4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Ami Super gekocht
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 24 augustus 2009 09:50 PM
  [ # 46 ]

Loont zéker de moeite, en mazzel dat mijn onderdelenboek 4-talig is Cool

Tot dusver nog geen succes met de doedelzak, gekeken op MP, ebay, leboncoin, nagevraagd bij Franse Auto en de Citroëndealer in Groningen, AVN-magazijn, forum…..Nog maar efkes volhouden.

Komend weekend neem ik ‘m mee naar een familie-meeting, misschien dat m’n broer er nog brood in ziet de gaten dicht te lassen, zou mooi zijn, want dan kan ik er eerst een tijdje mee verder. Zal ‘m tevoren zo goed mogelijk roestvrij maken en de zwakste rafelranden wegvijlen. Groet, spijker5.

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 25 augustus 2009 12:10 AM
  [ # 47 ]

Zo zie je maar weer dat andere topics meelezen loont. Ik ben op zoek naar een aandrijfas en dat artikel zie ik bovenaan de lijst staan bij de onderdelen van de Super.
Dank voor je link!

Is de as al onderweg?

Jeroen

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 25 augustus 2009 01:55 AM
  [ # 48 ]
toniclight schreef:

Zo zie je maar weer dat andere topics meelezen loont. Ik ben op zoek naar een aandrijfas en dat artikel zie ik bovenaan de lijst staan bij de onderdelen van de Super.
Dank voor je link!

Is de as al onderweg?

Jeroen

Ik zal mijn eigen draadje weer bijwerken.
Ik heb de Amivereniging nog benaderd: er wordt nog even gekeken in het magazijn en nog wat navraag gedaan. Wordt dat niks dan is de route Duitsland aan de orde.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 25 augustus 2009 10:31 AM
  [ # 49 ]

Toch gaaf dat je er zo snel één hebt gevonden!

Succes.

Jeroen

Profiel  
 
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 28 augustus 2009 12:47 AM
  [ # 50 ]

De afgelopen twee weken al wat klusjes onder de motorkap gedaan. Naast reparatie van de linker stoel de bedrading en schakelaars rond de stuurkolom nakijken om te beginnen de kachel en het luchtkanaal verwijderd, gereinigd en de bedieningskabels gangbaar gemaakt. Tevens een set nieuwe luchtslangen aangebracht, luchtfilter gereinigd, koplampverstelling aangepakt, en ik vond nog een losse draad welke bij nader onderzoek op de onder de carburateur weggevallen draad voor de olietemperatuursensor bleek te passen Wink De vastgelijmde ruitgeleider rechtvoor is me helaas weer losgeprongen, dus dat moet een keer overgedaan Confused Morgen een set nieuwe remblokjes halen, dan kunnen de voorremmen ook afgemaakt.

Vanavond met enige moeite de achterbumper verwijderd. Drie bouten braken kapot, één stukje zit er rechts nog in de aangelaste moer op het ondereind van het binnenspatbord. Morgen eens kijken of ik ‘m er met een tang uit kan draaien, anders maar uitboren. Bumpersteunen en tussenplaat moeten nog losgemaakt, evenals de stootblokken. Ik zal proberen de zaak een beetje recht te krijgen zodat de uiteinden en het middendeel het plaatwerk van spatborden resp. de kofferrand niet meer raken. Daarna de boel weer monteren met nieuwe bouten en de nummerplaatverlichting opfrissen. Beetje kale kont zo zonder bumper, maar stukje bij beetje knapt ze er mooi van op. Groet, spijker5.

 

 

 

 

 

Profiel  
 
xtiaan
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 48
Geregistreerd: 29-10-2006

Gepost: 28 augustus 2009 10:09 PM
  [ # 51 ]

Heel leuk om over dit onderwerp te lezen! Heb ook onderdelen bij Daniel Engelhardt gekocht voor mijn Ami Super. De doedelzak was duur naar wel een nieuwe dus geen gezeur meer! Verder Super om in een Super te rijden! Je ziet ze niet vaak…

Profiel  
 
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 29 augustus 2009 10:20 AM
  [ # 52 ]

Wink

Gisteravond geen zin meer in de bumper maar wel de nieuwe remblokjes aangebracht. Bij terugduwen van de remzuigers stond het olie niveau in het LHM-reservoir ruim boven het maximum, dus daar heb ik maar wat uitgepompt. Lijkt al een stuk netter zo.

 

 

Profiel  
 
Goddess'71
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 410
Geregistreerd: 23-04-2008

Gepost: 04 september 2009 04:44 PM
  [ # 53 ]

gefeliciteerd hoor, ziet er nog heel origineel en netjes uit. Vind dat stuurwiel eigenlijk wel leuk.

Veel plezier met je nieuwe voiture !

C’est une voiture du ministre !

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook