





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
waterman schreef:Als ik naar de prijzen kijk die voor ouwe zooi gevraagd wordt denk ik niet dat ie veel gaat verkopen….
Niettemin: deze ontvetbak zou wel handig zijn in jouw beunhok!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
La Léo schreef:waterman schreef:Als ik naar de prijzen kijk die voor ouwe zooi gevraagd wordt denk ik niet dat ie veel gaat verkopen….
Niettemin: deze ontvetbak zou wel handig zijn in jouw beunhok!
Voor een nieuwe in dit formaat betaal je ook 300 euro,dus deze is te duur.
Dan zijn 10 griptangen à 30 euro stuk, nu 10 voor 30 euro weer heel aantrekkelijk
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.











Totaal aantal Berichten: 1066
Geregistreerd: 03-11-2006
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Ja, die BVA veilingen lijken aantrekkelijk, maar vaak idd te duur. Zeker als je weet dat er nog BTW en veilinggeld bij komt.
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nog niet op zn website gezien maar ik vond hem te mooi om hem niet te posten, deze CX 20 RE Break uit 1986 met airco en een superzeldzaam interieur. Te koop bij Claus Klassiekers, vraagprijs 6250 euro.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7609
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Meestal vind ik witte breaks maar niks en al helemaal zo’n kale zonder de TR(S/I/D) uitrusting - maar in zo’n staat






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
F.SvM schreef:La Léo schreef:
Niettemin: deze ontvetbak zou wel handig zijn in jouw beunhok!
Voor een nieuwe in dit formaat betaal je ook 300 euro,dus deze is te duur.
Zeker niet van deze kwaliteit!
Voor € 300 heb je in dit formaat een ding uit China van Power Plus Tools ofzo.
Maar goed, het was maar een tip en eensch dat dit soort veilingen met alle bijkomende kosten en het ophalen vaak duurder uitpakken als tevoren verwacht.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Een 6 cilinder
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.


























Totaal aantal Berichten: 7609
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zescylinder automaat - mijn droom CX hoor! Ik ben wel eens bij The Gallery binnen gelopen. Leuk autootjes kijken. Maar verder?












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die staat er al een tijdje.
Ze dachten zeker, we hebben nog foto’s met sneeuw, lijkt het net of die net binnen is
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Maar het is beschamend voor zo’n pretentieus bedrijf, zoveel foutieve informatie in een advertentie. De auto heeft weinig kenmerken van één uit ‘85. Aan die kilometerstand en het onderhousboekje kan je dus waarschijnlijk ook geen waarde hechten.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een 85er zou nog wel kunnen, eind 85 is modeljaar 86 toen waren ze net op de markt.


























Totaal aantal Berichten: 7609
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Oh - als dat de verwarring is - mijn serie 2 is ook uit 85 hoor.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Wat denken jullie: Zou het de mensen duidelijk genoeg zijn dat die auto IN DE OPSLAG STAAT EN ALLEEN OP AFSPRAAK TE BEZICHTIGEN IS?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
En de kleur was in de OPSLAG zilver metallic
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
break23m schreef:Zescylinder automaat - mijn droom CX hoor!
Ik ben wel eens bij The Gallery binnen gelopen. Leuk autootjes kijken. Maar verder?
Iedereen uit het klassiekerwereldje kent Nico Aaldering wel. En ik ken in Nederland alleen maar slechte verhalen over hem. Wat in zijn Gallery staat is beschamend duur - inclusief deze CX - en wat in de kelder staat is bagger.
Nico haalt zijn omzet voor verreweg het grootste gedeelte uit het buitenland. Ik laat aan jullie waarom.
Nu:C4 coupé (2004)
Eerder: BX Chic (1991)
C5 berline phase deux (2005)