Arjan Verkade schreef:Er zaten 2 mannen in
Hmm…

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
BunnY schreef:Zo kan je jezelf ook de moeite besparen om naar een vrouw je hand op te steken… Die doen sowieso geen teken terug. Precies of ze geven niks om waar ze in rijden (wat mij niet zou verbazen)
Zeg, zeg.
Niet ALLE vrouwen zijn zo.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Geef ik je gelijk in
garagestmarien schreef:BunnY schreef:Zo kan je jezelf ook de moeite besparen om naar een vrouw je hand op te steken… Die doen sowieso geen teken terug. Precies of ze geven niks om waar ze in rijden (wat mij niet zou verbazen)
Zeg, zeg.
![]()
Niet ALLE vrouwen zijn zo.
Maar jij zal me ook wel gelijk geven als ik zeg ‘de meeste vrouwen zijn wél zo ‘. Maar al een geluk zijn er nog uitzonderingen

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Vandaar ook die knipoog van mij.

Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
tja wat is dat toch.. de laatste 3 cx’en die ik tegenkwam zwaaide helemaal niet.. Zelfs niet toen ik als een dolle begon te zwaaien.
T zal de ZX zijn..
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Zojuist forummer Ton Wassink gespot in Haarlem met zijn mooie zwarte Prestige Turbo uit 1986:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
tja wat is dat toch.. de laatste 3 cx’en die ik tegenkwam zwaaide helemaal niet.. Zelfs niet toen ik als een dolle begon te zwaaien.
of zouden CX-en dan toch niet zo heel zeldzaam zijn?
Afgelopen maandag op mijn ritje van Nijmegen naar Arnhem (Velp) ook 3 CX-en* gezien; geen van de drie gaf ook maar het kleinste beetje teken van interesse ...
*(zwarte serie 1 op de Pleijroute, “beige” serie 2 prestige turbo bij het ziekenhuis in Velp (met de eerste eigenaar, schat ik) en een serie 1 op de A12.)
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 97
- C5 3.0 HDI Tourer Exclusive
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- CX 2400 GTi
He, Zij leeft dus nog de SH-TP-07. Ze was in mijn bezit van oktober 1997 tot augustus 2003, de ideale family cruiser in mijn beleving.
het laatste nieuws dat ik hoorde van de vorige eigenaar was dat ze richting Duitsland zou emigreren, waar ze ook al haar jeugd had doorgebracht overigens. dat is dus klaarblijkelijk niet doorgegaan en dat is maar beter zo.
groet
Folkert
FB

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Arjan Verkade schreef:Gistermiddag op de A4 richting Amsterdam een CX 20 Pallas met aanhanger.
Dezezelfde kleur als de mijneVolgens mij werd er opzwaaien niet echt gereageerd
Volgens mij zag ik dezelfde CX op dezelfde dag rijden toen ie de A4 af kwam bij Leiderdorp (uit Den Haag) terwijl ik op mede-forummer Sparks stond te wachten bij het info centrum voor de HSL Zuid. Alleen de aanhangwagen kan ik me niet direct herinneren… wel dat het een zilveren CX was… met achterruit jaloezie trouwens!

- CX 25 GTi Turbo 2
RikvdS schreef:Arjan Verkade schreef:Gistermiddag op de A4 richting Amsterdam een CX 20 Pallas met aanhanger.
Dezezelfde kleur als de mijneVolgens mij werd er opzwaaien niet echt gereageerd
Volgens mij zag ik dezelfde CX op dezelfde dag rijden toen ie de A4 af kwam bij Leiderdorp (uit Den Haag) terwijl ik op mede-forummer Sparks stond te wachten bij het info centrum voor de HSL Zuid. Alleen de aanhangwagen kan ik me niet direct herinneren… wel dat het een zilveren CX was… met achterruit jaloezie trouwens!
Dan hebben we denk ik een andere gezien
Die ik zag had een hele kale kont, geen spoiler en geen jaloezie
Gistermiddag zag ik ook nog een CX op de A9, een witte (of iets in de buurt?).
Savonds op de A4 richting Amsterdam zag ik nog een lichte CX gaan. Met gele verlichting
Ik reed gisteravond op de a4 richting Amsterdam in mijn beige gsa met gele verlichting. Zou het evt kunnen zijn dat je mij hebt gezien? In de verte en in het donker kan een gsa best opeen cx lijken. Ik heb alleen het stukje a4 tussen zoeterwoude en leiderdorp gereden overigens
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
gisteren de s1 25 Diesel van Peter gezien. Mooi blauw….
CX GTi Turbo 2 - All Black

- CX 25 GTi Turbo 2
Dat kan je evt. verwarren ja
Maar dit was het stuk waar het 3 banen is naar Leiden toe. Dan was jij er al af?
Het zal tussen 11 en half 2 geweest zijn ongeveer
Toen was ik er al af idd, dan ben ik het vast niet geweest
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)