

























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
JWH schreef:Hee, wat vind ik nu in de Nederlandse 1975 folder (modeljaar 76):
JW
Hé, da’s interessant, ik dacht dat een Pallas altijd ten minste een 2200 was in Nederland. Weer wat geleerd.












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
break23m schreef:In Frankrijk was de Pallas-uitvoering ook leverbaar met de kleinste motor (net als bij de DS trouwens). In Nederland had de Pallas altijd de grote motor.
Dus een DS 20H Pallas is in NL niet geleverd?


























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Iets zegt me dat ik dat dan ook fout heb ... Maar zo herinner ik het me wel. Dat je wel: in de jaren 70 kon je wel een DS20 bestellen als je geen koppelingspedaal wilde hebben. Maar dat een Pallas toch een 23 moest zijn.

























Totaal aantal Berichten: 6507
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Afgelopen zaterdagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur gespot op de A15 Rotterdam-Nijmegen, vlak na de aansluiting op de A27, deze Prestige Turbo 2 (en ja, die zijn snel dus dan krijg je dit… )
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Toch ziet het er uit dat jij nog sneller was












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Lijkt een uitvoegstrook

























Totaal aantal Berichten: 6507
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jahaa, maar anders moet ik het op de fotografeerkwaliteiten van mevrouw Mulder gooien…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)





Totaal aantal Berichten: 511
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Elke woensdag rij ik via woubrugge richting A4. Tussen Woubrugge en Hoogmade kom ik elke keer rond achtuur een cx tegen met gele verlichting. Weet iemand wie dat kan zijn?




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Vandaag gespot op de Keizersgracht. Een CX 25 Limousine uit ‘84.
JW



















Totaal aantal Berichten: 1813
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
Die spoiler is niet origineel, of wel ?
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
De taartschep hoort eigenlijk op de GTi Turbo en niet op de Turbodiesel/
JW












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd, die zat zelfs niet op de Prestige Turbo


























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
En zo hoort ‘t: geen rare vleugels op deftige auto’s.
Vleugels horen op Pontiac Firebirds. Op de motorkap, welteverstaan.














































Totaal aantal Berichten: 43373
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Menno schreef:Die spoiler is niet origineel, of wel ?
Het handvat voor het aanduwen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste