6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 
   
Wat voor type cx
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 13 december 2005 02:05 AM
  [ # 76 ]

sta nog een beetje in dubio ,hij wil er nl. geen nwe apk op doen Rolling Eyes

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 december 2005 11:04 AM
  [ # 77 ]
xm'metje schreef:

sta nog een beetje in dubio ,hij wil er nl. geen nwe apk op doen Rolling Eyes

Groet Roy
:cevr

waarom wil ie dat niet heb hij iets te verbergen
en anders laat jij hem toch eerst keuren voor dat je hem koop Confused:

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 13 december 2005 09:14 PM
  [ # 78 ]

Tsja, voor 1500 euro heb je ook geen topper denk ik….
Komt van http://www.cxtreme.nl/ en staat idd al een jaar te koop volgens mij. Ziet er best aardig uit met dat katoenen interieur. is iig lekker stevig!

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 14 december 2005 12:14 AM
  [ # 79 ]

hij wil gewoon een x bedrag bij mijn xm bijbetalen en daar wil ie verder niks overheen, ook geen apk dus ik denk dat ik haar in dat geval zelf laat keuren..

tis wel een goed aanbod, maar waarom staat de cx zo lang Rolling Eyes  zal de site van cxtreme niet zo vaak bekeken worden of is ze gewoon zo slecht dat niemand haar wil voor dat geld Rolling Eyes

denk dat ik de gok gewoon neem Smile

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 14 december 2005 12:26 AM
  [ # 80 ]

Wat ik in zo’n geval doe, of het nu een caravan of een bed is. Ik ga praten met iemand die er verstand van heeft en dan bedoel ik niet de verkoper Wink  Ik heb mijn CX ook particulier gekocht. Ik heb zelf best kijk op auto’s en weet door de vele mailtjes die ik heb gelezen van CX-NL en van hier inmiddels best ook wat over CXen. Maar als je de auto interessant vindt, laat hem dan gewoon even bekijken door een ‘expert’. Iemand die dag in dag uit met die auto’s te maken heeft. In mijn geval was dat Gert de Jong bij Aalsmeer. Kost je misschien 50 tot max 100 euro. Dan hoef je geen gok te nemen.
Ik heb nl al wat voorbeelden gehoord van mensen die ‘de gok hebben genomen’ en de CX weer met spijt en verlies van de hand hebben gedaan. Nou kan ik jou expertise niet inschatten natuurlijk, maar zo zou ik het doen.

Veel wijsheid bij de aankoop. Verslavend hè, zo’n CX? Zeg maar nee, want dan koop je er 2 Laughing

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 14 december 2005 12:29 AM
  [ # 81 ]
xm'metje schreef:

hij wil gewoon een x bedrag bij mijn xm bijbetalen en daar wil ie verder niks overheen, ook geen apk dus ik denk dat ik haar in dat geval zelf laat keuren..

tis wel een goed aanbod, maar waarom staat de cx zo lang Rolling Eyes  zal de site van cxtreme niet zo vaak bekeken worden of is ze gewoon zo slecht dat niemand haar wil voor dat geld Rolling Eyes

denk dat ik de gok gewoon neem Smile

Roy
:cevr

maar niet om je te ontmoedigen
maar ik heb het idee dat er wat mis mee is hij is een garage en wil geen apk eropdoen het eerst wat er dan in mijn opkomt is toch dat de auto niet apk gereed is maar bepaal zelf wat je met deze info doe

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 14 december 2005 12:30 AM
  [ # 82 ]

Even voor de duidelijkheid: Ik trek niet de goede bedoelingen of expertise van CXtreme in twijfel. Als zij een goede reputatie hebben, dan krijg je een eerlijke auto met een lijst van mankementen. En die kans lijkt mij groot met zo’n relatief lage prijs.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 december 2005 11:14 AM
  [ # 83 ]
xm'metje schreef:

hij wil gewoon een x bedrag bij mijn xm bijbetalen en daar wil ie verder niks overheen, ook geen apk dus ik denk dat ik haar in dat geval zelf laat keuren..

tis wel een goed aanbod, maar waarom staat de cx zo lang Rolling Eyes  zal de site van cxtreme niet zo vaak bekeken worden of is ze gewoon zo slecht dat niemand haar wil voor dat geld Rolling Eyes

denk dat ik de gok gewoon neem Smile

Roy
:cevr

ik moet zeggen dat ik deze CX nog nergens te koop heb zien staan, dus lang niet iedereen komt op die site Wink
en ik kijk toch regelmatig rond wat er allemaal te koop staat Smile

tja dat die er geen APK op kan doen…
gewoon dus laten testen, sommige willen gewoon niet toegeven.
het kan ook zijn dat ze zelf niet weten wat de technische staat van de auto is, en dus geen zin hebben om het uit zoeken ofzo Smile

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 22 december 2005 08:47 PM
  [ # 84 ]

zo weer terug van weg geweest na een dikke crash van mijn comp. Confused
ik denk dat het helaas niets meer word omdat ie een xm td had gezien en daar nu mee in onderhandeling is Crying or Very sad  dus ben weer op zoek !! Very Happy
had toch liever een type 2 gehad denk ik Laughing

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 23 december 2005 12:27 AM
  [ # 85 ]

Huuh?

Snappie bericht nie

xm'metje schreef:

zo weer terug van weg geweest na een dikke crash van mijn comp. Confused
ik denk dat het helaas niets meer word omdat ie een xm td had gezien en daar nu mee in onderhandeling is Crying or Very sad  dus ben weer op zoek !! Very Happy
had toch liever een type 2 gehad denk ik Laughing

Groet Roy
:cevr

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 23 december 2005 12:31 AM
  [ # 86 ]

degene van de cx is in onderhandeling met iemand die een xm diesel wil ruilen voor de cx Very Happy

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 23 december 2005 12:44 AM
  [ # 87 ]

klopt helemaal !! Wink  en dat ik er een poosje niet ben geweest omdat ik 3 mannetje op paarden door de kabels had lopen, oftwel dikke virussen Very Happy maar ze zijn er allemaal uit hoor !

Groet Roy
:cevr

was ik zo onduidelijk dan Rolling Eyes

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 23 december 2005 12:45 AM
  [ # 88 ]
xm'metje schreef:

klopt helemaal !! Wink  en dat ik er een poosje niet ben geweest omdat ik 3 mannetje op paarden door de kabels had lopen, oftwel dikke virussen Very Happy maar ze zijn er allemaal uit hoor !

Groet Roy
:cevr

was ik zo onduidelijk dan Rolling Eyes

dat is beter nieuws dat je pc het weer doet Very Happy

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 23 december 2005 12:57 AM
  [ # 89 ]

dat kan je wel zeggen ! hij heeft een week plat gelegen, totdat ik het beu was dat ik er de hele boel af heb gegooid en er opnieuw heb opgezet, opgeruimd staat netjes Wink

moet wel zeggen dat ik de computer ( en jullie ) een beetje gemist heb Laughing

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Dion
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 20-09-2005

Gepost: 24 december 2005 02:27 PM
  [ # 90 ]
ernst23 schreef:

Even voor de duidelijkheid: Ik trek niet de goede bedoelingen of expertise van CXtreme in twijfel. Als zij een goede reputatie hebben, dan krijg je een eerlijke auto met een lijst van mankementen. En die kans lijkt mij groot met zo’n relatief lage prijs.

Deze automaat heb ik bekeken in augustus 2004. Vraagprijs was toen 3000 euro. Dit weet ik er nog van:
Niet heel veel gelopen (160 k staat me bij), her en der wat minpunten qua lak, achterklep onderkant onder de strip verrot, achterbumper deuk, mooie nette zeldzame stoffen bekleding (als je ervan houdt). Een paar jaar daarvoor door Jeroen van CXtreme uit Dld gehaald. Sindsdien door hem nieuwe leidingen en electriek geheel nagelopen (stekkers enz).
Ik vond hem toen te duur gezien de lak en het feit dat ik niet weg ben van de bekleding.
Geen idee waarom er geen APK op kan. Dat zou ik wel als cruciaal punt stellen.

Succes!

ex Citroën bezitter, ooit 2CV4, Xantia break, wat CXen en een BX GTi.
Tegenwoordig weer alleen maar wat Engelse classics

Profiel  
 
 
6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook