






















Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Iemand een Leuke 1985er Pallas hebben zonder voorste deurpanelen voor, laten we zeggen, 1200 euro!?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Hoezo zonder deurpanelen? Ik zie toch echt een deurpaneel zitten.
Lijkt me veel CX (en netjes!) voor zeer weinig geld!
Maar dan biedt ene ‘Dirk Martin’ zonder gêne € 700 tsss…..
Kom op mensen, wie gaat ‘m halen??
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Ik denk dat 25trd de CX wel wil hebben om de deurpanelen eraf te halen.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
O op die manier!
Zo ver had ik niet teruggelezen
‘t Is trouwens een auto uit België, gezien de ‘Pallas’ aanduiding, terwijl franse exemplaren in die jaren al een TRE typeplaatje droegen.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Het lijkt mij idd een zeer nette auto voor die prijs, daarom dacht ik dat die de prijs ook wel waard was zonder de deurpanelen De mijne beginnen nu toch echt af te sterven!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
La Léo schreef:O op die manier!
Zo ver had ik niet teruggelezen
Je hoeft daarvoor ook niet verder terug te lezen hoor, het staat allemaal in die ene post. Okee, verstopt tussen de regels, maar het staat er…
Je krijgt er een deur bij in de kleur, deze uitdeuken heb je er altijd nog 1 op reserve.
Lijkt mij een eerlijke auto met 102.000 km op de teller als dit teminste klopt.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tsja die 1 staat er niet op natuurlijk. Maar ziet er wel OK uit inderdaad.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
als je een beetje zoekt vind je daar al een CX voor! (zie die 2 liter pallas)
maar het ziet er wel mooi uit
In mijn eerste Pallas in 1976 had ik deze leren bekleding ook, na ruim 13 jaar 615.000 km en dagelijks gebruik was deze nog geweldig.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Ietsje verder weg, maar ook ‘iets’ goedkoper
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Arjan Verkade schreef:http://link.marktplaats.nl/484174138
1000 euro…?
Da’s gewoon een hele reële waarde voor zo’n interieur hoor. Als de aanbieder deze set op ebay.com zou zetten, verkoopt ‘ie het gegarandeerd in no-time.
Die prijzen worden met plezier betaald door degene die er echt naar op zoek is. Want die mensen zoeken meestal al heel lang.
Of ja: vindt een CX voor die prijs, sloop ‘m op je oprit en verkoop de rest, kan ook!
Grappig genoeg hoor ik dat idee hier vaak voorbij komen, maar vrijwel niemand die het ook daadwerkelijk dóet.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D











Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
harry45 schreef:In mijn eerste Pallas in 1976 had ik deze leren bekleding ook, na ruim 13 jaar 615.000 km en dagelijks gebruik was deze nog geweldig.
Harry
615.000 km, is dat een type fout of niet, Harry?? Vast niet Wow!
@Puffel: Nee geen typefout, en het was nog steeds een mooie gave CX, goede bescherming carosserie vanaf nieuw en zeer regematig herhalen en onderhoud techniek, kon je ook in die tijd een CX 1 serie op de weg houden. De volgende eigenaar stond al te wachten toen ik hem inruilde voor een nieuwe CX.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS