Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
die Limo stond een paar jaar geleden te koop in België, had er toen geen geld voor (nu wel, maar de kilometerstand…)
ik denk niet dat een Limo standaard airco had, Limo’s waren standaard minder luxueus uitgerust dan de prestige’s

Totaal aantal Berichten: 27978
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bij een serie 1 is dat zeker waar….
Bij een serie 2 komen ze veel dichter bij elkaar.
Overigens mist ook de extra strip boven de zwarte sierlijst, of is dat ook normaal bij een limo?

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
de limo’s die ik nog weet rijden of gezien heb, hadden ook geen extra strip boven de zwarte stootstrip.
ik dacht in eerste instantie dat het Bleu Memphis was, maar nu je het zegt ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- CX 25 GTi Turbo 2
Ik denk eerder aan bijvoorbeeld Bleu Mauritius (XM kleur)

Totaal aantal Berichten: 7616
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
demuywo schreef:die Limo stond een paar jaar geleden te koop in België, had er toen geen geld voor
(nu wel, maar de kilometerstand…)
ik denk niet dat een Limo standaard airco had, Limo’s waren standaard minder luxueus uitgerust dan de prestige’s
Bij de serie 1 heeft de Limousine de Pallas uitrusting. Ik dacht dat bij de serie 2 de verschillen weg waren.Eens gechecked in de folder en dat is dus niet zo. Het interieur inclusief electrische ramen achter lijkt gelijk aan de Prestige. Maar leer is niet leverbaar en airco staat als optie in de lijst. En er is dus inderdaad iemand geweest die dat maar onzin vond.
Die witte 2500 Diesel ziet er trouwens wel mooi uit op z’n originele deukjesvelgen.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ik denk dat ie gewoon Bliue Memphis ia afgaande op het bouwjaar en iid prestige’s hadden standaard Airco en bij de Limousine was dit een optie.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
is er soms iemand die in de omgeving van Overijssel woont om eens te gaan rijden/kijken naar die Limo voor me? heb al contact gehad met de verkoper, details daarvan kan ik dan bezorgen (is voor mij meer dan 4 uur rijden, en dan nog eens terug… dus als er iemand dichterbij woont thx
De Limousine waarover jullie spreken is de mijne. Ik heb haar (samen met Auto Eminent) in de zomer van 2007 vanuit België geïmporteerd en technisch in de loop der tijd weer in orde laten maken, heeft veel geld gekost…
Mocht er belangstelling voor zijn; ik heb een chronologische lijst van alle zaken die ik heb laten vervangen, vernieuwen en repareren.
Reden van verkoop is o.a. omdat ik de dame praktisch niet meer gebruikte (had een praktischer auto nodig vanwege verhuizing, nieuwe pup etc. vandaar de Safrane) en dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe liefhebber voor mijn oude trouwe dame.
De kleur is inderdaad niet origineel; volgens de vorige eigenaar had hij de auto over laten spuiten in Jaguar blauw metallic. Erg mooie, diep glanzende lak met zowel blauw- als groentinten.
En tsja, de kilometerstand; die is gewoon eerlijk en uiteraard geen enkel probleem voor dit soort geweldige dieselmotoren. We hebben er eerder een gehad die ruim 6 ton gedraaid had en uitermate betrouwbaar bleef.
De eigenaar van Auto Eminent is een zeer goede vriend van ons en hij heeft aangeboden om de verkoop op zich te nemen. De genoemde prijs is overigens absoluut vast maar (in)ruil van een mooie XM of C5 is eventueel wel mogelijk, dan ruimt de Safrane (zwaar onderschatte auto maar toch geen Citroen) weer het veld.
Mochten jullie nog verdere vragen hebben? Stel ze gerust, ik zal ze naar eerlijkheid en z.s.m. beantwoorden.
Citroen CX 25 Limousine Turbo2 te koop
Citroen ID 19B verkocht
Porsche 928 S4
Renault Safrane 2.5 20v
smart fortwo CDI
ik wil hem wel ruilen met mijn ambulance die als break fourgon is ingericht en dus twee zit plaatsen speciaal voor honden transport de auto is in zeer nettes staat

Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
http://link.marktplaats.nl/578945942
Patje74 zijn oude cx
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/

- CX 25 GTi Turbo 2
21.000 km, daar mag wel even bij vermeld worden dat het een afgelezen km stand is

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Dit is idd wel een heel aparte CX met zo’n interieur, ik zou niets in de kofferbak durfen zetten bang dat ie vies wordt.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Poehh! Daar moet ik men gereedschapstas niet in kwijt.
ik vind het een slechte imitatie van Prestige leer; allemaal een beetje te dik naar mijn mening ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250