4 van de 25
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Van de voorpagina: Napraat & fototopic Citromobile 2011
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 08 mei 2011 12:24 AM
  [ # 46 ]

Duhhh, dan heb jij je snuit altijd vol met frikandellen….

Jeroen

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5926
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 08 mei 2011 12:30 AM
  [ # 47 ]
toniclight schreef:

Duhhh, dan heb jij je snuit altijd vol met frikandellen….

Jeroen


Het staat niet op de foto’s dus het is niet waar.  blehh

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 08 mei 2011 12:31 AM
  [ # 48 ]

Mooi licht in de hal, veel mooier dan in Utrecht, maar de zonnepanelen werpen moeilijke reflecties op de auto’s, niet helemaal te bestrijden met ‘n polarisatiefilter. Maar je kun er leuk mee spelen…

Ik vind dat dak van de hal bijzonder indrukwekkend. Ik heb er gisteren even naar gekoekeld.
Het grootste zonnedak ter wereld, drie voetbalvelden groot, levert 2,3 MWp….!

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
Sherlock Holmes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 15-05-2006

Gepost: 08 mei 2011 12:32 AM
  [ # 49 ]

@ jaco : aan de zijkant daar ben ik ook geweest,daar was het inderdaad zoals je aangeeft goed te doen maar ik zit nu eenmaal graag in mijn klapzeteltje tussen de auto’s.Op meetings en dergelijke wel te verstaan tongue rolleye en gewoon kijken naar wat en wie er allemaal voorbijkomt.Dus je zal me nooit spotten op kruispunten of snelwegen of zo Laughing  tongue wink

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11650
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 08 mei 2011 12:37 AM
  [ # 50 ]

Goeienavond!

Zo, dat was een warm dagje CM, iets wat wij in de streek waar ik woon & waar het altijd waait niet gewend zijn Mr. Green

Paar spulletjes meegenomen voor de Pallaspuzzel, wat foto’s geschoten (maandag even filmpje dumpen…), wat bekenden gesproken, een kilometer of 550 gedraaid met een airco die definitief behoefte heeft aan nieuw koelmiddel (dus dat eerdaags maar even aanpakken) en weer vreselijk genoten van alle moois & van de Xantia in haar rol als reiswagen. Prima dag kortom. Zij die morgen gaan hebben best wel iets om naar uit te kijken.

Het aanbod is inderdaad voornamelijk IDDS en A-types, gevolgd door GS, CX en Trax. Als je wat nodig hebt voor je Xantia, BX of van dat soort spul kun je beter even naar de sloop op de hoek gaan Laughing maar goed, als je in de eerste categoriën valt zit je qua onderdelen best gebeiteld op CM Cool

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5926
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 08 mei 2011 12:41 AM
  [ # 51 ]
Sherlock Holmes schreef:

@ jaco : aan de zijkant daar ben ik ook geweest,daar was het inderdaad zoals je aangeeft goed te doen maar ik zit nu eenmaal graag in mijn klapzeteltje tussen de auto’s.Op meetings en dergelijke wel te verstaan tongue rolleye en gewoon kijken naar wat en wie er allemaal voorbijkomt.Dus je zal me nooit spotten op kruispunten of snelwegen of zo Laughing  tongue wink


Laughing

Ik heb vandaag ook een uurtje op m’n klapstoeltje naast de auto gezeten. Even weg uit de mensenmassa en genieten van wat er voorbij komt.

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 11-12-2008

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 08 mei 2011 12:50 AM
  [ # 52 ]

zooo

Het was een mooie zweterige en kleverige dag in Haarlemmermeer!
Heb er goed van genoten. Veel gefilmd als altijd!
iedereen die zich de ietwat puberale films van beide dagen vorig jaar herinnert staat dit jaar iets anders te wachten!

maar behalve dat. Ik heb een fijn T-shirt met een CX erop op de kop getikt en nog een leuk speldje van een witte CX die op mijn prikbord mag gaan hangen!

Daarnaast 6,50 voor 1 super-de-luxe broodje neergeteld bij een kraampje tegen de linkerkant van de hal aangedrukt ergens. 50 cent duurder dan vorig jaar! maar nogsteeds even lekker als toen! de moeite en het geld meer dan waard!

Veel in, aan, rondom en op Jasmijntje gechillt. en lekker met mn vriendin Emma, Rik en Tjerk alles bekeken wat bekeken moest worden!
Ook nog veel bekenden gesproken welke ik al langere tijd niet gezien had! altijd gezellig.

Ik heb genoten! Morgen sla ik over! maar volgend jaar ben ik er zekers weer!!!

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 08 mei 2011 12:50 AM
  [ # 53 ]

Ik vond het een leuke dag en een mooie locatie. Ik heb Utrecht niet gemist. Hier laat je wat daar krijg je wat. Utrecht is niet meer. Ik kan er niet mee zitten. Al staan er veel Citroens midden in een polder weiland, dan is het al snel leuk en gezellig.

Ik heb veel inspiratie opgedaan voor een opvolger voor de XM.

Profiel  
 
OliZX
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 849
Geregistreerd: 18-07-2005

- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Gepost: 08 mei 2011 01:20 AM
  [ # 54 ]

Hier wat van mijn foto’s van deze warme zaterdag:

http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2011/

[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)

Profiel  
 
hydraufiel
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 02-05-2010

Gepost: 08 mei 2011 01:25 AM
  [ # 55 ]

[quote=“JaapJ”]

Die AX van de AX-Club schijnt CitroMobile haast niet gehaald te hebben.

3 maanden bezig geweest met die voorbumper en de LEDs, bestickering op o.a. het dak, alles zoals de DS3, en afgelopen week werd ‘ie aangetikt op de bumper doordat de lease-rijder 2 auto’s erachter niet vond dat ook hij moest remmen voor een stoplicht.
Gelukkig heeft het sleepoog aan de achterzijde het grootste deel van de klap opgevangen, de eigenaar was in eerste instantie al bang voor een total-loss.

Op zoek naar een hokje voor erbij, met double chevron op de motorkap!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 08 mei 2011 01:35 AM
  [ # 56 ]

Het was een heerlijke dag! Ik heb me vermaakt op een terrein dat een goede opvolger is voor de Veemarkthallen. De voor- en nadelen zijn reeds besproken, net als het feit dat er nu eenmaal een nieuwe locatie moest worden gezocht.

Heel veel bekenden weer gesproken (Patje74 heb ik dan weer gemist…) en verder heerlijk onder het afdak aan de zijkant van de hal gezeten.

Naast twee interieurdeeltjes (die ronde “borsteltjes” aan de binnenkant van de spiegelstelbeugels van de BX) ook nog een heuze nieuwe chokekabel gescoord, dus wat dat betreft heb ik goed gescoord.

Foto’s komen er pas aan nadat ik morgen nog wat meer foto’s heb gemaakt.

Hier is alvast een filmpje van die prachtige U23 bus uit 1936: filmpje.

Tot morgen!  doei

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 08 mei 2011 01:36 AM
  [ # 57 ]

Robert Opron en Karel Suyling

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 11-12-2008

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 08 mei 2011 01:39 AM
  [ # 58 ]

Hahah,
Wouter, op dat moment stond ik toevallig ook te filmen zo’n 10 meter verderop Very Happy
Dat stukje vindt men nog wel terug in mijn uiteindelijke film!

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 08 mei 2011 01:47 AM
  [ # 59 ]

Ik ben, zoals altijd, weer benieuwd naar het eindresultaat.

Hopelijk duurt het deze keer niet zo lang voordat we dat te zien krijgen. Wink

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 08 mei 2011 01:55 AM
  [ # 60 ]

Ik ben met een zeer goed gevoel teruggekeerd van CitroMobile. In Utrecht was het parkeerterrein inderdaad leuker en het lag binnen handbereik, maar het grauwe en benauwde Veemarktcomplex kan niet tegen de heerlijk lichte hallen in Vijfhuizen op. Zeker, het werd vandaag heel warm binnen, maar op mooie dagen had je dat in de Veemarkt net zo goed en dat sloeg dan om naar een vervelende benauwdheid, wegens weinig ventilatiemogelijkheden.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
 
4 van de 25
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook