6 van de 48
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Spuiten (en slikken). Zweven met een glimlach.
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5926
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 11 mei 2007 02:30 PM
  [ # 76 ]

Wauw, wat een gruwelijk mooie wagen. Cool

Krijgt -ie nu ook een naam?... Kermit?  Laughing

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 11 mei 2007 02:34 PM
  [ # 77 ]

‘t Is al op verschillende manieren gezegd:

Heel! Erg! Mooi! halelujah

Echt als nieuw, geweldig dat je dit hebt laten doen Cool  Very Happy

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 11 mei 2007 02:51 PM
  [ # 78 ]

Ze had al een naam, en die is nog steeds erg van toepassing…: la pomme…  Wink
Hopelijk kan ik snel bij de taxateur terecht (u wordt teruggebeld), zal wel weer niet morgen kunnen dus dat wordt dan minimaal 2 dagen slapen met 1 oog open…  Rolling Eyes

En het slikken zal dus morgen ook wel komen, en niet alleen omdat het zo mooi geworden is… Ik denk dat Dibert wel een mooie rekening voor me heeft liggen. Maar als de foto’s niet bedriegen kan ik daar prima mee leven. Ach, het is mei en er komt weer vakantiegeld aan…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 11 mei 2007 05:42 PM
  [ # 79 ]
Mulder schreef:

Ze had al een naam, en die is nog steeds erg van toepassing…: la pomme…  Wink
Hopelijk kan ik snel bij de taxateur terecht (u wordt teruggebeld), zal wel weer niet morgen kunnen dus dat wordt dan minimaal 2 dagen slapen met 1 oog open…  Rolling Eyes

En het slikken zal dus morgen ook wel komen, en niet alleen omdat het zo mooi geworden is… Ik denk dat Dibert wel een mooie rekening voor me heeft liggen. Maar als de foto’s niet bedriegen kan ik daar prima mee leven. Ach, het is mei en er komt weer vakantiegeld aan…

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rekening en de fotos van de spuiter, wat ze nog strak hebben gemaakt enzo Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 14 mei 2007 12:57 PM
  [ # 80 ]

Foto’s van de spuiter volgen met een beetje geluk al vanavond, moet de wegwerpcamera nog wegbrengen (wegwerpen). Veel strakgemaakt is er niet, wat laswerk in de dorpels, meer was het niet volgens Dibert.
Naar de rekening ben ik wat minder benieuwd, heb zaterdag een globaal bedrag te horen gekregen waar ik wat van schrok (haha), de kosten van de spuiter (EUR 3.250) vielen niet tegen, maar ik had me erg verkeken op de uren van Citroville en de kosten van de te vervangen onderdelen (buiten de portieren).
Allemaal heel erg verklaarbare kosten, geen kwaad woord daarover, maar laat ik het er voor nu even op houden dat mijn budget uiteindelijk met zo’n 50% overschreden is…  Crying or Very sad  Als ik in staat ben het bedrag uit te spreken en de definitieve rekening heb ontvangen, dan zet ik het bedrag heeeel misschien wel hier neer… Maar als ik naar buiten kijk dan moet ik heel eerlijk zeggen dat het me elke cent waard is geweest. Wat is ze mooi…  Very Happy
Jammer genoeg pas de 29e taxatie, dus het is nog even afwachten of de waardevermeerdering navenant is…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 14 mei 2007 02:46 PM
  [ # 81 ]
Mulder schreef:

Maar als ik naar buiten kijk dan moet ik heel eerlijk zeggen dat het me elke cent waard is geweest. Wat is ze mooi…  Very Happy
Jammer genoeg pas de 29e taxatie, dus het is nog even afwachten of de waardevermeerdering navenant is…

Mwoah, het geld wat je erin stopt is puur voor jezelf, en als je nu al zegt dat het iedere cent waard is geweest dan is dat voldoende lijkt me Smile Alleen ff duimen dat er niks gebeurd tot en met de 29e, want anders ben je mooi de sjaak.

Dat ding wat Phoskam als donor gebruikt heeft voor zijn prestige was ook als nieuw, 2-3 dagen geimporteerd in Nederland en nog niet getaxeerd.  Kop staart botsing, total loss en je ziet geen cent meer terug Sad

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 14 mei 2007 03:21 PM
  [ # 82 ]

Hij is super geworden!!! [zucht]Wat een heerlijk kleurtje toch…[/zucht]

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 14 mei 2007 04:35 PM
  [ # 83 ]
Mulder schreef:

Als ik in staat ben het bedrag uit te spreken en de definitieve rekening heb ontvangen, dan zet ik het bedrag heeeel misschien wel hier neer…

Nieuwsgierig zijn we natuurlijk wel (een referentiekader is nooit weg), maar er zijn van die zaken die je best voor je mag houden natuurlijk.  Wink

Afgaande op de foto;s zeg ik, ze is het dubbel en dwars waard. Nu nog ff die taxatie, ben benieuwd.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 14 mei 2007 04:44 PM
  [ # 84 ]

Wow! Ik had het bericht met de foto-link even gemist maar… phoe hee, daar word ik even stil van! Fantastisch!!!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 14 mei 2007 05:33 PM
  [ # 85 ]
hogervp schreef:
Mulder schreef:

Als ik in staat ben het bedrag uit te spreken en de definitieve rekening heb ontvangen, dan zet ik het bedrag heeeel misschien wel hier neer…

Nieuwsgierig zijn we natuurlijk wel (een referentiekader is nooit weg), maar er zijn van die zaken die je best voor je mag houden natuurlijk.  Wink

Afgaande op de foto;s zeg ik, ze is het dubbel en dwars waard. Nu nog ff die taxatie, ben benieuwd.
Patrick

OK, OK… Als de taxatie gunstig uitvalt wil ik hier best verklappen hoeveel het hele geintje me gekost heeft…  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 14 mei 2007 06:02 PM
  [ # 86 ]

Yep, kan ik alvast sparen voor een nieuwe laag Brun Scarabée Wink

Strakke CX zo Mr. Mulder Cool  Ben er voor mezelf (let op, mening!) nog niet uit:
- is dit nu echt een kleur voor een CX, zo ontstellend groen?
- of meer iets voor een kleinere auto als een GS?
Mijn eigen Grande Punto is “ook” knallie-oranje/rood-metallic”, maar da’s toch een ander maatje en type auto dan een statige CX Rolling Eyes

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 14 mei 2007 09:30 PM
  [ # 87 ]
Rogier Verhoef schreef:

- is dit nu echt een kleur voor een CX, zo ontstellend groen?
- of meer iets voor een kleinere auto als een GS?

Het is nu natuurlijk een kleur die je ook moet zien in de tijd dat de CX verkocht werd. Ook uit die tijd is die waanzinnige oranje kleur of dat felrood. Nog mooier worden ze dan met dat felrode interieur of dat hemelsblauwe. Maar goed terugkomend op je vraag, die eigenlijk aan Mr mulder is gesteld natuurlijk, ik vind het een kleur die heel goed past bij een CX. Een statige dame mag ook gezien worden wat mij betreft. Ingetogen kleuren zetten ze maar op een MB uit die tijd. Opvallen roeleert!!

BTW @Mr. Verhoef: wat een prachtige CX C-matic heb je aangeschaft. Soms moet je zo’n stap ook nemen, je schrijft het zeer treffend in je draadje.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 14 mei 2007 11:23 PM
  [ # 88 ]

De CX is een auto uit de jaren 70. Daarbij hoort misschien wel juist een typische jaren 70-kleur. Ik moest er ook erg aan wennen, maar wil inmiddels geen andere meer. Voor mij hoeft dat rode of oranje ook weer niet, dat vind ik nog tijdgebondener dan mijn groen en bovendien teveel een Grande Punto Wink /raceauto-kleur voor een limousine. Vert Papyrus doet voor mij niets af aan het statige van de CX. Integendeel, zou ik bijna zeggen. En zeg nou zelf, grijze en witte CX-en zijn er genoeg. Deze kleur is bovendien maar één jaar geleverd en vrij zeldzaam. En hij valt lekker op inderdaad, is ook niet vervelend…
Ik ben in ieder geval nooit van plan geweest om de auto een andere kleur te geven. Maar goed, smaken verschillen.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 15 mei 2007 01:54 AM
  [ # 89 ]

Zo’n appeltjesgroene GS als van Marten is ook wel heeeerlijk seventies angel Cool
En ‘t was trouwens meer iets dat ik mezelf afvroeg. Vert Papyrus moet ik eerst maar ‘s “live” zien denk ik om een goede mening erover te kunnen vormen. Overspuiten in andere kleuren hou ik trouwens ook niet van, liever origineel idd.

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 15 mei 2007 01:59 AM
  [ # 90 ]
Rogier Verhoef schreef:

Zo’n appeltjesgroene GS als van Marten is ook wel heeeerlijk seventies angel Cool
En ‘t was trouwens meer iets dat ik mezelf afvroeg. Vert Papyrus moet ik eerst maar ‘s “live” zien denk ik om een goede mening erover te kunnen vormen. Overspuiten in andere kleuren hou ik trouwens ook niet van, liever origineel idd.

Vert Papyrus is echt een hele fraaie kleur. Ik ben die kleur wel vaker tegengekomen maar ik wist weer niet dat die kleur bij bepaalde modellen zoals de CX, zeer zeldzaam is.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
6 van de 48
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook