Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Pics! Samen met de TCT van Robert;
Vrijdag gaat ze voor de APK, ik ben benieuwd!
Leuke foto’s maar het blijven type 2’s he? jammer…
tot vrijdag!

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tsja… de kont is mooier, het dash is eh…. slaapverwekkend. Maar die gaspot maakt een hoop goed! De volgende keer moet je er bij staan met je TCT!

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Hoe meer ik naar de XM kijk, hoe mooier ik de lijnen vind worden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- C5 Break 2.0-16V

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:Hoe meer ik naar de XM kijk, hoe mooier ik de lijnen vind worden.
Ik ken dat. Tot eind 2007 vond ik een XM gewoon een nieuwerwets hok die ik in het zelfde rijtje als de Xantia plaatste, niets voor mij dus. Tot ik mij er voor ging interesseren. En toen Robert er eentje kocht, was ik helemaal om en struikelde ik over de Ambiance.
Helaas was het gisteren al net iets te donker voor mooie foto’s. En om mijn statief erbij te pakken was het te laat, we wilden ook snel naar Berlikum. De volgende shoot moet dus bij meer licht en samen met Emiel.
Vanavond hebben Robert en ik even een stabilisatorstangetjes-vervang-avond en dus rijden deze twee XM´s terug naar huis zonder pokkedepok-geluiden. Dan dan maar hopen dat ze vrijdag door de APK rolt!

- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:Tsja… de kont is mooier, het dash is eh…. slaapverwekkend. Maar die gaspot maakt een hoop goed! De volgende keer moet je er bij staan met je TCT!
Volgende fotoshoot ben ik erbij!

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed, vandaag is de XM afgekeurd!
Het lijstje;
1 x ashoes bakzijde
2 x stuurhuishoes
en…
viergasmeting te hoog. (2% bij 3000tpm.)
Punt 1 en 2 zijn niet zo spannend. Over puntje 3 lees ik verschillende dingen, te beginnen bij het opnieuw in laten leren van de computer bij de gasboer. Nu heb ik dat in een ver verleden wel eens laten doen. Het gevolg was effectief, maar mijn beurs was een stuk platter.
Kan ik zoiets zelf resetten?
Ik lees ook de tip om er even een tankje V-powerrrrr doorheen te jassen. Wat op zich natuurlijk niet zo’n straf is.
Ondertussen heb ik alle hoesjes al in huis gehaald, dinsdag kan ik mij weer vermaken. Of misschien eerder als het tussendoor even schikt.

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Mmmm, jammer maar het valt nog mee, geloof ik.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Leuke foto’s hoor! Kan je me de laatste sturen op het grootste formaat dat je hebt?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 27981
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
patje74 schreef:Goed, vandaag is de XM afgekeurd!
Het lijstje;
1 x ashoes bakzijde
2 x stuurhuishoesen…
viergasmeting te hoog. (2% bij 3000tpm.)
Punt 1 en 2 zijn niet zo spannend. Over puntje 3 lees ik verschillende dingen, te beginnen bij het opnieuw in laten leren van de computer bij de gasboer. Nu heb ik dat in een ver verleden wel eens laten doen. Het gevolg was effectief, maar mijn beurs was een stuk platter.
Kan ik zoiets zelf resetten?
Ik lees ook de tip om er even een tankje V-powerrrrr doorheen te jassen. Wat op zich natuurlijk niet zo’n straf is.
Ondertussen heb ik alle hoesjes al in huis gehaald, dinsdag kan ik mij weer vermaken. Of misschien eerder als het tussendoor even schikt.
Anders gooit je er toch V-Power in samen met injector cleaner voor de zekerheid.
Als die warm is dan even tijdje op de snelweg rijden in ze 4 ofzo
Mooi schoon blazen

- C5 Break 2.0-16V
Juist op normale snelheid koekt alles dicht. Ff iets meer lucht er doorheen dan std tocht het een beetje door
Ouwe mopperkont