12 van de 16
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
Aanloop naar de DS5
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 17 november 2011 08:15 PM
  [ # 166 ]

En ik was tweede! Tja, da’s niet eerste en daar zit dus geen prijs aan vast (een DS4 of zo…). Laughing

Hoe kwam dat? Ik zag op Facebook dat deze DS5 twitterrace vandaag plaats vond en toen ik vanmiddag thuis was heb ik heel even gekeken. Ze zaten toen (rond half vier of zo) in Huizen. Leuk dacht ik, ze zijn in de buurt, maar verder geen aandacht meer aan gegeven.

Een uurtje later ging ik nog even naar de Karwei hier in Soest en toen ik daar was keek ik nog even met mijn telefoon en zag ik, shit ze zitten in Soest. En nog vlakbij de Karwei ook. Dus ik ben meteen die route gaan rijden en even later reed ik pal achter twee DS5’en! Smile Ze reden erg langzaam want het was bijna 5 uur, tijd om te stoppen. En verderop stopten ze inderdaad, half op de stoep. Dus ik dacht, ga ik nou nog winnen ook?
Ik stapte uit, maar achter mij stopte een andere auto en die bestuurder sprintte er uit en was als eerste bij de voorste DS5. Hij begon meteen te twitteren. Men had een tweet klaar liggen die verzonden moest wordt. Dus ik ben daar ook nog even gauw gaan twitteren, maar voordat ik klaar was, had DJBart de tweet al verzonden…

Op een haar na een DS5 voor een jaar misgelopen… sick

Wat een prachtige auto trouwens! Smile Ik vind het echt Citroën waardig (ook al heeft hij dan geen hydropneumatische vering).

Met m’n telefoon nog even een paar fotootjes gemaakt van Froukje de Both met DJBart, de winnaar. Helaas was het al bijna donker en dan is het met een telefoon onmogelijk mooie foto’s te maken…

Als troostprijs voor mezelf ben ik nog even op de stoel gaan zitten waar Froukje op gezeten heeft… whistle Mr. Green

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 17 november 2011 08:19 PM
  [ # 167 ]

Kijk nou toch! Het forum is erbij geweest! Zonde man! Bijna een DS5.
Die DJBart, is tie een beetje Citrofiel of meer Froukjefiel?

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 17 november 2011 08:22 PM
  [ # 168 ]

Mwah, Froukjefiel wordt je vanzelf wel als je even in haar buurt bent… ahum…

Maar hij kwam zelf in een Volvo aanrijden en had volgens zeggen net een offerte voor een DS3 laten maken.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 17 november 2011 08:34 PM
  [ # 169 ]

Jeetje wat balen, Peter. Zo dicht bij en toch nog missen.

Maar ik heb gehoord dat de winnaar gewoon de hele dag min of meer achter de DS5 aan heeft gereden. Toch wel frappant dat niemand anders dat bedacht heeft. Smile

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 17 november 2011 08:38 PM
  [ # 170 ]

en dan gepakt worden wegens stalken…... (ik zie me al de hele dag met mijn BX er achteraan rijden)
maar idd goed bedacht!

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 17 november 2011 08:43 PM
  [ # 171 ]

Yep, hij kwam uit Schijndel en is gewoon op de route ergens aangehaakt. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat er een hele stoet auto’s achteraan zou rijden, maar niet dus.
Het was voor hem natuurlijk balen geweest als ik op de laatste 200 meter was aangehaakt en dan ook nog gewonnen had! Laughing

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 november 2011 08:49 PM
  [ # 172 ]
Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 17 november 2011 09:19 PM
  [ # 173 ]
par eXeMple! schreef:

Het was voor hem natuurlijk balen geweest als ik op de laatste 200 meter was aangehaakt en dan ook nog gewonnen had! Laughing


Ik zou dat juist wel een goede actie hebben gevonden. Laughing

Plus dat ik jou die prijs wel gegund had natuurlijk. NIet dat ik het die DJdingens niet gun hoor.

Profiel  
 
dishoeck
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 17-11-2011

Gepost: 17 november 2011 09:57 PM
  [ # 174 ]

Hoi allen,

aangezien ik binnenkort ook citroen rij ben ik lid geworden van dit forum..

ik zal meteen het hele verhaal ff vetellen

gisteren zag ik over de actie

vandaag heb ik het allemaal gevolgt via FB
en had ik om 16 uur besloten om toch maar richting soest te rijden (woon zelf in schijndel)
via mijn ipad volgde ik de locatie van de auto’s en via mijn nav wist ik waar ik zelf was..
om 2 min voor 5 had ik ze eindelijk in het vizier.
ik heb ze dus maar iets van 500/1000 meter gevolgd..
op het moment dat ik zag dat ze stopte heb ik mijn auto (fiat croma) aan de kant gegooit en ben als een dolle hond naar de voorste auto gerend waar froukje de Both in zat.. daar heb ik met trillende handen (geloof me dat viel niet mee.. en al helemaal niet toen ik peter naast me zag staan die ook aan het twitteren was) de goede geheime code getweet en ben ik als winnaar uitgeroepen..

je kan wel zeggen dat het een close call was tussen mij en Peter.. zo zenuwachtig is ik was.. zo kalm was peter..

zoals peter ook al zei heb ik toevallig vorige week een offerte binnen gehad voor een DS3 waar ik erg van onder de indruk was.. mag wel zeggen dat dit een leuke upgrade is..

@peter leuk die foto’s!!

http://www.djbart.nl

winnaar van de DS5 Twitter race

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7699
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 17 november 2011 10:00 PM
  [ # 175 ]

Mooie geschiedenis, en welkom hier Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 17 november 2011 10:18 PM
  [ # 176 ]

@dishoeck: Haha, veel spannender dus dan ik gehoord had.

Ik had het wel een goeie actie gevonden als je de hele dag achter dat ding aan had gereden en verbaas me er nog steeds over dat niemand op dat idee is gekomen.

Je hebt het echt goed gedaan man en dat Peter er op het laatst ook stond maakte de spanning natuurlijk compleet. Voor jullie beiden uiteraard. Ik voel jullie vingers gewoon trillen en het hart bonzen in de keel. Geweldig.

En geweldiger nog: je mag straks een jaar lang in de door velen hier zeer begeerde DS5 rijden. Mazzelaar! Gefeliciteerd!

En van harte welkem uiteraard. Je gaat ons straks toch wel op de hoogte houden van je avonturen?

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 17 november 2011 10:20 PM
  [ # 177 ]

very good

Welkom hier!

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 17 november 2011 10:21 PM
  [ # 178 ]

Hee Bart, leuk dat je er ook bij bent, welkom!

Omdat je zei dat je uit Schijndel komt, had ik het idee dat je ook al daar ergens in de buurt was aangehaakt.
Je zat er dus ook net achter maar net iets eerder dan ik. Maar volgens mij reed je wel achter me. Of ben ik er ergens tussen gepiept?
In ieder geval, ik kwam pas bij de DS5’en toen ze die laatste bocht naar links maakten.

Het was bijna “too close to call” maar ik was iets te langzaam.
En was ik kalm? Hmm, ik kon toch op dat moment niet zo snel de # vinden op m’n toetsenbord. Dus mss toch wel een beetje zenuwen…

Wanneer krijg je die DS5 trouwens, en wordt het een van die twee?

En nogmaals gefeliciteerd! bravo

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 17 november 2011 11:18 PM
  [ # 179 ]

Welkom en gefeliciteerd, dishoeck! Dit is een mooi verhaal, dus het is leuk dat je jouw belevenissen op het forum gepost hebt. Houd je ons op de hoogte van je DS5-jaar?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 17 november 2011 11:25 PM
  [ # 180 ]

Bart, geweldig dat je ook de weg naar het forum hebt gevonden. Lijkt me leuk als je ons af en toe bijpraat over je gewonnen prijs.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
12 van de 16
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook