Goedemorgen zeg! Maar laat dat geel er ajb op zitten, het is een cx !
Heheh, jah, maar om alles veilig te stellen, heb ik er eerst maar “moderne” lampen in gezet. Frank rijdt er eerst nog in en die vind het irritant, maar die rijdt dagelijks een Duitse stuiterbak.
Overigens van het weekend met de CX naar Valkenburg gereden om een meeting van Fame bij te wonen met Corvettes. Was eerst een beetje bang dat het koelsysteem het zou begeven, maar het bleef heel.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
En jahoor! De koelvloeistof komt door de vloeibare pakking heen. Van het weekend of volgend weekend de CX voorzien van de papieren pakking in combinatie met dunne vloeibare pakking. Is veel steviger.
Hier kwam ik achter toen ik toch onder de kap bezig was om het probleem te verhelpen van de slechte licht-opbrengst. Ik wist namelijk al dat het veel sterker kon. Ben erachter dat het aan de AMP’tjes ligt die helemaal groen zijn. Nu ben ik op zoek naar brede AMP’tjes die op de pootjes van de lamp past.

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Wat zijn AMP’tjes?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik neem aan dat hij de AMP stekkertjes bedoelt; Zo worden ze in de volksmond genoemd. Ik noem ze trouwens ook zo, hoe moet je ze anders noemen? Schuifstekkers misschien…..
cxfanatic schreef:Wat zijn AMP’tjes?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Oh. Ja, zie je, de hele maatschappij hangt tegenwoordig van afkortingen aan elkaar. Vaak hebben ze nog meerdere betekenissen ook. Zo kom je ABS tegen in de kunststoffen, in de remmerij van auto’s en in de schadeherstelwereld.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Euhm, hoe ze dat hier in de Randstad zeggen: ampies. Snapte eerst ook niet wat ze daarmee bedoelen. Maar ik bedoel inderdaad die schuifstekkertjes/stekkercontactjes. Je kunt ze verkrijgen in ongeïsoleerd, half-geïsoleerd en heel geïsoleerd.
Zo speakertjes hangen erin. Nu nog vastzetten. Vanavond neemt Frank het verstevingsmateriaal mee wat hij ook in zijn Mondeo heeft gehad. De ovalen die ik heb, komen uit zijn Mondeo. Stiekem al wat geprobeerd en het klinkt al beter. Nu nog een andere radio die wel MP3-tjes kan spelen.
De mistlampen zijn er dinsdagavond in gekomen. Nog geen tijd gevonden om foto’s te maken. Overigens ben ik vanmorgen geslaagd voor het praktijkexamen voor de auto. Dus nu mag ik eindelijk legaal in de CX rijden.
CX-power schreef:De mistlampen zijn er dinsdagavond in gekomen. Nog geen tijd gevonden om foto’s te maken. Overigens ben ik vanmorgen geslaagd voor het praktijkexamen voor de auto. Dus nu mag ik eindelijk legaal in de CX rijden.
nog een weekje wachten toch tot je rose pasje heb?
Nee, uiterlijk maandag. Heb kans dat het er morgen ook al is, maar dat weet ik niet zeker. Heb namelijk een spoedbehandeling laten doen.
CX-power schreef:Nee, uiterlijk maandag. Heb kans dat het er morgen ook al is, maar dat weet ik niet zeker. Heb namelijk een spoedbehandeling laten doen.
ok zater er ook flinke kosten aan zeker?
Voor een spoedoperatie betaal je zo’n 40 euro extra.
Van harte dan maar.
En doe voorzichtig; je zult de eerste niet zijn die zich na lang wachten en verheugen in de kreukels rijdt.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Het schijnt vrij normaal te zijn om de eerste auto in de prak te rijden… Hopelijk duurt dat nog even.
Zit nu nog lekker thuis te wachten tot het 9 uur is. Dan kan ik het gemeentehuis bellen om te vragen of ze het rijbewijs al voor me hebben liggen. Kan ik vanavond nog rijden naar Normaal.