2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
De Ami 8 Service van CitroenAZU
MiGS
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 652
Geregistreerd: 23-11-2009

- GS/GSA 1220 Club break
Gepost: 17 januari 2010 02:48 PM
  [ # 16 ]

wat een stijlvolle besteller zeg! Komt er na het herspuiten nog een leuke tekst op de zijkant?

is dat trouwens RDW station Zwijndrecht of lijken al die stations op elkaar…?

GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99

Profiel  
 
Gepost: 17 januari 2010 10:23 PM
  [ # 17 ]

Tekst weet ik nog niet.

RDW station was in Schiedam.

Profiel  
 
Mach2
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005

- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Gepost: 18 januari 2010 09:33 AM
  [ # 18 ]

Wow Martijn! Geweldig! Wat is het toch een bijzonder model, zo’n Service Tolée. Geniet ervan.

Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)

Profiel  
 
Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746
Geregistreerd: 26-10-2005

Gepost: 20 januari 2010 10:35 PM
  [ # 19 ]

Mooie wagen, zo op de foto’s! Aanwinst voor ‘s heren wegen.

CitroenAZU schreef:

Gisteren ben ik naar de RDW geweest omdat ik het originele Nederlandse kenteken weer terug wilde krijgen en ik geen papieren van die auto had. Maar met een homologatieverklaring van Citroën Nederland is het toch gelukt en krijg ik volgende week de papieren in de bus.

Aha, dat schept mogelijkheden. Ik heb een super chassis waar geen koets meer op staat en waar het kenteken van weg is. Krijg jij nu het originele kenteken terug, of een nieuw “oud” kenteken? Wellicht zou ik het geheel als Ami weer op kunnen bouwen en dan bij de RDW langs gaan?

Profiel  
 
Michiel van Ginkel
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 838
Geregistreerd: 29-05-2006

- Dyane 6 Commerciale
Gepost: 20 januari 2010 10:38 PM
  [ # 20 ]

dat is een slimme! Als je bij tom molleman met behulp van het chassisnummer en het originele kenteken zo’n homologatie aanvraagt, kun je op die manier het oorspronkelijke kenteken terug krijgen. Het originele kenteken moet dan wel bekend zijn.

Profiel  
 
Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746
Geregistreerd: 26-10-2005

Gepost: 20 januari 2010 10:45 PM
  [ # 21 ]

Ik weet het kenteken niet, ik weet niet hoe het bij Martijn was? Daar ben ik juist reuze benieuwd naar.

Enneh, Tom Molleman? Wie zou dat moeten zijn? Of is dat iemand van Citroën NL die ook de homologatieverklaringen afgeeft? Dat kan namelijk zonder kenteken, geloof ik.

check: inderdaad, die naam staat op de homologatieverklaring die ik heb gekregen: A.M. Molleman. En zonder kenteken, terwijl ik dat wel meegegeven had bij de aanvraag voor deze verklaring.

Profiel  
 
Gepost: 21 januari 2010 12:53 AM
  [ # 22 ]

Hoi Chinco.

Ik heb het originele Nederlandse kenteken weer teruggekregen. Daar ging het mij ook om, Ik vind zo’n importkenteken helemaal niks.  Mij was het oorspronkelijke kenteken bekend en het chassisnummer was nog enigszins leesbaar.

Maar…bij mijn AK350 had ik ook alleen het chassisnummer en ook daar heb ik uiteindelijk het oorspronkelijke kenteken mbv een homologatieverklaring weer teruggekregen. Bij deze auto had ik niet eens een constructieplaatje en was het originele kenteken mij onbekend.

Het lijkt me inderdaad het slimste om de auto weer op te bouwen als Ami en deze dan icm met homologatieverklaring bij de RDW aan te bieden.
Je mag immers 1/3 deel van het voertuig wijzigen. Dus of motor, of koets of chassis. Als jij een chassis met blok hebt en je wijzigt de koets voor een nieuwe omdat de oude vergaan is zou je in theorie het oorspronkelijke kenteken weer terug moeten krijgen na het identiteitsonderzoek.

Ik wens je in elk geval succes en ben benieuwd hoe het afloopt.

Profiel  
 
Gepost: 21 januari 2010 10:55 PM
  [ # 23 ]

Even een fotootje van zojuist;

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 22 januari 2010 10:51 PM
  [ # 24 ]

Zeer mooi !!

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
Gepost: 22 januari 2010 11:00 PM
  [ # 25 ]

Nou nog een dan maar Smile

Profiel  
 
Gepost: 23 januari 2010 01:20 AM
  [ # 26 ]

Oja, sinds vandaag zit er APK op. Geen afkeurpunten!

Profiel  
 
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 23 januari 2010 02:22 AM
  [ # 27 ]

Vakwerk!

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
Gepost: 25 januari 2010 06:38 PM
  [ # 28 ]

Gisteren een stukje gereden naar de ledenvergadering van de Ami club.
Rijdt best vlot zo’n Ami. Continu 125km/h op de GPS.
Vandaag was het zelfs een heel stuk 130-135km/h op de ring van Rotterdam.
Verbruik is zo’n beetje hetzelfde als de eend. Zat aan de 1 op 12 bij deze tankbeurt.

Profiel  
 
Gepost: 31 januari 2010 08:53 PM
  [ # 29 ]

De 2e tank was al 1op 14 dus het gaat steeds beter met het verbruik!

Gisteren een tankstation gevonden waar ze nog ouderwetsche Super verkochten.
Wel 1 euro 62 per liter maar het was er wel. Kijken hoe dat rijdt en wat ie dan verbruikt.

Profiel  
 
Franq
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 745
Geregistreerd: 01-12-2006

- Dyane 6 AYCB
Gepost: 01 februari 2010 07:54 PM
  [ # 30 ]

AMI Service op een groene loper in het hart van Arbeidend Nederland… Mag zó als poster in de showroom! (ff het kleurverschil bijwerken!)

Misschien kan je een serietje afdrukken op A4 en die verkopen!

AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93

Profiel  
 
 
2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook