5 van de 11
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
De mooiste autoradio voor een CX?
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3882
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 09 mei 2009 02:41 AM
  [ # 61 ]

voor mijn T2 waar ik wat vaker in rijd, wil ik eens wat proberen voor de radio, met name vanwege de super onhandige positie van de DIN schacht, waardoor je het display pas kan aflezen door je in een bocht te wringen, zeker als je ook nog eens een middenarmsteun hebt.
het volgende:

Alpine VPA-B222R Vehicle HUB Pro
= radio/versterker, waar je verder alles op kan aansluiten wat je wil, dus ook extern schermpje.
dit tft schermpje op de foto is een universeel ding, 3,5 inch.

ik ga eens puzzelen waar / hoe dat past.
wordt vervolgd.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 09 mei 2009 08:42 PM
  [ # 62 ]
cx25gtit2 schreef:
par eXeMple! schreef:

Op Citromobile een mooie radio voor m’n CX gescoord. Is een Grundig met Citroen logo, uit midden jaren ‘80 dus past in alle opzichten! Razz

En het leuke is, er is een aansluiting voor een mp3 speler aangefröbeld! Om dit in te schakelen hebben ze het “VF”-knopje gebruikt. Cool

die vindt ik leuk / passend !!
werkt het line in deel ? niet te veel storing/ruis ?

Yep, gisteren de radio gemonteerd. Het staat echt heel fraai, heel origineel! Cool
Het line in vanaf een mp3 speler werkt prima!

Alleen de speakers in de voordeuren zijn niet zo best… Confused Eens wat anders voor verzinnen.

cx25gtit2 schreef:

voor mijn T2 waar ik wat vaker in rijd, wil ik eens wat proberen voor de radio, met name vanwege de super onhandige positie van de DIN schacht, waardoor je het display pas kan aflezen door je in een bocht te wringen, zeker als je ook nog eens een middenarmsteun hebt.
het volgende:

 

Alpine VPA-B222R Vehicle HUB Pro
= radio/versterker, waar je verder alles op kan aansluiten wat je wil, dus ook extern schermpje.
dit tft schermpje op de foto is een universeel ding, 3,5 inch.

ik ga eens puzzelen waar / hoe dat past.
wordt vervolgd.

Heb je dan al een idee waar dat schermpje komt?

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3882
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 09 mei 2009 09:16 PM
  [ # 63 ]

Alleen de speakers in de voordeuren zijn niet zo best… Confused Eens wat anders voor verzinnen.

speakers zijn niet erg super af fabriek.
vervangers moet kunnen, maar moet niet te ver naar voren komen ivm de grille ervoor.

Alpine VPA-B222R Vehicle HUB Pro
= radio/versterker, waar je verder alles op kan aansluiten wat je wil, dus ook extern schermpje.
dit tft schermpje op de foto is een universeel ding, 3,5 inch.

ik ga eens puzzelen waar / hoe dat past.
wordt vervolgd.

Heb je dan al een idee waar dat schermpje komt?

ik ga kijken voor in de zonneklep.

er zijn ook kleine opbouw schermpjes die al in een kleine behuizing zitten, ook met een hoek van 45 gr. verkrijgbaar. zou ook iets kunnen zijn voor een serie 2 dash.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 16 mei 2009 04:42 AM
  [ # 64 ]

Ik heb deze erin zitten. De CX is van ‘87 en de autoradio stamt uit die tijd en is door de 1e eigenaar erin gezet met een slede! Ik kan hem er zo uithalen.

Een Philips 730

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 04 januari 2011 12:07 PM
  [ # 65 ]

Zijn er meer mensen hier die meer weten van de Blaupunkt Denver?

Ik heb mijn exemplaar weer voor 99% in orde en ben nu aan het broeden op een aansluiting met dinstekker waarbij je dus een MP3 aan kan sluiten op de orig. dinstekker aan de achterkant.

Het schijnt dat je een 5volt stuurstroompje nodig hebt om de versterker te laten denken dat hij moet omschakelen naar een externe bron.

Er is op internet wel een en ander te vinden, maar het is allemaal heel summier, en incompleet.

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3882
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 05 januari 2011 06:18 PM
  [ # 66 ]

is dat een moderne of oude Denver ?
wat voor stekker heb je aan de achterkant ?

ik heb nog wat liggen van een moderne blauwe punt radio.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 05 januari 2011 06:47 PM
  [ # 67 ]

Het is een ouderwetsche , met dinpluggen aan de achterkant.

Wat heb je zoal liggen?
Ik verzamel blaupunkt autoradiospulletjes…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5905
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 11 maart 2011 05:56 PM
  [ # 68 ]

Ik heb ineens zin om een nieuwe autoradio te kopen, maar nu is de vraag welke ik moet kiezen.

Ik zoek iets met een USB-aansluiting voorop en verder niet teveel fratsen, een strak design zonder al teveel eye-candy en draaiknop voor het volume (wel zo handig met de plaatsing tussen de voorstoelen).

Een beetje zitten surfen en mijn oog viel op een iets gedateerde Pioneer, de DEH-4100SD

Wat vinden jullie, is dit wat voor in de CX? Andere tips?

De SD-card optie vind ik overigens totaal niet belangrijk.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 11 maart 2011 06:00 PM
  [ # 69 ]

Een leuke oude omgebouwde vintage radio uit het jaar van je CX?

http://www.oldtimerautoradio.nl

Deze kerel heeft heel veel aanbod,en levert ze zo dat je Ipods e.d. zo aan kunt sluiten.

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2489
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 11 maart 2011 06:06 PM
  [ # 70 ]

Jaco, vergis je niet dat de knopbediening van die Pioneer wat gewenning vergt. Ik heb al 2 Pioneers gehad met die bediening, en de kans dat je per ongeluk de knop kantelt in plaats van draait is altijd aanwezig, zeker als ie naast je tussen de stoelen ligt.

Verder zijn het kwalitatief wel erg goede radio’s; goed geluid, goede functionaliteit. En ik vind ze mooi; ik denk dat het best goed in de CX zal passen.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5905
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 11 maart 2011 06:06 PM
  [ # 71 ]

Ik ben niet vies van modern. Wink

Maar wel een leuke tip. Ik ga die site eens bekijken of er wat leuks tussen zit.


@Michiel: ik ben nu ook voornamelijk uitgegaan van ‘mooi’. Maar dat die draaiknop makkelijk blind te bedienen is, vind ik wel belangrijk ja. Ik heb nu een JVC met een heerlijke draaiknop, maar dat ding vertikt regelmatig om CD’s te draaien en daarom ben ik maar weer eens aan het rondkijken naar iets anders.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 11 maart 2011 06:08 PM
  [ # 72 ]

http://link.marktplaats.nl/411160061

Leuk voor de CX, vanwege de dubbele unit…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5905
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 11 maart 2011 06:13 PM
  [ # 73 ]

Nou Maurice, ik heb net even naar oude modellen zitten kijken, maar ik geloof toch dat ik liever iets nieuwerwets heb.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 11 maart 2011 06:14 PM
  [ # 74 ]

Nieuwerwets= gebruiksvriendelijk…

Ik geef je geen ongelijk, maar zo`n vintage-setje is een eyecatcher eersteklas!

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 11 maart 2011 09:13 PM
  [ # 75 ]

Iets nieuws is niet erg, en ook wel handig als er een USB ingang op zit en bluetooth en RDS en…

Zolang het maar geen blauw licht uitstraalt want dat is zo gru-we-lijk lelijk, en zeker in een CX!! puke
Rood licht is net iets minder lelijk, maar kan ook niet vind ik.

Ik heb in de XM ook een moderne (Sony) zitten maar ik heb gezocht naar een type dat aan mijn eisen voldeed en ook nog op groen licht is in te stellen.

Maar goed, smaken verschillen… Wink

Een hele mooie moderne is natuurlijk de Pioneer DEH-P77MP die op pag. 1 van dit draadje staat.

Profiel  
 
 
5 van de 11
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook