Prestige Turbo 2 uit ‘86 is geen alledaagse verschijning hoor!!!

Totaal aantal Berichten: 85
- ZX 1.6i Break
- XM break 2.0 Turbo
25trd schreef:Wat moet ik hier nu van denken!?
Behalve dan dat meneer mijn foto’s heeft gebruikt zonder mijn toestemming (ik heb hem er al op aangesproken)...
Iemand nog een technisch retegoeie break!? Freek!?
Pfoeh wat een fantastisch ding. ik zou hem zo ruilen voor mijn 87 GTI. Maar dat wil ie vast niet.
Renault 4 GTL ‘83
Chrysler New Yorker ‘62
Suzuki Katana 650 ‘82
HD Sportster XLH ‘76
Citroën Xsara 1.6i Break ‘04

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Op zich kan het wel, een CX met 17.000km op de teller. Er zijn er wel meer alleen als zondagse auto gekocht en gebruikt. Op de interieurfoto staan een paar zaken die niet helemaal passen bij die kilometers. Hoe kan de pookknop deels afgesleten en deels uitgebeten zijn? Hoe kan de knop van de klaxon zo vuil geworden zijn?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Lijkt mij duchtig in gerookt.

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ik dacht dat het meer schimmel was….
Maar het is vrij zeldzaam hoor, een ‘86 Turbo 2 sowieso en dan nog een Prestige!
En dan met zo weinig kilometers.
Alleen denk ik dan altijd: lage km standen betekent ook dat bepaalde dingen juist vaak niet meer zo fris zijn. Stilstand is immers achteruitgang. Want wanneer heeft deze auto voor het laatst onderhoud gehad?
1200 km.. da’s inderdaad niet om de hoek. Nouja, zoals break23m zegt: leuke vakantie bestemming (niets tegen je vrouw zeggen van tevoren natuurlijk!)
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

Totaal aantal Berichten: 27978
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Met zo weinig kms zou je misschien wel wat minder techniek moeten inversteren de eerste tijd.
Maar met origineel 17k op de teller heb je wel dat bijvoorbeeld de stoelen nog als nieuw zijn, wat waarschijnlijk voor het gehele interieur geld.
Aardige kans dat je als een nieuwe auto kan schakkelen.
Daarbij heeft verder niets in de auto nog voor 200k aan trillingen en andere elende hoeven te verwerken, wat ook weer meehelpt aan het gevoel dat alles nog veel nieuwer en strakkers is.
Goed misschien wat kans op wat uitgedroogde rubbertjes hier en daar, maar vaak is dat allemaal wel te vervangen, als je dit eenmaal heb gehad dan heb je wel een auto als nieuw

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Waarschijnlijk is hij een “0 ” (177330) vergeten en dan kloppen de foto’s ook

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hij is geen nul vergeten. Kijk maar naar de foto’s.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Hier eentje die als opknapper of onderdelen aangeboden wordt, staat zo te zien al even stil in die schuur en zo op de eerste blik te zien zal het wel onderdelen worden.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Ik ben gisteren bij deze http://www.leboncoin.fr/voitures/335218611.htm Cx wezen kijken. Werkelijk waar een plaatje absoluut roest vrij. Weinig kilometers. Lelijke lampen. Aardige Fransman. Zou hem wel mee willen nemen alleen heel vreemd de hoes/manchet van de diravi is eraf. Waarom zou dit zijn? Oud zeer of naderend onheil? Wie heeft een idee.

Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Mark Gielen schreef:Hier eentje die als opknapper of onderdelen aangeboden wordt, staat zo te zien al even stil in die schuur en zo op de eerste blik te zien zal het wel onderdelen worden.
Mark
hier ben ik gisteren geweest, man bood ook een nieuw serie 1 scherm aan voor 50 euro, dat heb ik dusceven opgehaald.
de betreffende cx stond al erg lang stil, net zoals veel andere autos die er her en der buiten en in de schuur stonden, waren met name amerikanen, chevy, packard, meeste van rond 1940, een aantal totaal gerestaureerd en nooit meer mee gereden. stond nu vooral stof te happen.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Avalon schreef:Ik ben gisteren bij deze http://www.leboncoin.fr/voitures/335218611.htm Cx wezen kijken. Werkelijk waar een plaatje absoluut roest vrij. Weinig kilometers. Lelijke lampen. Aardige Fransman. Zou hem wel mee willen nemen alleen heel vreemd de hoes/manchet van de diravi is eraf. Waarom zou dit zijn? Oud zeer of naderend onheil? Wie heeft een idee.
Inderdaad lelijke lampen, maar ja over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. De auto ziet er op de foto’s zeker niet slecht uit. Tja waarom de manchet van de Diravi eraf is kan wellicht alleen de eigenaar je vertellen.

Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Beetje vreemde plek voor een stel luchthoorns

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Martinbap schreef:Avalon schreef:Ik ben gisteren bij deze http://www.leboncoin.fr/voitures/335218611.htm Cx wezen kijken. Werkelijk waar een plaatje absoluut roest vrij. Weinig kilometers. Lelijke lampen (...)
Inderdaad lelijke lampen (...)
Vanwege de lampen hoef je hem niet te laten staan; de standaard koplampen zijn nog volop te vinden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!