403 van de 862
« Eerste  < Vorige 401 402 403 404 405 Volgende >  Laatste »

CX’en te koop
Gepost: 29 november 2011 10:07 PM
  [ # 6031 ]

Tjongejonge, wat zijn we weer naar onbelangrijke details en uiterlijkheden aan het kijken zeg!
boring

Dat er pas een grote beurt opzit, de accu, dynamo, bollen en banden nieuw zijn, de D-riem recentelijk is vervangen én dat er blijkbaar serieus naar de wielophanging is gekeken, (allemaal best kostbare dingen als je ze optelt), kortom: dat er blijkbaar regelmatig grondig onderhoud aan deze CX is gepleegd, neen dáár geeft zoals gewoonlijk weer niemand een cent om.  nono

Die wieldoppen, grille, dorpelplaten en voute knipperlichten zijn er zo uit te wippen door een hobbyist op de stoep. Peanuts mensen!
Maar al dat technische werk aan die auto zie ik niemand effetjes op z’n oprit zelf doen hoor.

Airco, diesel, belastingvrij, dat is toch waar iedereen naar op zoek is of kom ik hier te weinig??
En nog een vol jaar APK erop ook.

Dat Série 1 leder verkoop je makkelijk weer door (zeldzaam!!) en dan plaats je een Vip-interieur of je zoekt een Série 2 set leder. Klaar & karren maar.

Kijk ieder z’n smaak en mening, maar ik stoor me inmiddels gewoon aan dit soort ondoordacht commentaar van mensen die schijnbaar alleen naar de buitenkant van een auto kijken.

P.S. Ik ken die verkoper niet en heb totaal géén belang of aandelen!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 10:13 PM
  [ # 6032 ]

Hahaha, maar daar gaat het toch om bij het kopen van een auto? Zeker een CX! Je wordt gepakt door de lijnen, het eigenzinnige design en het comfort. Daarom is het juist zo opvallend als je een - excuses voor mijn taalgebruik - samengeharkte bende voor een dikke vijfduizend euro voorbij ziet komen. Je gaat je toch afvragen wat er allemaal nog meer (onderhuids) is aangepast… Koop je dat ding, moet je ‘m eerst weer helemaal afpellen. Maar goed, ieder zijn meug. Staat deze dame binnenkort bij La Leo voor de deur?

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 10:16 PM
  [ # 6033 ]

Maar… Natuurlijk is het goed dat er serieus naar die wagen is gekeken. Dat is bij een CX echter nooit een garantie dat je er zo mee weg kunt rijden. Daarom: auto kopen is emotie. Toch? Enfin, genoeg erover.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 10:16 PM
  [ # 6034 ]

Maar… Natuurlijk is het goed dat er serieus naar die wagen is gekeken. Dat is bij een CX echter nooit een garantie dat je er zo mee weg kunt rijden. Daarom: auto kopen is emotie. Toch? Enfin, genoeg erover.

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 10:17 PM
  [ # 6035 ]
HvdL schreef:

Staat deze dame binnenkort bij La Leo voor de deur?

Echt niet! Ik heb er al zat!
Ook allemaal niet volgens jullie standaards, want doffe lak en technisch nagenoeg perfect.  blehh

Edit: en dat ‘helemaal moeten afpellen’ zal wel meevallen hoor.
Interieur ombouwen, dorpelplaatjes wisslen, wieldoppies, knipperlichtjes, grille…dagje werk, daar lach ik om.

Profiel  

jmmj
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 763

- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Gepost: 29 november 2011 10:59 PM
  [ # 6036 ]

Oef - hoop niet dat ik er nu ineens slecht op sta bij La Léo…  downer
Ik begon nog wel met te zeggen dat

jmmj schreef:

Verder wel een interessante auto op het oog, 86-er diesel met airco en slechts 150000 km (als dat klopt natuurlijk)

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 11:38 PM
  [ # 6037 ]
La Léo schreef:
HvdL schreef:

Staat deze dame binnenkort bij La Leo voor de deur?

Echt niet! Ik heb er al zat!
Ook allemaal niet volgens jullie standaards, want doffe lak en technisch nagenoeg perfect.  blehh

Edit: en dat ‘helemaal moeten afpellen’ zal wel meevallen hoor.
Interieur ombouwen, dorpelplaatjes wisslen, wieldoppies, knipperlichtjes, grille…dagje werk, daar lach ik om.

Wacht maar tot je de dorpelplaatjes er af hebt… Smile

Profiel  

Gepost: 29 november 2011 11:41 PM
  [ # 6038 ]

O, jij bent toch al stiekem gaan kijken dus!  Laughing

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6515

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 30 november 2011 12:46 AM
  [ # 6039 ]

Laat ons nou lekker zeiken over dorpelplaten. Samen hebben we dan best een grondig oordeel over deze auto… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 952

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 01 december 2011 01:02 PM
  [ # 6040 ]
Arjan Verkade schreef:

Sorry, maar dat lijkt me geen 5300 euro waard…

Volgens de advertentie nu nog ‘maar’ 4700. Maarja, ik heb er al een en die is veel mooier! salut

Profiel  

Gepost: 01 december 2011 01:51 PM
  [ # 6041 ]

Ik kan me wel vinden in het verhaal van Leontien hoor. Een paar bladzijden geleden moppert een verkopend forumlid hier nog dat er zonder enige informatie wordt geoordeeld aan de hand van een paar foto’s in een advertentie, met als gevolg een volwassen roddelcampagne. Nu wordt er weer een auto het graf in geluld op de aanwezigheid van een interieur uit een verkeerd bouwjaar en een paar Halfords-wieldoppen. In plaats van je te verstoppen achter ‘ach laat ons toch’, zou er ook eens gekeken kunnen worden naar een wat minder bevooroordeelde manier van reageren Very Happy

Profiel  

Gepost: 01 december 2011 02:44 PM
  [ # 6042 ]

Touché. Als ik mijn eigen CX ooit op marktplaats zet of op dit forum, stap ik direct in de schuilkelder. Maar goed, er zijn nu eenmaal twee stromingen: de origineelaanhangers en de opleukers. Prima toch?

Profiel  

Gepost: 01 december 2011 02:46 PM
  [ # 6043 ]

Dat laatste is hartstikke prima, maar laten we vooral niet te gauw roepen dat een auto slecht is omdat hij na vijfentwintig jaar niet meer foldergetrouw is Very Happy

Profiel  

Falk
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Gepost: 01 december 2011 03:07 PM
  [ # 6044 ]

La Léo, graddus….................bedankt voor deze ingreep!!!

Voor de rest van het forum happy

O, ik heb GEEN auto’s in de verkoop! Erger me alleen aan het domme commentaar!

Profiel  

M Citroen
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 403

- CX 2.0 TRE
Gepost: 01 december 2011 05:15 PM
  [ # 6045 ]
HvdL schreef:

Touché. Als ik mijn eigen CX ooit op marktplaats zet of op dit forum, stap ik direct in de schuilkelder. Maar goed, er zijn nu eenmaal twee stromingen: de origineelaanhangers en de opleukers. Prima toch?

Hoef je niet zo bang voor te zijn hoor. Ik heb mijn auto een aantal weekjes te koop gezet en hier geen commentaar geoogst. Overigens ook geen enkele reactie Sad

Falk schreef:

O, ik heb GEEN auto’s in de verkoop! Erger me alleen aan het domme commentaar!

Dom commentaar, dat valt toch wel mee? Ik kan de ‘zoek de verschillen met het foldermodel’ altijd wel waarderen.

Profiel  

403 van de 862
« Eerste  < Vorige 401 402 403 404 405 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook