13 van de 16
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
   
AX Mistral: vrrrrroemrrrr…hik
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 18 juni 2016 04:30 PM
  [ # 181 ]

Rubber stopjes wat verder/minder ver uitdraaien/indraaien?

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9122
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 18 juni 2016 07:41 PM
  [ # 182 ]

Geen nadere tip dan terug buigen.

Anders halverwege in de sponning van het scherm een klosje hout leggen, zodat je ‘m even doorzetten kan.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 18 juni 2016 09:01 PM
  [ # 183 ]

Mmm, ga ik morgen het gevecht opnieuw aan met het onbuigzame barrel. Er is duidelijk aan de voorzijde geprobeerd de kap omhoog te werken, terwijl de haak links nog in de vergrendeling zat. Dank in ieder geval.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9122
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 18 juni 2016 09:38 PM
  [ # 184 ]

De kap is met beleid wel te buigen, heb die van onze 1.4 na de aanrijding in januari jl. ook weer in de plooi gekregen.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 18 juni 2016 10:12 PM
  [ # 185 ]

Dan moet ik het juiste beleid vinden. Heel stevig is het geheel in ieder geval niet, dat klopt.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Gepost: 27 juni 2016 10:59 AM
  [ # 186 ]

De noppen links en rechts iets omhoog en de kap (meet specifiek, de versteviging aan de onderzijde) met een rubberen hamer weer in een passend model geklopt. Zit weer vast nu.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Gepost: 29 maart 2017 11:10 PM
  [ # 187 ]

De donkerblauwe AX mag naar een nieuwe baas, dus wie een 5drs zoekt (met wat werk, ahum) kan voor weinig bij ons terecht. Ze maakt deze zaterdag plaats voor een witte soortgenoot met meer levenservaring, minder kilometers en minder deuren…

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 30 maart 2017 07:09 AM
  [ # 188 ]

werk?

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9122
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 30 maart 2017 08:04 AM
  [ # 189 ]
HvdL schreef:

en minder deuren…

Da’s minder.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 30 maart 2017 09:17 AM
  [ # 190 ]

Werk? Heb je even? De donkerblauwe heeft vier gaten in het blik (koplampen links en rechts en kofferbak links en rechts, maar geen APK-kwestie); klepseals zouden vervangen moeten worden, draagarmen voor kraken wat (extra set wordt meegeleverd en zelfs gemonteerd indien gewenst), ruitjes in de achterdeuren zijn iets te gangbaar, verbruik moet iets naar beneden (ontsteking) en de beunoplossing rond het gasklephuis (afgedopte slang) moet eruit. Motorkapje is wat uit de plooi (gevolg van de accudiefstal) en er zit een barst in de voorruit in de hoek bij de bestuurderszijde (wederom geen APK-afkeur). Er staat 157.500 km op de teller. Loopt altijd, staat op knappe banden (voor zelfs redelijk vers).
Natuurlijk, het is allemaal te fiksen, maar niet door mij. Ik rij ook al weer een week rond met een nieuwe uitlaat voor mijn BX die bijna op zijn plek ligt (in de kofferbak, in plaats van er onder…). Zo is er wel meer dat de aandacht vergt. De noodzaak voor 5 deuren is inmiddels ook afgenomen, omdat we gezinsgewijs zeker niet meer in de AX passen. Dit verder bliksemshandige barreltje mag dus plaats maken. Slopen kan altijd nog Sad

De APK verloopt 13 juni, maar het zou mij verbazen als het ding (na opnieuw afstellen) niet door de keuring komt. Kan dus worden geleverd met de andere draagarmen eronder en een gefikst gasklephuis.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Gepost: 02 april 2017 01:19 AM
  [ # 191 ]

A new love is calling
The old love is pleading
I’m caught in a riptide what shall I do?
Riptide caught in a riptide, torn between two loves
The old and the new…

Nah, de blauwe gaat eruit, de Mistral waait nu! Iemand graag een 5deurs?

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 02 april 2017 10:29 AM
  [ # 192 ]

Poëzie op het forum is wel mooi, maar toch moet de aanbieding via de citroen-forum.nl/markt...

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 03 april 2017 01:09 AM
  [ # 193 ]

Geen nood, dat weet ik. Moeten nog even verse plaatjes komen en dat zet ik ‘m netjes waar hij hoort.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9122
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 05 april 2017 03:56 PM
  [ # 194 ]

Wordt de Mistral hier nog voorgesteld? Wink

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 05 april 2017 04:05 PM
  [ # 195 ]

Jajaja, wordt aan gewerkt. Net een advertentie in elkaar geknutseld voor de blauwe 5deurs.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
 
13 van de 16
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook