




















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Han S schreef:Klopt Jan, maar de heel vroege eerste neus had geen koeltunnel en voor ff proberen moet het kunnen. De radiateur ziet er uit als een nieuwe, maar als het tegenzit zal ik haar hoedje moeten lichten. Komt goed hoor.
De eerste neus staat overigens bekend om de koelproblemen, het is ook niet voor niets dat bij latere versies er (heel lelijke) roosters op de voorschermen werden toegevoegd voor de afvoer van hete lucht.
Han S schreef:Bedankt mannen, dat zweven doet ze prima en daar ga ik de komende zomer van genieten. Ik moet wel even wennen aan de snelheid van zo’n oude dame, 0 tot 100 gaat ff duren en je moet geen haast hebben met een DS. De oude Jaguar is belachelijk snel vergeleken met de DS, maar dat mag de pret niet drukken.
Mooi dat alles goed gaat komen. Niks mooier als met dit weer het raampje open, arm eruit en rondkachelen over secondaire wegen (en in dorpjes stiekum naar je spiegelbeeld kijken in de etalages) Veel plezier….
jeroen.
Jeroen ID19P schreef:en in dorpjes stiekum naar je spiegelbeeld kijken in de etalages
erg herkenbaar
Het begin:
Vanmiddag even wezen zweven, rijdt geweldig lekker en op een kilometer van mijn huis is het streekbos:
Nu de sierlijsten er nog op kitten en we komen in de richting van gereed.





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ziet er goed uit Han!
Citroen!






















Totaal aantal Berichten: 3844
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Wat Dago zegt!






















Totaal aantal Berichten: 3844
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Lekker snel voor elkaar ook.
Bedankt, als ik ergens aan begin ga ik ook achter elkaar door.
Even bijkletsen, zij rijdt erg lekker en het blijft een heel aparte beleving om in zo’n legendarische auto te rijden. Vanmiddag ben ik een stuk gaan rijden nadat zij zeker drie weken helemaal niet meer had gelopen. Zij start altijd onmiddelijk, maar dat kostte vanmiddag enige moeite en bij het wegrijden merkte ik dat zij een beetje verkouden was. Er was iets niet in orde met de ademhaling, maar verder reed zij goed.
Thuisgekomen heb ik de Solex gasfabriek er af gehaald en die gedemonteerd. Alles lekker schoon gemaakt en met perslucht doorgeblazen. De boel weer gemonteerd en madame startte weer onmiddellijk en met een korte proefrit bleek zij weer te spinnen als een jonge poes.
Nu kijk ik net naar buiten, zij staat onder een vrij grote carport en ik zie een vlekje onder bij het rechter achterwiel. Druppel LHM aan de lekzak dus die is nu echt een lekzak geworden.
Vraagje om advies: wat is wijsheid, dat er twee nieuwe moeten komen is duidelijk, maar waar haal ik de beste vandaan en dan bedoel ik dat mevrouw post ze mag brengen.





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Wil je origineel of goedkope namaak?
Citroen!
Lijkt me duidelijk, ik wil niet elk half jaar aan een stuk rubber liggen klooien. Het magazijn, ik weet het, maar sturen die ook op naar leden?





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Nee Han, we krijgen de vraag vaker, maar we sturen (nog) niet op. Helaas.
Citroen!
Volgens mij verstuurd citroworld ook de originele….....
Dan moet ik voor twee van die condooms van Enkhuizen naar ergens in Utrecht rijden, tenzij iemand toch die kant op gaat en bij me in de buurt woont.
SPAM schreef:Volgens mij verstuurd citroworld ook de originele….....
Kweenie SPAM, ze hebben hetzelfde nummer als die van Chyparse en ik hoor graag ervaringen van forumvriendjes over de exemplaren van Chyparse. Je kunt er wel goed bij komen, maar ik betaal graag wat meer om niet over een half jaar weer onder een dame te liggen knoeien.