re
Loop niet te hard van stapel!!! Taxtie waarde en handels waar zijn 2 compleet andere dingen (wist je misschien al).
Maar als je onderdelen gaat verkopen van een voertuig dat hier staat moet je mij gewoon een mail/sms sturen. Dan demonteer ik het betreffende ondeel gewoon en zou ik het eventueel ook kunnen inpakken/versturen.
Misschien de zeipannelen ff demonteren en alles wat het raamschuif spul te maken heeft schoonmaken/invetten. Dit kan je weer een kapote raam motor schelen
Ik heb net een paar foto’s van je nieuwe bekeken. Mooie bak!!!
Opel: Overal Plezier En Liefe ![]()
Totaal aantal Berichten: 3026
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Re: re
broertje schreef:Loop niet te hard van stapel!!! Taxtie waarde en handels waar zijn 2 compleet andere dingen (wist je misschien al).
...
Ik heb net een paar foto’s van je nieuwe bekeken. Mooie bak!!!
Natuurlijk is ‘t geen verkoopwaarde, je krijgt ‘t er nooit voor en dat is ook niet relevant, maar als ik dit vergelijk met de 8000 euro waarop dezelfde meneer de CX van Freek heeft getaxeerd, vind ik ‘t helemaal niet tegenvallen
De witte was trouwens drie jaar geleden op 5000 euro getaxeerd…
Eergisteren maar de wielen van de witte eronder gezet omdat er echt gapende droogtescheuren zaten in de banden van de grijze (blauwe?), dat scheelt toch weer dramatisch in rijgedrag
Met de banden die eronder zaten (zelfde maat) dweilde hij nogal (al reed ‘ie in vergelijking met de witte nog steeds 100% beter), maar met deze banden rijdt ‘ie echt superstrak
Wel zonde van de TRXen die eronder zaten: nieuw profiel, maar eigenlijk dus aan gort.
En gisteravond een nieuwe spiegelvoet aan de linkerkant eropgezet omdat die verbogen en gescheurd was, waardoor je hoofdzakelijk de zijkant van de auto zag. Nou is ‘t best een mooie auto, maar toch niet echt handig als je ook wilt zien wat er naast en achter je rijdt… Is slechts ten koste gegaan van 1 spiegelglas
....
ops:
Totaal aantal Berichten: 6525
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Re: re
beerpeet schreef:Natuurlijk is ‘t geen verkoopwaarde, je krijgt ‘t er nooit voor en dat is ook niet relevant, maar als ik dit vergelijk met de 8000 euro waarop dezelfde meneer de CX van Freek heeft getaxeerd, vind ik ‘t helemaal niet tegenvallen
Het is maar van welke kant je het bekijkt…
Ach nee, die 8000 is wel een realistisch bedrag (al is ze voor mij als subjectieve eigenaar het dubbele wel waard) en over 2 jaar is ze weer wat meer waard hoop ik. En het gaat er toch maar om dat je bij een total loss nog wat terugkrijgt waarvoor je iets vergelijkbaars kunt kopen. Voor de handel is het inderdaad volstrekt onbelangrijk.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 3845
- CX 2200
- CX 2200
hee Peter,
ook hier: wat een prachtbak! Gris renard staat echt zeer fraai op een CX!
ps, was wel kwijlen vanochtend hè
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:hee Peter,
ook hier: wat een prachtbak! Gris renard staat echt zeer fraai op een CX!
ps, was wel kwijlen vanochtend hè
Ja, was eerder altijd tegen grijs, maar nu ik er zelf een heb… (net zoals ik eerder tegen wit was)
Maar dit is inderdaad ook wel heel mooi grijs
(of toch blauw? Volgens Beau Wouda is ‘t blauw
)
En die opslag gaf een nieuwe dimensie aan het begrip kwijlen
Jammer dat de foto’s (van binnen iig) niet online mogen…
- CX 2200
- CX 2200
yups,
zo erg dat ik ‘s avonds terug gegaan ben. (ok, het touw van Han zat nog aan het blok en dat heb ik ff teruggebracht..)
wat krijg je nog voor de benzine trouwens? Pb maar ff.
re
Is hij al stuk
?
Opel: Overal Plezier En Liefe ![]()
Wat betreft de taxatiewaarde van de sublieme CX van Freek: volgens mij was die Heffener die bewuste dag niet helemaal in goede doen…
Verblind door de kleur waarschijnlijk
.
Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!
Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)
Edwin van Seggelen schreef:Wat betreft de taxatiewaarde van de sublieme CX van Freek: volgens mij was die Heffener die bewuste dag niet helemaal in goede doen…
Verblind door de kleur waarschijnlijk
.
dat zou wel meevallen
tensloote heeft hij me bx erna gedaan voor een zeer mooie waarde ![]()
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Zo dan! Uche uche, kuchel, pfff, wat een stof…
Goed, ik had dus een nieuwe GTiT die er erg strak uitzag en goed onderhouden leek. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder, waarvan hij het laatste half jaar het grootste deel van de tijd bij Beau heeft gestaan, vanwege oa iets meer roest dan zich aanvankelijk liet aanzien.
Inmiddels staat hij daar ook alweer 4 weken, nadat ik op een goede dag onderweg naar Den Haag strandde door vermogensverlies, bokken, backfires en uitvallen. Ik had ‘m toen net een week terug na een grote beurt. Ondertussen is het volledige ontstekingscircuit vernieuwd, draadbreuken en slechte contacten uitgesloten en is er een volledige nieuwe uitlaat opgegaan (de toch al slechte oude was er door de backfires afgeknald). Het rare was vanaf het begin dat ‘ie stationair prima liep, maar onder belasting dus de genoemde symptomen. En nu is eindelijk duidelijk wat er aan de hand is:
Hij staat van tijd af, doordat er op de een of andere manier iets in de vliegwielbehuizing is gekomen, waardoor een contactpunt van een BDP-sensor is verbogen…
Er zijn zoals ik het begrijp 2 mogelijke oplossingen:
- de bak aan de kant trekken, zodat je er net bij kunt om te proberen dat contactpunt, min of meer op de gok, recht te buigen.
- of de motor eruit en dat contactpunt vernieuwen.
Dat betekend dus weer 1 a 2 dagen werk met bijbehorende kosten vanwege een lullig fliepeltje…
Omdat dit een beschadiging is door “invloeden van buitenaf”, die niet onderhoudsgerelateerd is, ga ik iig kijken of m’n verzekeringsmij iets voor me kan betekenen. Iemand ervaring met iets soortgelijks? Of zijn er andere oplossingen dan die ik noemde.
Maar ‘t moge duidelijk zijn dat ik tot nu toe heel blij met deze CX ben…
Het is natuurlijk geouwehoer achteraf, maar achteraf had ik ook beter de RH-48-ZS dicht kunnen laten lassen…
- CX 2200
- CX 2200
hmpff
maar hij is wel gris renard…
han heeft trouwens een blauwe romantiekversie gekocht van jouw CX
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:han heeft trouwens een blauwe romantiekversie gekocht van jouw CX
Ohhh
Foto’s?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Had-ie toch gelijk, dat lief van mij.
Succes. Motor eruit lijkt me het makkelijkst en meest zekere.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
garagestmarien schreef:Had-ie toch gelijk, dat lief van mij.
Inderdaad! Helaas…
Motor eruit lijkt mij idd ook de beste oplossing, maar toch vind ik ‘t stom, voor zo’n sullig flubbertje. ![]()
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nee, 2000 kilometer reizen om een BX te kopen….
Inderdaad, voor zo’n fiepeltje zoveel werk, het staat niet in verhouding. Net als koken en het eten ervan. Staat ook niet in verhouding.