Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
DriverD schreef:Dat is een automaat, die wil je toch niet? Beter lezen dan!
Ik ben een fan van automaten. Ik heb graag een automaat. Alleen op een CX… Liever niet, maar ik laat een mooie CX er niet voor staan.
En hij heeft heel langs stil gestaan, maar een goede kans dat je hem voor een prikkie mee kan krijgen. Als je hem dan voor €1500 onder handen kan nemen, heb ik misschien binnen mijn budget een hele mooie auto.
De advertentie is erg vaag, maar hij staat dichtbij de CX die op TRX sloffen gaat. Vandaar…
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
fluidphreak schreef:Over TRX: je ziet het omdat de velgen groter zijn, dus de band is minder hoog. De foto van de twee velgen is niet zo duidelijk, de rechter is zeker 14”. De velgen van die bleu romantique zijn zeker TRX.
............14”.............................390mm TRX….......
Volgens de site van CX basis (waar ik de fototjes van gejat heb) is de linker 14” en de rechter TRX. Het is lastig te zien omdat de foto’s vanuit een ander perspectief genomen zijn. Je ziet het vooral duidelijk aan de velgrand.
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
sans-pareil schreef:Ja 14 inch LM past op alle CX’en. Beter is nog iets 15 incherigs er onder te zetten, dan heb je aanzienlijk meer keus kwa betaalbare banden.
Kostdat?
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
wat 15 inch velgen? Hangt er vanaf wat je zoekt, setjes alfa 15 inch staal zijn te vinden vanaf zo’n 150,- en je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 2532
- C35 Hilton XLS
Pimmus schreef:ernst23 schreef:Vergeten we nu de auto van Pim? Klik:
http://link.marktplaats.nl/221116926
Lid van dit forum:
http://www.citroen-forum.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=12203
Ik dacht dattie nu helemaal goed was en dan ben je in 1x klaar.Sorry, nog meer keuze
Ze staat nog op Marktplaats maar is niet meer te koop, heb er net voor € 2300 aan laten verspijkeren en hoop er voorlopig veel plezier van te hebben
En je vrouwtje de deur uit gedaan?
Citroen c32 Hilton XLS

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
sans-pareil schreef:wat 15 inch velgen? Hangt er vanaf wat je zoekt, setjes alfa 15 inch staal zijn te vinden vanaf zo’n 150,- en je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk.
ooh, dan is het geen drama dat ie op TRXen staat. Hoogstens een reden om wat af te dingen
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ze staat nog op Marktplaats maar is niet meer te koop, heb er net voor € 2300 aan laten verspijkeren en hoop er voorlopig veel plezier van te hebben
Nou het ging als volgt, auto door de APK, van Evert-Jan gehoord dat de kans was dat de koppeling er uit zou kunnen klappen binnen een dag of een jaar etc, met mijn vriendin over gehad, ik vond verkopen een optie maar toen ze me vrijdag naar mijn werk weg zag rijden mailde ze me dat we maar even moesten sparen om de wagen te laten maken omdat ze weet hoe gek ik op mijn CX ben en zij vindt het toch ook wel een hele fijne wagen…. ‘s avonds haal ik haar op om naar den Haag te gaan en vraag of ze meende wat ze zei en precies op dat moment klapt dus mijn achteruit er uit…..gelukkig had ze net ja gezegd
toen weer naar Abbenes gereden en morgen rij ik weer in volgens Evert Jan een compleet andere CX dan voorheen. Ben benieuwd
En tja, nu ik al die kosten heb gemaakt moet ik er voorlopig maar van gaan genieten!

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Pimmus schreef:Ze staat nog op Marktplaats maar is niet meer te koop, heb er net voor € 2300 aan laten verspijkeren en hoop er voorlopig veel plezier van te hebben
Nou het ging als volgt, auto door de APK, van Evert-Jan gehoord dat de kans was dat de koppeling er uit zou kunnen klappen binnen een dag of een jaar etc, met mijn vriendin over gehad, ik vond verkopen een optie maar toen ze me vrijdag naar mijn werk weg zag rijden mailde ze me dat we maar even moesten sparen om de wagen te laten maken omdat ze weet hoe gek ik op mijn CX ben en zij vindt het toch ook wel een hele fijne wagen…. ‘s avonds haal ik haar op om naar den Haag te gaan en vraag of ze meende wat ze zei en precies op dat moment klapt dus mijn achteruit er uit…..gelukkig had ze net ja gezegd
toen weer naar Abbenes gereden en morgen rij ik weer in volgens Evert Jan een compleet andere CX dan voorheen. Ben benieuwd
En tja, nu ik al die kosten heb gemaakt moet ik er voorlopig maar van gaan genieten!
Sorry, OT: Oei, das zonde… gelukkig doet je CX het weer. Mooie avatar trouwens
Sorry, OT: Oei, das zonde… gelukkig doet je CX het weer. Mooie avatar trouwens
Thanks

Totaal aantal Berichten: 2532
- C35 Hilton XLS
Pimmus schreef:Sorry, OT: Oei, das zonde… gelukkig doet je CX het weer. Mooie avatar trouwens
Thanks
Verstandige beslissing overigens, en dit is wel het bewijs van echte liefde toch dat van je vrouw bedoel ik niet de koppeling dat is gewoon pech.
En nu weer op zoek naar een CX voor Ree.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Die TRX zag ik aan het profiel van de band. Het is vreselijk moeilijk om het aan de velg te zien. Scheelt immers maar millimeters.

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik heb een automatisch berichtje ontvangen over de CX bij Monaco
leboncoin schreef:Bonjour,
Votre email a bien été envoyé à “gnafroo”.
Van mijn adere mailtjes heb ik dit dus nog niet ontvangen. Benieuwd of er antwoord komt .
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Dat wat voor je?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
De derde is bijna perfect, ware het niet dat ie uit 78 komt en een 2.4 GTi moet uit 81 of later komen.
De eerste twee kunnen prima zijn, maar daarvoor zal er nog heel wat werk ingaan voordat ze als dagelijkse auto gebruikt kunnen worden. Misschien dat het binnen budget kan, maar ik heb niet zo veel zin om dat uit te zoeken
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 755
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Tjerk schreef:
Dat wat voor je?
Jeetje wat een moretti (of aanverwant) parade. Ik doel op de koplampen Ree.
En dan die stropdas op de motorkap van die groene, tja.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )