. wegenbelasting.

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 08 december 2005 08:45 PM
  [ # 64 ]
arjan_verkade schreef:
xm'metje schreef:

toch heeft dit ook wel wat terwijl dit maar een 20 re is Rolling Eyes ziet er op de foto’s redelijk strak uit

http://www.automobielbedrijf-hbs.nl/dbpages/details.php?Merk=citroen&Submit2=Bevestig&&Id;=280

Groet Roy
:cevr

die staat er al een hele tijd Smile

heb nog wel eens zitten twijfelen om even te kijken Wink

ik houd niet van lange stilstand Rolling Eyes

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 08 december 2005 08:46 PM
  [ # 65 ]

collin,

bedankt ! Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 december 2005 12:55 AM
  [ # 66 ]

Kan misschien een deal maken met een cx 2500 gti automaat van 1985 wel geen type 2 maar wel leuk !

Kan iemand mij vertellen :photo wat voor interieur ( kleuren ) in deze auto thuis hoort?? en het kleur van het dashbord?

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 12 december 2005 02:05 PM
  [ # 67 ]

Die is mooi inderdaad, had em ook al eens gezien op internet (ben de naam van het bedrijf vergeten).
Aan de foto te zien zit er een grijs(?) interieur in.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 12 december 2005 03:15 PM
  [ # 68 ]
xm'metje schreef:

Kan misschien een deal maken met een cx 2500 gti automaat van 1985 wel geen type 2 maar wel leuk !

Kan iemand mij vertellen :photo wat voor interieur ( kleuren ) in deze auto thuis hoort?? en het kleur van het dashbord?

Groet Roy
:cevr

Kleuren van interieur kunnen nogal uiteenlopen.
Bij de kleur auto die op de foto te zien is lijkt een standaard blauw of grijs interieur mij niet onlogisch.
Onze Rouge Delage 25 GTi automaat had een bruin interieur, ook standaard, maar die is wel serie 2.
Volgens mij had alleen de GTi Turbo (1) destijds het wat “VIP”-interieur genoemd wordt. Dat is het zwart-grijze visgraat interieur.
Dat VIP inteieur zit veel beter, vind ikzelf, is allemaal net iets steviger.
Bruin interieur is bruin dashboard etc., blauw interieur is blauw dashboard, VIP interieur is volgens mij normaal gesproken een zwart dahboard.

Maar ja, jij hebt hier het “tussenmodel” te pakken…, dus met het mooie serie 1 dashboard.

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 december 2005 08:18 PM
  [ # 69 ]

heb de foto’s binnen, zal ze vanavond even posten, de bekleding lijkt op een wollen karpet met een d.grijs dashbord. hij staat mij wel aan Smile

Groet Roy

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Gepost: 12 december 2005 08:34 PM
  [ # 70 ]

Heb zelf twee jaar met een citroen cx trd turbo II (officiele benaming volgens de achterklep) gereden. Zalige auto, beetje een zware koppeling, maar dat was waarschijnlijk exemplarisch voor de mijne. Liep als een lier, zelfs bij honderdzeventig kwam ie nog enthousiast uit zijn veren, euh bollen, bij gasgeven. Gemiddeld verbruik onder alle omstandigheden rond de 1 op 15. Het is dat ie langzaam uit elkaar viel en me te duur en bewerkelijk werd om er in te blijven rijden in combinatie met een te verbouwen huis enzo, maar ik zou er zo weer een willen…

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 december 2005 09:03 PM
  [ # 71 ]
xm'metje schreef:

Kan misschien een deal maken met een cx 2500 gti automaat van 1985 wel geen type 2 maar wel leuk !

Kan iemand mij vertellen :photo wat voor interieur ( kleuren ) in deze auto thuis hoort?? en het kleur van het dashbord?

Groet Roy
:cevr

die staat al een hele tijd te koop Confused

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 december 2005 09:11 PM
  [ # 72 ]

die staat al een hele tijd te koop

ja weet ik en dat is het enige waarom ik nog een beetje twijfel Rolling Eyes

hier nog de rest van de foto’s



weet dat een apk niet veel uitmaakt maar heb toegehap mits nieuwe apk welke in januari afloopt.

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 december 2005 09:17 PM
  [ # 73 ]

hoe is de verdere staat van de auto kwa roest enz

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 december 2005 09:26 PM
  [ # 74 ]
citroenc2 schreef:

hoe is de verdere staat van de auto kwa roest enz

volgens mij kwa roest nog redelijk maar wel gebruikssporen Confused

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 december 2005 10:52 PM
  [ # 75 ]
xm'metje schreef:
citroenc2 schreef:

hoe is de verdere staat van de auto kwa roest enz

volgens mij kwa roest nog redelijk maar wel gebruikssporen Confused

ja die achterkant Shocked

zonde zonde
ziet er verder wel netjes uit, maar dat kan soms lijken op een foto…

Profiel  
 
 
5 van de 8
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook