remcokluck schreef:Hoi Rob,
Je zult vrijdagavond op de A325 bij Gelredome wel gedacht hebben wie is dat in de grijze Ford Fiesta die zijn duim ophoog stak.
Nou dat was ook een trotse CX liefhebber ,die rijdt in de eveneens van Bieberg Klasiekers afkomstige
auto. Deze was eerst van Eric Weggeman genaamd Tinfoil.Wel toevallig want ik zat vandaag net jouw artikel te lezen in de LCER nummer 110 en dan zie ik je
‘s avonds rijden!!Je auto ziet er super mooi uit en vooral die gele lampen.Zie je direct dat er een klassieker rijdt.
Tot in het voorjaar bij de rit. Momenteel staat mijn dame gestald in een overdekte kas te wachten op warmere dagen.
Groet,
Remco
Hoi Remco
dat was ik niet hoor, want de mijne heeft geen gele lampen, en ik reed tegen de tijd niet rond, dus sorry, maar er rijdt dus nog een CX Leader rond
even een technische vraag; de Leader startte vandaag prima, maar als ik gas geef slaat ie af, en dat steeds opnieuw, iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Tekort aan brandstof. Carburateur mogelijk vervuild.
is die carburateur makkelijk schoon te maken?

Totaal aantal Berichten: 7610
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Er zijn flesjes carburateurreiniger te koop - ‘t idee is dat je dat spul in de tank gooit en dat onder het rijden een deel van de aanslag verdwijnt. Maar als die van jou alleen stationair wil lopen heb je daar natuurlijk niets aan. Sowieso werkt dat spul ook niet heel grondig maar het kan wel net wat aanslag of aankoeking wegspoelen. Ergens op dit forum is behoorlijk goed beschreven hoe je de boel uit elkaar haalt en schoon maakt (ik geloof door LaLeo, maar dat weet ik niet zeker). Maar waar?
Ja, als je een beetje technisch bent mag dat geen probleem zijn. Zelf ben ik niet van de middeltjes, zijn duur en werken vaak niet (goed genoeg).
Wellicht hoef je alleen de sproeier schoon te blazen.