tuurlijk niet
I believe i can fly

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
echnie
Vanochtend een witte CX (ex-)Ambulance gespot bij het World Fashion Centre in Amsterdam. Volgens mij een forummer??
Zojuist gespot in Hoofddorp, op de parkeerplaats waar altijd deze CX 2400 Super Familiale staat, een mooie CX 2400 Super Break automatic uit 1981 in Brun Vésuve:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

- BX 1.9 TURD, de Euro
Zojuist gespot in Hoofddorp, op de parkeerplaats waar altijd deze CX 2400 Super Familiale staat, een mooie CX 2400 Super Break automatic uit 1981 in Brun Vésuve:
zooooo! van wie is-t-ie? moooooi, een smalspoor. hoewel ik de kleur wat minder vind. maar: mooooooi!
vandaag op de afsluitdijk een ambulance ik geloof een serie 1 ,zag het net te laat in tegenovergestelde richting..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

- BX 1.9 TURD, de Euro
toen ik onlangs in nederland was, viel het me op dat er zoveel smalsporen rijden. toen ik nog in nederland woonde, leken dat er veel minder. kan toch eigenlijk niet????

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
garagestmarien schreef:toen ik onlangs in nederland was, viel het me op dat er zoveel smalsporen rijden. toen ik nog in nederland woonde, leken dat er veel minder. kan toch eigenlijk niet????
Moet je even op de kentekens letten, op best veel CXen zit een vrij resent import kenteken

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een aantal CX’en:

Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Hoi Freek,
dan waren wij dat dus! CX 2000 Super in Bleu Regate. Mooi kleur heeft de jouwe! Had hem nog nooit zien rijden, grappig dat er toch veel meer CX-en in de directe omgeving wonen dan ik eerst aannam.
Trouwens: niet aardig hoor, dat je mijn vriendin uitmaakt voor heer….
Sander, Stadskanaal
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een CX break:

Totaal aantal Berichten: 448
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
dan waren wij dat dus! CX 2000 Super in Bleu Regate. Mooi kleur heeft de jouwe! Had hem nog nooit zien rijden, grappig dat er toch veel meer CX-en in de directe omgeving wonen dan ik eerst aannam.
Trouwens: niet aardig hoor, dat je mijn vriendin uitmaakt voor heer….
Ik durf je vriendin niet meer onder ogen te komen!! Erg hoor, als je zo op auto’s gefocussed bent dat je dit soort fouten maakt…
Wel zag ik je gisteren weer in een oprit langs het kanaal. Ik woon in Boven Pekela en shop in Knoal, kom er dus geregeld langs. Je hebt werkelijk een prachtige auto, dat blauw is mooi fris!
Corrosion sympa!
Twee CX-en gezien vanuit de trein in Cairns (Australie). Gelukkig het fototoestel in de aanslag.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Bas schreef:Twee CX-en gezien vanuit de trein in Cairns (Australie). Gelukkig het fototoestel in de aanslag.
je kunt zo zien dat die foto in Australie is genomen….
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
icefire schreef:Bas schreef:Twee CX-en gezien vanuit de trein in Cairns (Australie). Gelukkig het fototoestel in de aanslag.
je kunt zo zien dat die foto in Australie is genomen….
Ik ben benieuwd naar de foto. Nu ie nog op postzegelformaat is lukt dat niet echt.
CX’en zullen retezeldzaam zijn in Australië, al woont er wel een grote Nederlandse kolonie in Cairns.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX