5 van de 38
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
De Femme Fatale van Wolfman (Verkocht)
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25739
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 21 januari 2008 11:38 AM
  [ # 61 ]

Klinkt als slechte ontsteking en dat kan door vocht komen!

Welke banden heb je eronder?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 21 januari 2008 01:34 PM
  [ # 62 ]

Vreetfestijn? Shocked

Citroen!

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7354
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 21 januari 2008 02:31 PM
  [ # 63 ]

denk eerder aan michelin’s Laughing  Surprisedops:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 21 januari 2008 02:45 PM
  [ # 64 ]

Volgens de test van de Duitse DS-club hadden de Michelins een remweg die meters korter was dan de remweg van die k..-Vreetfestijns! Laughing

Citroen!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 21 januari 2008 03:13 PM
  [ # 65 ]
bogaard77 schreef:

Klinkt als slechte ontsteking en dat kan door vocht komen!

Welke banden heb je eronder?

Het was idd erg nat toen. Ik moet gewoon snel mijn eindpijpen eronder zetten. Dan kan zij eindelijk naar de APK.

Banden…...eh weet ik niet…...... zwarte! Very Happy
Ik heb nog niet gekeken welk merk eronder zit. Ik zal dit eens doen.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11896
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 21 januari 2008 09:15 PM
  [ # 66 ]

Het is in dit kader goed te weten dat hele oude banden ook slecht presteren met dit soort remacties. Zelfs als er zát profiel op zit…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 21 januari 2008 10:13 PM
  [ # 67 ]

Ja ik weet het. Maar de banden hebben voorlopig weinig prioriteit voor mij. Pas als echt alles klaar is zijn de banden aan de beurt.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 22 januari 2008 12:45 AM
  [ # 68 ]

Ben je net door het oog van de naald gekropen, heb je er nog niets van geleerd? Shocked 
Banden is prioriteit nr.1 man! Surprised

Citroen!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43466
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 22 januari 2008 12:48 AM
  [ # 69 ]
Wolfman schreef:

Ja ik weet het. Maar de banden hebben voorlopig weinig prioriteit voor mij. Pas als echt alles klaar is zijn de banden aan de beurt.

FOUT FOUT FOUT!!!!!! Exclamation  Exclamation  Exclamation  Exclamation  Exclamation  Exclamation  Exclamation  Exclamation

Banden zijn het contact met de aarde. Banden kunnen ook jouw laatste contact met de aarde zijn, en zouden TOP PRIORITEIT moeten hebben!!

Effe heel serieus dus; NOOIT bezuinigen op banden of remmen. Na je eerdere bijna-DS-plat ervaring zou je dat nou toch moeten inzien Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
maDS
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 04-09-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTI Ligne Business
Gepost: 22 januari 2008 01:14 AM
  [ # 70 ]

Cool  Cool  Cool  Cool

FOUT FOUT FOUT!!!!!!

Ben je net door het oog van de naald gekropen, heb je er nog niets van geleerd? 
Banden is prioriteit nr.1 man!

Relax jongens, zolang als Wolfman niet meer rijdt

Ik denk dat het voorlopig afgelopen is met de illegale ritjes.

is er niets aan de hand Very Happy Very Happy

A thing of beauty is a joy forever

Profiel  
 
DS Am(b)rulance
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 29-09-2006

Gepost: 22 januari 2008 02:21 AM
  [ # 71 ]

Jezus wat een betutteling over die banden! Straks moeten we allemaal nog een helm op! Echt slechte moderne banden bestaan niet meer.
Rij al 20 jaar zo’n 40.000 tevreden kms per jaar op Vredesteins, Kumho’s, Firestones en andere exoten. Inclusief noodstops en schadevrij.
Wolfman, groot gelijk,probeer eerst maar een de auto APK gekeurd te krijgen en als je banden nog genoeg profiel hebben en niet uitgedroogd zijn , gewoon lekker (legaal) toeren met die handel.
succes!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 22 januari 2008 11:34 AM
  [ # 72 ]

Als motorrijder weet ik als geen ander hoe belangrijk banden zijn. Mijn actie van van de week was geen oorzaak van slechte banden. Al zitten die er waarschijnlijk wel onder. Maar gewoon te hard remmen. Ik heb nog geen ervaring in mijn ID. Ik rijd alleen af en toe een klein stukje. Maar onze andere auto een Seat Marbella uit 1991 (Ja ik weet is niks, maar wel lekker goedkoop Confused ) die heeft zulke beroerde remmen dat je geneigd ben om met twee voeten te remmen.
Wanneer je dan in een situatie kom dat je snel moet handelen en niet na kan denken schiet je automatisch in een reactie modus. Dus voet op de rem en hard trappen.
Het zal nog wel heel wat ID kilometers duren voordat ik rageer zoals het moet in een schrikreactie in mijn ID. Dus gewoon gematigd remmen.

En mijn banden hebben geen priorieteit omdat de auto eerst gekeurd moet worden en dan nog nieuwe koppelingsplaten nodig heeft. Een ongekeurde auto met versleten koppelingsplaten op nieuwe banden vind ik wat overdreven.  Rolling Eyes

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 22 januari 2008 05:36 PM
  [ # 73 ]

Je hoeft -als beginnend DS-rijder- geen raad aan te nemen van mensen die al zeker 20 jaar DS rijden hoor… Je mag gerust alle fouten zelf gaan maken! Very Happy

Citroen!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25739
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 22 januari 2008 05:53 PM
  [ # 74 ]
DriverD schreef:

Je hoeft -als beginnend DS-rijder- geen raad aan te nemen van mensen die al zeker 20 jaar DS rijden hoor… Je mag gerust alle fouten zelf gaan maken! Very Happy

Precies, een goede set rubber blokkeert later! En wij hebben niet allemaal 30 beschermengelen boven ons hangen zoals amBRULance dat wel heeft….

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 22 januari 2008 06:58 PM
  [ # 75 ]
DriverD schreef:

Je hoeft -als beginnend DS-rijder- geen raad aan te nemen van mensen die al zeker 20 jaar DS rijden hoor… Je mag gerust alle fouten zelf gaan maken! Very Happy

Gelukkig. Razz

Wink

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
 
5 van de 38
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook