Zo, nieuwe carterpan zit eronder. Heb alleen geen foto’s kunnen maken. Heb de oude carterpan nog wel bewaard. Maak er thuis wel nieuwe foto’s van. Blijf vanacht lekker in Surhuisterveen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
OJah, zou nog foto’s maken…..
Dinsdag wilde de CX niet starten toen ik naar mijn werk wilde. Ben toen maar gebracht met een grijs gebruikersdoosje. Startmotor was eigenlijk al een klein beetje slecht. Binnenkort maar eens een nieuwe zien te scoren.

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Hamerdreun erop en gaan!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Volgens mij heb ik deze gezien woensdag bij garage van Bemmelen in Delft toen ik mijn eigen CX ophaalde.
Waarschijnlijk te wachten op een nieuwe startmotor?.
Nee, ik rijd er gewoon dagelijks mee Jensen. En ik werk sinds een aantal weken bij Garage Van Bemmelen.
Die startmotor moet gewoon een keertje geregeld worden. Tja, of reviseren/nieuwe koolborstels erin.
Zo. De stoel is bijna klaar. Moet alleen nog een paar kapjes op en de krammen moeten nog vast, maar heb de stoel er eerst maar voor nood in gezet. Tussen kerst en oud en nieuw moet het er toch weer uit. Dan gaan we kabels trekken voor de versterkers en dat soort spul.
De kachelventilator maakte een hoop herrie. Reservewiel eruit gehaald. De drie (sleutel 7) boutjes eruit gehaald, klemmetjes los. Motortje langzaam laten draaien en gesmeerd. Nog steeds last van een luidruchtig motortje, maar dan constant en zachtjes.
Ik dacht dat je de cx te koop had staan.
Hoe is het daar in het westen?.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Staat ie ook, maar de CX proberen te verkopen met een slechte stoel…. Kijken of ik binnenkort eens een paar nieuwe gloeibougies kan scoren. Dan start ie tenminste fatsoenlijk. En niet eerst op twee cilinders, daarna drie en daarna allemaal. (Als ie warm is, doet ie dat niet, dus er zijn een paar van die kaarsen die niet meedoen.)

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Huh, Te koop?
Heb ik wat gemist?
CX-power schreef:Staat ie ook, maar de CX proberen te verkopen met een slechte stoel….
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Mwa, heb een bepaald bedrag in gedachte. Als iemand dat bedrag biedt voor de CX, istie weg. (Met die wegenbelasting van tegenwoordig voor de diesel, istie best wel duur.)

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Kwil nie l@llig doen, maar dat wist je toch en je had hem toch voor de lange afstanden?
Wat komt ervoor in de plaats, ik ben benieuwd..
Suc6 iig met de verkoop.
CX-power schreef:Mwa, heb een bepaald bedrag in gedachte. Als iemand dat bedrag biedt voor de CX, istie weg. (Met die wegenbelasting van tegenwoordig voor de diesel, istie best wel duur.)
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Ik wist wel dat ik een diesel wilde voor de lange afstanden, maar nu ik in Rijswijk woon hoeft dat niet meer. De CX rijdt best wel lekker (als ik er rustig mee doe) En eigenlijk ook om eerste auto, bla bla bla. Zou er eigenlijk een CX benzine met automaat voor in de plaats willen hebben, maar daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
Want ik heb gereden met een type 1 XM V6 Aut. Exclusive dat best lekker rijdt, maar ook met een type 2 XM 2.1 Diesel Aut. Exclusive.
Een reden dat ik dit ook weer niet wil is dat de XM’s duurder zijn dan de CX. Dus kan ik beter CX blijven rijden.
Naja, dat is dus mijn gedachtespinsel de laatste tijd.
Ik zie je wel met een mooie belastingvrije cx gti rondrijden,wil ook nog wel van de plaats.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Hehe, heb je er 1 dan?

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Sorry, ik vrees dat ik die net heb weggekaapt ops: