ff kijken, Ik had wel net getankt, maar niet helemaal vol. Misschien dat het er een beetje overheen klotst bij het aanzuig en retour punt? Er zijn twee stukjes slang die ik kan bedenken die nog niet zijn vervangen en die zitten bij de pomp. Ga ik zeker doen. Maar als je tijdens het rijden benzine ruikt is het dan niet logischer dat het uit het motorruim komt? De kleine stukjes naar de injectoren zijn ook vervangen in ieder geval







Totaal aantal Berichten: 674
Geregistreerd: 11-09-2006
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
tja als je het bij de tank ruikt: ik heb zelf laatst nog de rubber ringen bovenop de tank schoongemaakt. Daar waar de aansluiting zit van de vlotter en de aanzuiging. Daar wil nog wel eens vuil tussen kruipen. Ringen schoongemaakt=geen lekkage meer bij mij
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die ringen kan je ook vervangen, kosten nog geen 5 euro bij CX basis…
Ik heb ze ook besteld, ze moeten er alleen nog even op.
Alle aansluitingen vandaag langsgelopen en het lijkt toch de aansluiting van de retourleiding te zijn onder de motorkap. Koelvloeistof vaatje uit de weg, en slangenklem er nu wél goed opgewurmd, hopelijk is het dit keer genoeg!Ik ruik nu in ieder geval niks meer
Mooi, en na de retourleiding nu ook de uitlaat weer dicht. Het begon echt vreselijk te stinken binnen omdat de aansluiting tussen flexibel stuk en middenpijp helemaal niks was. Vandaag op het technische evenement gebruik kunnen maken van een brug, gereedschappen, kennis en helpende handen, waarvoor allemaal bedankt!
Het zit lekker dicht, maar er zitten wel een paar resonanties die niet helemaal horen, dus er moet nog wel wat aan gesteld worden hier en daar. Niettemin erg blij dat ik het heb kunnen doen vandaag. Als ik erg haastig leek, dat was ik ook! Uiteindelijk was ik wel te laat voor mijn volgende afspraak maar het is goed. Bij de Citromobile heb ik gewoon de hele dag de tijd voor smalltalk. Is er al een soort van ontmoetingsplek in de zon georganiseerd?
Groeten
Het wordt gewoon één grote plek in de zon
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nou, dan moet het wat weer betreft niet een herhaling van vorig jaar worden!
Nou goed, ik heb mezelf net op de ontmoetingsplek gemanoeuvreerd: ik sta zondag ochtend op de forumstand op de citromobile.
nog eens wat anders; ik denk ik zet even een setje veiligheidsgordels in de CX op de achterbank, maar nieuw zijn die rolgordels € 80 p/s! je kan ook vaste gordels nemen maar dat is zó lelijk!Heeft iemand misschien nog een stoffig setje achtergordels liggen? ik wil ze graag vóór de citromobile hebben, want dan kunnen mijn bloedjes van zoontjes ook mee met een goed gevoel.











Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Een forumstand? Grappig, het is al weer jaren sinds ik voor het laatst op de citromobile was.
Helaas, ik moet gewoon werken.
Oh ja, mijn advies: geen stoffige achtergordels, maar gewoon nette, staat anders zo raar op zo’n mooi stuk historisch automobiel enzo
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
yke schreef:... nieuw zijn die rolgordels € 80 p/s!
je
Toen ik ze bij de halfords kocht (2007) waren ze €45 p/s. Zijn ze zo veel duurder geworden? Ik kan ze niet meer vinde op hun website, de link van destijds werkt natuurlijk niet meer
Ik denk trouwens dat ik er nog wel één heb liggen, maar dat wordt wel even zoeken…
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
yke schreef:Is er al een soort van ontmoetingsplek in de zon georganiseerd?
Mag ik even pluggen?
Ja? Oké dan!
Een übercoole ontmoetingsplek in stijl zal gerealiseerd worden door de PR-Commissie van de CX Club Nederland, waarvan yours truly dit jaar de aanvoerder is. . Ik zal hierover ook nog een aparte aankondiging maken op dit forum, maar kan al wel verklappen dat het de Limousine Lounge zal gaan heten en dat het The Place To Be wordt voor in elk geval CX-liefhebbers!
Léo
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Ree schreef:yke schreef:... nieuw zijn die rolgordels € 80 p/s!
je
Toen ik ze bij de halfords kocht (2007) waren ze €45 p/s. Zijn ze zo veel duurder geworden? Ik kan ze niet meer vinde op hun website, de link van destijds werkt natuurlijk niet meer
Ik denk trouwens dat ik er nog wel één heb liggen, maar dat wordt wel even zoeken…
Je neemt toch gewoon gordels uit een slopert? Ik neem aan dat Hydraulique stapels heeft liggen… Wel even testen of ze op slot slaan wanneer je er een ruk aan geeft, en niet op slot springt wanneer je ‘m rustig uitrolt (was ik vergeten).
Ron
AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken
Gordels uit een slopert precies! Ik bel van Bemmelen wel even morgen, en zal ook bij Halfords kijken, ben tot nu toe alleen bij Brezan geweest.
@ Leo, leuk! maar cifo stand en CX club limo lounge zijn zeker verschillende dingen hé?






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ja, dat zijn twee verschillende dingen. We hebben even overwogen om de Cit-Fo stand te laten integreren in de Lounge, maar omdat dit vermoedelijk verwarring en onduidelijkheid zou gaan creëren hebben we hier toch vanaf gezien.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Reed jij zondag over de A4 naar CitroMobile?
Volgens ben ik zo’n soort vergelijkbare kleur CX voorbij gereden zondagmorgen vrij vroeg.
Dan hebben we in elk geval gezwaaid