Staat al ‘even’ stil. Uhuh, dr zitten nog niet eens de nieuwe GAIK platen op. Maar dat is dus dezelfde als <—deze, alleen nu bij een handelaar.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
beerpeet schreef:Hmm, zou deze ook wat zijn?
Zou iig voldoende budget laten voor antiroest en rijdbaar maken.
de cx waar ik bij ga kijken is rijklaar, als ik de eigenaar moet geloven hard, behandeld tegen roest en met een splinternieuwe apk. Mn voorkeur gaat dus eerst uit naar die cx. Vrijdag weten we meer ...
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
T(h)ijs schreef:Maar dat is dus dezelfde als <—deze, alleen nu bij een handelaar.
Verrek
ops: Lijkt me toch wel handig als ze ‘t nog eens worden over ‘t bouwjaar
(geen zin om RDW te checken…)
erwt schreef:de cx waar ik bij ga kijken is rijklaar, als ik de eigenaar moet geloven hard, behandeld tegen roest en met een splinternieuwe apk.
Klinkt wel beter
beerpeet schreef:T(h)ijs schreef:
Verrek
![]()
Datum eerste afgifte Nederland Info 15-05-1981
Datum eerste toelating Info 15-05-1981
Datum aanvang tenaamstelling Info 15-05-1996
Vervaldatum APK Info 10-06-1998It’s nice to be important but it is more important to be nice.
beerpeet schreef:
Verrek
![]()
Datum eerste afgifte Nederland Info 15-05-1981
Datum eerste toelating Info 15-05-1981
Datum aanvang tenaamstelling Info 15-05-1996
Vervaldatum APK Info 10-06-1998
It’s nice to be important but it is more important to be nice.

Totaal aantal Berichten: 6351
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Ik denk dat je om te beginnen een compleet pakket rubbers in mag slaan voor een CX die 9 jaar stil heeft gestaan.
Groet,
L
Als je het niet erg vind om wat aan het plaatwerk te doen heb ik nog een zeer goede cx 2000 pallas uit 78 in de aanbieding. Ben zelf op zoek naar weer eens wat anders ( gti, is het enige model wat ik nog niet heb gehad) deze cx is kneiter hard aan de oderkant (volgens mij is door de vorige eigenaar 3 keer getectileerd) interieur is zeer netjes (zwart leer) verder nul opties (kan er ook niks kapot) en voor de puristen onder ons het is het model zonder strips aan de zijkant. zit nieuwe apk op en ik rijd er al 3,5 jaar dagelijks mee rond. Dus, niet de mooiste (op de bekende plekken roestplekjes en doffe lak) maar wel een hele beste! Moet wel rekening houden met een fuseekogeltje wat volgens mij t.z.t. eens aan de beurt is (250 euro). Ik wil er rond de 1650 euro voor hebben en dan alleen voor de liefhebber.
Als iemand nog een leuke pallas heeft ter verkoop ofwel een gti houd ik me aanbevolen.
Grtz Marty

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hmmm, voor de puristen onder ons… Een Pallas had toch standaard zijstrips…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Mulder schreef:Hmmm, voor de puristen onder ons… Een Pallas had toch standaard zijstrips…?
elke cx heeft strips behalve bouwjaar 74 /75
Waar..! origineel is het een cx2000! er is later een lederen interieur ingekomen en pallas dorpels rondom. Tevens waren ze voorzien van electrische ramen e.d. zitten er ook niet op, in, aan!? enfin, heb er dus een zonder strips. Purist slaat in die zin op hen die de pure vorm en lijn van de CX willen terug zien en niet hen die alles origineel tot op de laatste schroef willen hebben. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ze wat dat betreft alles behalve puur is.
Hey kzie dat Mulder uit Nijmegen komt? ik ook. Heb ik je groene schone wel eens zien rijden volgens mij.
heb overigens ook een CX2200 super gehad uit 76 zonder!!! strips en deze was toch echt tot op de laatste schroef origineel!
Marty schreef:Waar..! origineel is het een cx2000! er is later een lederen interieur ingekomen en pallas dorpels rondom. Tevens waren ze voorzien van electrische ramen e.d. zitten er ook niet op, in, aan!? enfin, heb er dus een zonder strips. Purist slaat in die zin op hen die de pure vorm en lijn van de CX willen terug zien en niet hen die alles origineel tot op de laatste schroef willen hebben. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ze wat dat betreft alles behalve puur is.
een 2000 heeft ook strips zelf vind ik zonder ook mooier hoor me tre heeft ze ook niet meer
Marty schreef:heb overigens ook een CX2200 super gehad uit 76 zonder!!! strips en deze was toch echt tot op de laatste schroef origineel!
kan begin jaren waren ze zonder strips
heb ook zitten denken aan een 2400 gti! nog tips? ben niet zo thuis in het wel en wee van de gti’s zou bv. ook best eens een hele rappr turbo2 willen hebben maar ook hier weet ik nog te weinig van.