2 van de 48
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Spuiten (en slikken). Zweven met een glimlach.
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 04 april 2007 01:52 AM
  [ # 16 ]

Natuurlijk kies je weer voor dezelfde kleur; Vert Papyrus valt niet te overtreffen! Echt om te zoenen!

Inderdaad heb ik ooit een Prestige in deze tint gehad. 72-RD34; weet iemand wat daarmee verder gebeurd is?

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 22-02-2006

Gepost: 04 april 2007 02:54 AM
  [ # 17 ]

CX fanatic ,

Heb je de cx met kenteken 72-rd-34 in oktober 2004 verkocht , of al eerder ?
Toen is de dame voor het laatst op naam gezet aldus de rdw .
Apk is in december 2004 verlopen .

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 04 april 2007 03:41 PM
  [ # 18 ]
markV624 schreef:

Mulder ,

Je laat je dame opnieuw overspuiten .
Als ik de twee fototjes bekijk ziet ze er best goed uit .
Waarom laat je haar nu overspuiten ?
Hoe weet je zeker dat je dezelfde kleur krijgt ?
Is de kleurcode voldoende voor de spuiter om
dezelfde kleur te kunnen maken ?

Groet ,


Mark

Allereerst is mijn CX erg fotogeniek… Op de foto ziet het er allemaal prachtig uit en toegegeven, ze is ook niet rot ofzo, maar dat is misschien wel de belangrijkste reden om het nu (al) te doen. Als ik nog een paar jaar wacht ben ik veel meer kwijt aan las- en ander reparatiewerk. Ze begint op een paar lastige plekken te roesten (achterscherm onder de achterste zijruit, alle vier de portieren) en de lak is (weliswaar enigszins egaal) helemaal verschoten. Tel daarbij op het prutswerk dat ik zelf aan de onderzijde van de voorportieren heb gedaan om de roestvorming te stoppen en het bijgespoten rechterachterscherm - in het een afwijkende tint groen… Ik wilde haar gewoon weer mooi in de lak hebben. Het was niet per se nodig om dat nu al te doen, maar tegen de tijd dat het dat wel is kost het me meer dan wat ik nu betaal. Het kost me nu al 4 portieren, dus kun je nagaan. Natuurlijk had ik die portieren kunnen laten zitten, maar dan was ik over een jaar of twee weer met roestige randen geconfronteerd en daarvoor is het me net een te dure ingreep. Ik wil wel dat het in een keer goed gebeurt. En nu kon het ook financieel uit, het is altijd maar de vraag of dat nog zo is op het moment dat de bruine randen daadwerkelijk om zich heen hebben gegrepen.

Ik weet niet zeker dat ik dezelfde kleur krijg. Ik heb ooit een spuitbus op kleurnummer laten bijmengen bij een autolakkenboer en dat leek er niet eens op. Ik ga in dat opzicht blind af op de kwaliteit van de spuiter en het oordeel van Dibert. De spuiter zou genoeg moeten hebben aan enkel het kleurnummer.

@citroenc2: alle holle ruimten van de nieuwe portieren worden sowieso behandeld. De auto heeft 1,5 jaar geleden al een volledige dinitrolbehandeling gehad. Weet niet of je dat bedoelt?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 april 2007 11:05 PM
  [ # 19 ]

idd alle holle ruimtes waar je nu perfect bij kan komen

kwa kleur hoef je nix bij te mengen want als het goed is neemt de spuiter gewoon de orginele lak als je de hele auto laat spuiten vanwege het kleurverschil

jij zeg dat hij onder de achterruiten begint te roesten wat doet de plaatwerker daaraan want als het alleen schuren is dan heb je dat probleem zo weer omdat het roesten vaak van onder in de kast komt Confused:

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 05 april 2007 01:48 AM
  [ # 20 ]

Ik ga er vanuit dat de Dinitrolbehandeling roesten van binnenuit wel opgelost heeft. De lak was al vrij slecht onderaan die zijruitjes en het is echt zo’n plek waar lekker lang water blijft staan dus het verbaast me niet dat het daar begon te roesten. Maar ik ga er dus vanuit dat het roest van buitenaf is, niet van binnenuit. Wordt (is) meegenomen bij het kaalmaken. Maar goed, zekerheid heb je nooit volgens mij, bij een CX…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 05 april 2007 01:55 AM
  [ # 21 ]

Als ‘t van binenuit was, of al hopeloos verroest, had Dibert dat beslist gezegd. Op dezelfde plek roestte ‘t bij mijn CX van binnenuit en dat heeft hij heel netjes gefixt.

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 05 april 2007 03:17 PM
  [ # 22 ]

@MarkV624, ik heb die auto in april 2001 verkocht. Via de RDW-site had ik ook al geconstateerd dat hij reeds een tijdlang geen APK meer heeft gehad. Hij moet nog wel bestaan, of tenminste het kenteken.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 06 april 2007 01:34 AM
  [ # 23 ]

Vandaag foto’s van Dibert ontvangen. Het is even slikken (ha) maar het komt vast allemaal weer goed…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 06 april 2007 01:44 AM
  [ # 24 ]

Lekker kleurrijk!  Very Happy

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 06 april 2007 02:22 AM
  [ # 25 ]

Pfoeh, dat dat nog allemaal goedkomt vraag je je af. Ziet er sneu uit zo. Maar het wordt straks weer een uber-fraaie Vert Papyrus.  Cool
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 06 april 2007 02:22 AM
  [ # 26 ]

Ja dat groen gaat toch vervelen op den duur…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5899
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 06 april 2007 01:20 PM
  [ # 27 ]

Hé, die lijkt sprekend op de Volkswagen Polo Benetton Twisted Evil

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 06 april 2007 01:31 PM
  [ # 28 ]

Laughing
Cool  de Benetton CX, ik laat hem maar zo, gauw Dibert bellen…  Laughing

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5899
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 06 april 2007 01:37 PM
  [ # 29 ]

Moet je alleen nog even vragen of hij er een gele motorkap op wil zetten Laughing

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 06 april 2007 01:57 PM
  [ # 30 ]

Die zullen ze dan wel van een matchbox-miniatuur moeten slopen want die kleur was volgens mij niet standaard voorhanden… Maar ach, als ze toch bij de spuiter staat…  Wink

De auto staat de hele volgende week in ieder geval bij de spuiter, ik schat dat ik haar aan het einde van de week daarna op kan halen. Dus ik kan rustig op vakantie gaan, ik mis niets…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
 
2 van de 48
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook