Totaal aantal Berichten: 299
- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Klinkt goed en ziet er nog beter uit! Kunnen we ons aanmelden??

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat mag altijd.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Vandaag nou eindelijk maar eens het rechtervoorwiellager van Jacqueline vervangen. Na de testrit kan ik zeggen, dat ze minder zoekende is en dat de vreemde kloink ook een stuk minder is. Ik ben toch benieuwd naar de knik in de CX van Evert-Jan….

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gisteren is mijn lief weer eens aan het werk gegaan aan the Beast. Daarbij zag hij - kan je nagaan hoe goed iemand kijkt - voor het eerst een beugeltje zitten onder het rechter achterlicht. Links zit dit beugeltje niet en het heeft niets met de bumper te maken. Iemand enig idee wat dit voor beugeltje is?
Goede illustratie van het dubbele plaatwerk op een CX en ‘grappig’ dat The Beast daar ook rot is bij het achterlicht.
Voor mn gevoel ziet dat beugeltje er beetje homemade uit, en ik heb daar ook nog nooit voorgeboorde gaten oid gezien.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Links van het beugeltje zit ook nog een plaatje met een nummer… :
Bij de s2 break zit daar aan beide kanten een beugeltje om de bumper van je lak weg te houden en als ondersteuning. Bij een S1 heb je dat waarschijnlijk niet nodig omdat je geen kunststof bumper hebt.
mijn idee zou toch zijn dat het deel van de bumperophanging is….
CX GTi Turbo 2 - All Black

- BX 1.9 TURD, de Euro
Maar waarom zit dat dan maar aan één kant? En dan nog niet eens aan de uitlaatkant, wat dan nog een plausibele verklaring zou kunnen zijn om één of andere duistere reden die ik nog zou moeten gaan verzinnen.
Misschien heeft het iets van doen met het feit dat het een rechtsgestuurde auto betreft?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- BX 1.9 TURD, de Euro
En daar ga je nog een leuke, plausibele verklaring voor bedenken, Daan?
Nee. Ik heb niet eens de illusie dat ik me zou kunnen bedenken waar dat beugeltje voor dient. Maar wie weet helpt het mensen in een bepaalde richting te denken
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
...zodat ze in de fabriek weten dat er een rechtsgestuurd interieur in moet…? Even de bumper van een linksgestuurd exemplaar halen, wie weet zit het beugeltje daar links…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- BX 1.9 TURD, de Euro
Het ding zit met twee vette bouten vast in -hoe heten die in het Nederlands- captive nuts.
Maar sloop jij je bumper er maar even af en kijk even voor ons.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Heb een serie 1, dus dat geeft nooit uitsluitsel t.o.v. een serie 2.
Sorry…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- BX 1.9 TURD, de Euro
Oh, wacht, we hebben die Gitane nog staan. De rest is hier break serie 1, maar ik vergeet helemaal die slopert. Even kijken straks…