86 van de 126
« Eerste  < Vorige 84 85 86 87 88 Volgende >  Laatste »
   
Een CX Break. Of… een CX Break! Adiø…
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9121
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 14 juni 2017 09:40 PM
  [ # 1276 ]

Draagarm LA?

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7520
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 14 juni 2017 09:52 PM
  [ # 1277 ]

Durf het haast niet te zeggen: alle wielbouten goed vast?

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 15 juni 2017 10:41 PM
  [ # 1278 ]

Ik moet toegeven dat ik gisteren in het pikkedonker nog wielbouten stond na te trekken maar die schande blijft me (gelukkig…?) bespaard.

Draagarm LA?

Ik kan je volgen. De volgorde der dingen is erg toevallig. Maar het geluid komt voor links/midden voor. En linksachter (of ergens anders) geen speling.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 15 juni 2017 11:39 PM
  [ # 1279 ]

de bouten waar de draagarmen mee vast zitten?

of de lagers?

edit: ik bedoel dus voor

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 16 juni 2017 07:08 AM
  [ # 1280 ]

Alles zit vast, nergens speling die er niet hoort. Lagers zijn alleen niet bekeken. Dus…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 16 juni 2017 10:59 AM
  [ # 1281 ]

Inmiddels is ook Herman Heffener weer eens lang geweest. Prettig om te constateren dat de investeringen niet helemaal in een bodemloze put zijn verdwenen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9121
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 16 juni 2017 11:02 AM
  [ # 1282 ]

Ben wel benieuwd wat een CX diesel nog waard kan zijn.

Heb altijd het idee dat de dagwaarde verdubbelt om het moment dat ik de tank weer volgooi. Laughing

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 16 juni 2017 11:06 AM
  [ # 1283 ]

Dan moet de dieselprijs nog wel even flink doorstijgen. Wink

De break is getaxeerd op 6.000 euro. Diesel of niet is m.i. niet zo vreselijk interessant. Het heeft uiteraard wel wat invloed en maakt de auto eigenlijk totaal onverkoopbaar, maar zie er maar een te vinden in een behoorlijke conditie als je er wél een moet zoeken na een total loss. Maar ik had wel gisteren de tank volgegooid, dat zal ook meespelen.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7520
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 16 juni 2017 11:28 AM
  [ # 1284 ]

Laughing Kan je nagaan wat een volle tank benzine doet bij een taxatie.

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 16 juni 2017 06:45 PM
  [ # 1285 ]

Probeer de voorste bovenste motorsteun nog eens na te draaien. Die moet echt flink vast zitten.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27804
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 juni 2017 08:09 PM
  [ # 1286 ]

Verkoopprijs en taxatie zijn zoals we weten niet gelijk.

Een taxatie kijkt wat verder dan de Nederlandse markt. Als een diesel in bijvoorbeeld Duitsland nog wel een aardige waarde heeft dan heeft dat toch invloed op de taxatiewaarde.
Dat een diesel in de Nederlandse markt weinig waard is, is wel duidelijk. Indien het een echt nette auto is dan kan is het buiten de Nederlandse grens soms prima verkoopbaar voor een goed bedrag.

Profiel  
 
Menno
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1743
Geregistreerd: 29-07-2003

- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Shine EAT6
- DS 3 1.2 So Chic EAT6
- 2CV AZ-A
Gepost: 16 juni 2017 08:58 PM
  [ # 1287 ]

Diesel is ook Europees gezien niet echt lekker ” courant ” ...

Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 17 juni 2017 10:57 AM
  [ # 1288 ]

Heb in de afgelopen 2 jaar nog zeer vlot 2 CX diesels verkocht naar Duitsland & Schotland…. Mijn ervaring is anders.

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 17 juni 2017 06:03 PM
  [ # 1289 ]
cxj schreef:

Probeer de voorste bovenste motorsteun nog eens na te draaien. Die moet echt flink vast zitten.

Is nagekeken maar kan geen kwaad dat nog eens te doen. Hoop dat ik em vind, twee linkerogen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 17 juni 2017 06:44 PM
  [ # 1290 ]

Ik dacht destijds dat hij vast genoeg zat en kon hem nauwelijks vaster draaien maar het was wel de oorzaak. Geluid was weg.

Profiel  
 
 
86 van de 126
« Eerste  < Vorige 84 85 86 87 88 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook