4 van de 40
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
‘85 serie 1 Gti turbo restauratie - project naw in verkoop, interessepeiling?
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 september 2011 11:42 PM
  [ # 46 ]

Als je dit ziet,beginnen mijn handen al te jeuken geweldig om zoiets weer op de weg te krijgen

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Voiture
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 72
Geregistreerd: 05-01-2011

Gepost: 08 september 2011 11:59 PM
  [ # 47 ]
Arjan Verkade schreef:

Volgens mij mag je het chassisnummer erin slaan bij de RDW zelf…
Hoe dat precies in zijn werk gaat zal je denk ik even moeten navragen.

De RDW heeft een toelichting op de website staan:
http://www.rdw.nl/nl/particulier/apk/apkuitgelegd/terminologie/Pages/Watiseenidentificatienummer.aspx

Profiel  
 
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 09 september 2011 12:18 AM
  [ # 48 ]
Voiture schreef:
Arjan Verkade schreef:

Volgens mij mag je het chassisnummer erin slaan bij de RDW zelf…
Hoe dat precies in zijn werk gaat zal je denk ik even moeten navragen.

De RDW heeft een toelichting op de website staan:
http://www.rdw.nl/nl/particulier/apk/apkuitgelegd/terminologie/Pages/Watiseenidentificatienummer.aspx

Ik stond dus bij het RDW in Amsterdam met een CX,en alleen hun mogen het chassisnummer inslaan en de eigenaar van het voertuig dus NIET.Daar was de RDW medewerker strikt en duidelijk in.En zie ook de link naar de site van het RDW.

Veders wat een klus ga je aan,hoop dat het je gaat lukken succes

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 09 september 2011 12:26 AM
  [ # 49 ]
daan schreef:
Voiture schreef:
Arjan Verkade schreef:

Volgens mij mag je het chassisnummer erin slaan bij de RDW zelf…
Hoe dat precies in zijn werk gaat zal je denk ik even moeten navragen.

De RDW heeft een toelichting op de website staan:
http://www.rdw.nl/nl/particulier/apk/apkuitgelegd/terminologie/Pages/Watiseenidentificatienummer.aspx

Ik stond dus bij het RDW in Amsterdam met een CX,en alleen hun mogen het chassisnummer inslaan en de eigenaar van het voertuig dus NIET.Daar was de RDW medewerker strikt en duidelijk in.En zie ook de link naar de site van het RDW.

Veders wat een klus ga je aan,hoop dat het je gaat lukken succes

Dit is een peuleschilletje vergeleken met de prestige die ik hiervoor heb klaargemaakt, die was werkelijk overal rot en versleten…
Kan niet wachten om eraan te beginnen.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 18 september 2011 09:00 PM
  [ # 50 ]

Vandaag de GtiT opgehaald, komende week eerst ruimte maken in mn loods en dan een begin maken met strippen.
Vwb de papieren en chassisnummer heb ik al contact gehad met RDW en dat mag geen probleem opleveren.
Wil de auto eerst goed verrijdbaar maken en dan naar de RDW ermee voor kenteken.
De radiator is door de aanrijding ook lek geraakt en dus kan de motor niet te lang draaien, dit wil ik eersst oplossen.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 18 september 2011 10:36 PM
  [ # 51 ]

Mooi dat het “feest “gaat beginnen ben benieuwd.
Heb je toevallig een paar foto’s van jou prestige ben benieuwd hoe dat eruit zag en en nu ziet

Vriendelijke groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 19 september 2011 10:20 AM
  [ # 52 ]
F.SvM schreef:

Mooi dat het “feest “gaat beginnen ben benieuwd.
Heb je toevallig een paar foto’s van jou prestige ben benieuwd hoe dat eruit zag en en nu ziet

Vriendelijke groet frank

Spijtig genoeg ben ik alle Fotos van de restauratie na een pc crash kwijt.
Ik heb de auto ook niet meer, maar als je zoekt op door mij geplaatste berichten dan vind je mn verkooptopic nog wel, waar Fotos instaan.

Even opgezocht
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/199571/

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 19 september 2011 04:14 PM
  [ # 53 ]

Was ABS toen al standaard op een gti turbo serie 1 ? Of een dure optie ?
Dat zit er namelijk op bij deze auto.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 19 september 2011 04:21 PM
  [ # 54 ]

Dat is op een aantal S1 GTi’s geleverd maar was zeker niet standaard AFAIK.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
jantje1948
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9858
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 19 september 2011 07:53 PM
  [ # 55 ]
PHoskam schreef:
F.SvM schreef:

Mooi dat het “feest “gaat beginnen ben benieuwd.
Heb je toevallig een paar foto’s van jou prestige ben benieuwd hoe dat eruit zag en en nu ziet

Vriendelijke groet frank

Spijtig genoeg ben ik alle Fotos van de restauratie na een pc crash kwijt.
Ik heb de auto ook niet meer, maar als je zoekt op door mij geplaatste berichten dan vind je mn verkooptopic nog wel, waar Fotos instaan.

Even opgezocht
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/199571/

Backups!!!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 september 2011 10:00 PM
  [ # 56 ]
PHoskam schreef:

Was ABS toen al standaard op een gti turbo serie 1 ? Of een dure optie ?
Dat zit er namelijk op bij deze auto.

ABS was zelfs niet standaard op een serie 2 Wink
Al vermoed ik wel in de laatste bouwjaren, maar in 86 en 87 zeker niet.

Een turbo (serie 2) had overigens maar weinig opties:
ABS
Airco
Leer
Schuifdak
Cruise control

Meer kan ik niet verzinnen, de rest is standaard Wink

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 19 september 2011 10:21 PM
  [ # 57 ]

Waarbij de cc waarschijnlijk toch wel de zeldzaamste is.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 september 2011 10:24 PM
  [ # 58 ]

Zonder twijfel!

Er zijn zat CXen met 3 of 4 opties, maar weinig met de cruise control…

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 20 september 2011 09:39 AM
  [ # 59 ]

In het verleden deed ik alles zelf, ook het voorwerk voor het spuiten enzo.
Ik overweegt bij deze auto om het allemaal te laten doen.
Alleen de binnenzijde, zoals deurstijlen enzo wil ik zelf doen.
En de buitenkant helemaal laten doen.

Wie heeft er ervaring mee, wat me dat gaat kosten ?
De carroserie is zo goed als roestvrij.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 20 september 2011 02:52 PM
  [ # 60 ]

Ik was de laatste keer inclusief strak maken tussen de 3 ,3.5 kwijt.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
4 van de 40
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook