garagestmarien schreef:De break is waarschijnlijk (gelukkig) te lang voor dat geperste spul. Roest is makkelijker te behandelen dan te proberen die stof weer netjes op die persellende te plakken.
tja bij mijn GTiT mag ik er ook aan geloven…. Volgens mij is het makkelijker de hemel te verwijderen, dan de stof erop en dan weer terugplaatsen. Moet wel de voorruit eruit denk ik?
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Bij baleinen wel, bij zo’n persdak niet volgens mij. Gewoon even kijken.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Tijd voor wat nieuws over the Beast.
Oplettende lezertjes zullen zich ongetwijfeld herinneren, dat de achterdeuren klinkloos door het leven zullen gaan. Om nou toch op eenvoudige wijze de achterdeur te kunnen openen heeft mijn lief een constructie verzonnen die naast de voorstoel gemonteerd zit. Een hendeltje verbonden aan een kabeltje.
En het werkt nog ook.
Zijn dat remtrekkers van een fiets?
Ziet er goed uit.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
netjes!
CX GTi Turbo 2 - All Black

- BX 1.9 TURD, de Euro
paso schreef:Zijn dat remtrekkers van een fiets?
Ziet er goed uit.
Het is nog veel erger, het is uit een Renault Megane. De kabel voor de elektrische ramen.

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
wow,
inventief mannetje heb je!
Maar eigenlijk wisten we dat al..

- BX 1.9 TURD, de Euro
Vraagje.
De veerbollen achter voor een Prestige zijn toch hetzelfde als die voor een gewone berline?

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
garagestmarien schreef:Vraagje.
De veerbollen achter voor een Prestige zijn toch hetzelfde als die voor een gewone berline?
Dat ik het niet weet en dat je dus daarbij niets aan dit antwoord heb,
dat weet ik dan weer wel , buiten het feit dat jij nu weet dat ik het niet weet.
Weet je wel
Maar hij staat nu wel weer bovenaan weet je

- BX 1.9 TURD, de Euro
Laat ook maar. Ik zoek het zelf wel weer uit.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Dr Theo weet raad?
Ik niet in ieder geval. Logischerwijs zeg ik: dezelfde, maar de geschiedenis leert dat de Franse fabrikanten daar vaak heel anders over denken.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dr Theo weet van wieltjes en kleurtjes. Ik heb gemerkt, dat wanneer ik een vraag stel, men het meestal niet weet. Ik heb ermee te leren leven, denk ik.
Onze kennis hier is kennelijk meer dan ik dacht.
Dr Theo, om even te roddelen, vond tijdens EuroCitro 2003, dat the Beast niet mee mocht doen aan het concours d’elegance. Hij zei: “Als die auto wint verkoop ik mijn CX’en en wil er nooit meer eentje hebben.”

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
garagestmarien schreef:
Dr Theo, om even te roddelen, vond tijdens EuroCitro 2003, dat the Beast niet mee mocht doen aan het concours d’elegance. Hij zei: “Als die auto wint verkoop ik mijn CX’en en wil er nooit meer eentje hebben.”
whehehehe. Maak de Beast dan maar rap ff af, dan komen die CX’en tenminste op de markt.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
tja bij mijn GTiT mag ik er ook aan geloven…. Volgens mij is het makkelijker de hemel te verwijderen, dan de stof erop en dan weer terugplaatsen. Moet wel de voorruit eruit denk ik?
het schijnt ook te kunnen door een van de voorstoelen de demonteren;
lijkt me makkelijker dan de voorruit eruit ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- BX 1.9 TURD, de Euro
Om de hemel te vervangen?