








Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Arjan Verkade schreef:Het ligt er ook aan wat de markt wil.
Als iedereen een perfecte CX in een eenvoudige uitvoering wil worden deze duurder
Arjan, ‘de markt’ is in mijn ogen de handel waar cx’en in de gangbare prijsklasse verkocht worden en waar inderdaad een uitvoering en algehele staat een prijs van een auto bepalen. Mensen die 20 mille in een keer uit willen geven aan een cx gaan niet shoppen op de markt. Die kopen een auto waar een bepaalde waarde aan hangt in de vorm zoals ik al een paar keer heb benoemd. Die gaan geen opknappertje kopen en naast de aanschaf prijs ook nog eens voor duizenden euro’s verspijkeren totdat ze 20 mille lichter zijn. Nee, die kopen een auto met verhaal. Dus wees nou eerlijk, dat kun je niet onder de categorie markt schuiven.
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
het is gewoon wel veel geld…...voor mij dan. Er zijn erbij waar zulke bedragen aan een feestje wordt uitgegeven. En als je het mooi vindt, wil hebben en kan betalen Kan je het hebben. Het maakt verder niet uit wat het object is, dat kan alles zijn dus ook een CX. Zo eenvoudig is het eigenlijk.
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Er zijn genoeg mensen die een ds voor het dubbele laten opknappen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




Totaal aantal Berichten: 273
Geregistreerd: 15-10-2007
- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Mag daar een lintje om… Ik haal hem elf wel op (als ik de centjes had liggen)
Als de auto verder net zo knap is als de buitenkant…. Wouw!
Das toch wel redelijk spekkie naar mijn bekkie.
En wat die prijzen allemaal. Degene die er 20 mille aan laat verbouwen, zal er financieel waarschijnlijk geen pijn aan hebben.
Bij mij is een uitgave van 2 mille al zo pijnlijk… Ik wou dat ik knaken kon bouten!
CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook










Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Op Marktplaats staat er een voor op het eerste gezicht geen rare prijs: LT-NV-23. In Beverwijk. Geen linkje want ik weet niet hoe dat werkt. Maar kent iemand die auto?



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
deze: http://link.marktplaats.nl/596358931
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Kan aan de foto liggen maar die achterzijde lijkt wat verfrommeld en verkleurd.
En die antenne in de acherklep…
























Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Niet alleen de achterzijde.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Lijkt inderdad een slecht herstelde achterschade, beide zijkanten hebben een rare plooi. Maar het is wel een extra snelle uitvoering.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)





















Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
dit is, naar mijn mening, een bijzonder leuke CX! Ooit ga ik mezelf nog eens verplaatsen per cx..
http://link.marktplaats.nl/598893832
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en




Totaal aantal Berichten: 273
Geregistreerd: 15-10-2007
- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Bij die mooie rooie zit ik eens naar de boden foto te kijken… die zwarte stang die ogenschijnlijk tussen de achterste draagarmen zitten… Hebben alle cx-en dat?
FOTO
Ik herriner me die niet bij Griezel….
CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Die viel mij dus ook al op en kan me idd ook niet heugen dat ik hem ooit onder mijn CX gezien heb,
lijkt wel of het ding de 2 draagarmen met elkaar verbind ???
Mark
CX 2000 pallas ‘78




Totaal aantal Berichten: 273
Geregistreerd: 15-10-2007
- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Als dit echt een stang is tussen de armen is het in mijn ogen een must have!...
Volgens mijn logica zal deze koersvaster worden, en de draagarmlagers delen de zijdelinkse krachten beter en zullen hopelijk langer heel blijven… Denk ik dan he…
CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Wat veel vreemder is, is dat het volgens de advertentie een 25 GTi is, maar dan toch wel met een 2400 IE inlaatspruitstuk inclusief koudstartinjector!
Maar toch met de dubbele bobines. Heel eigenaardig…
Die stang maakt trouwens onderdeel van de trekhaak uit, maar die heeft niet iedereen, daarom valt hij jullie vermoedelijk op.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
alsjemenou76 schreef:Als dit echt een stang is tussen de armen is het in mijn ogen een must have!...
Volgens mijn logica zal deze koersvaster worden, en de draagarmlagers delen de zijdelinkse krachten beter en zullen hopelijk langer heel blijven… Denk ik dan he…
Joehoe! Dat systeem heeft een CX al hoor. Heet een stabilisatorstang en die zit er ook bij jouw Griezel onder.
Met de levensduur van de ADALS heeft het helaas hoegenaamd niets van doen. Die moet je gewoon van smeernippels voorzien en als je daarmee te laat bent: vervangen door nieuwe.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D