Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik moet nu toch echt stoppen met ouwe hoeren en razendsnel een CX scoren wil ik het binnen de 40 pagina’s redden
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ree schreef:Beetje mat in de lak en verder bijna totall loss :smt200
Ree
Zie je hoe je de mist in kan gaan door alleen op foto’s af te gaan…

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Wanneer ga je naar Bordeaux?
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 15738
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
par eXeMple! schreef:graddus schreef:(was de aanbieder van die rode die Y. en ik uiteindelijk in Karlsruhe zijn gaan bekijken).
Hoe was die rode? Ziet er op de foto’s wel aardig uit. Beetje mat in de lak maar verder….
Dat is best een harde auto, carrosserie heeft echt een verfbeurt nodig, want bijna kaal met plekken (en helaas op een paar plaatsen wel gespoten, dus ook niet mooi zo. Het motorblok zweet ontzettend, maar loopt wel heel mooi. Fuseekogels onder en boven slecht, adals slecht, achterremmen vastgeroest, motorblok in situ rood gespoten, interieur heel, maar droog (leer), hemel vervangen door tapijt, tapijt in interieur ook niet origineel. Beide voordeuren te vervangen. Start prima, loopt mooi, komt vrij vlot omhoog, maar teveel werk voor mij.
Die ‘85-er GTI serie2 in Leiden, is dat niets voor jou? Staat bijna bij je om de hoek.

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ree schreef:Wanneer ga je naar Bordeaux?
![]()
Ree
Tja ik ben bang voor hetzelfde als bij die “rode”. Dezelfde reserves die jij had bij Monaco.
Op de foto’s ziet ie er prachtig uit. De prijs is aantrekkelijk. Maar…. reis je er naar toe met een enkeltje en dan blijkt het niets te zijn. Kan je weer onverrichter zaken terug. Hoop geld en twee dagen weg.
Als ik ze nou eens kan overtuigen om met die kar naar St Marien te rijden… 415 km

Totaal aantal Berichten: 2511
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Damn, 17 jaar in een schuurtje…. Dan moet hij behoorlijk op weg geholpen worden!
Trouwens, automaat

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Valt wel mee hoor, 1 op 9 a 9.5 is wel te rijden…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een Turbo 2 doet qua verbruik niet onder een 2400 GTi eigenlijk
Maar je heb wel de voordelen, laag geluidsniveau door zeer weinig toeren. En natuurlijk heel veel koppel

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Net nog ff gekeken op pag.1, want ik wist eigenlijk niet meer waar we precies naar zochten:-)
Misschien is dit wat,
Goedkoop, belastingvrij, gekeurd tot 24-10-2010, leuke kleur:
http://link.marktplaats.nl/230348664
Nadeel: beetje krokant op de deuren, ff bellen of de kokerbalken goed zijn en dan ff gaan kijken.
Er staat 2400 injectie, maar dat zou denk ik een carb moeten zijn.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hee, het is al een hele tijd geleden dat er voor het laatst een potentiele CX voor mij in NL is aangeboden.
De
maar er komt toch meer bij kijken dan ik gedacht had en financieel sta ik er op het moment niet zo heel er goed voor!
maakt echter wel duidelijk dat ik liever direct €1000 euro aan een wat strakkere CX uitgeef.
Verder een mooie smalspoor in een redelijk mooie kleur. Zit helaas net onder mijn budget
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Het si maar net hoe je het bekijkt; als het echt een goede kar is afgezien van wat cosmetische pret, dan zou ik m daar niet voor laten staan. Voor max €200 heb je alle portieren en de kofferklep vervangen voor goede exemplaren en als je ff zoekt vind je ook wel een spuiter die m in de avonduren weer een kleurtje geeft voor rond de mille. Een auto uit Fr halen en op kenteken zetten kost ook al snel €400 of meer, afhankelijk van waar ie vandaan moet komen uit Fr, dat moet je niet vergeten.
Animal triste post coitum