63 van de 63
« Eerste  < Vorige 61 62 63
   
Centraal navigatietopic Citroën/DS Connect Nav
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 05 juli 2024 02:03 PM
  [ # 931 ]

Quoten van het voorgaande bericht is niet toegestaan, zie ook nummer 10 van de forumregels. police
We hebben het al 3 maanden niet Sad

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2164
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 05 juli 2024 05:17 PM
  [ # 932 ]

Heb je al gekeken bij de “connectiviteit”? Wat staat daar?

En welke versie NAC Wave systeem heb je?
Ik heb de versie 4, heb jij die ook? Of nog een eerdere, de 2 of de 3?

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 07 juli 2024 03:46 PM
  [ # 933 ]

Quoten van het voorgaande bericht is niet toegestaan, zie ook nummer 10 van de forumregels. police

Wave 2, de garage melde dat ie geregistreerd staat als actief wat betreft de navigatie data, maar ook na hun ingrijpen werkt het nog steeds niet, hun advies, bel de connected navigatie hulpdesk maar, wij weten er verder niets van af.

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2164
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 07 juli 2024 06:26 PM
  [ # 934 ]

Heb je zelf al in het menu gekeken hoe eea staat? Is het daar geactiveerd?
En staan de vinkjes correct, onder andere die voor het uitwisselen van data?
Als dat niet goed staat, werkt het niet.

Als je de VIN van je voiture geeft, wil ik wel voor je meekijken.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 08 juli 2024 02:02 PM
  [ # 935 ]

Uiteindelijk kon de garage niets voor ons betekenen, ik heb vanochtend dus maar de klantenservice gebeld, en daar wist iemand van de hoed en de rand, https://citroen.my-customerportal.com/citroen/s/article/39376?language=nl_NL
Op de een of andere manier springt soms de privacy setting aan, zonder het delen van waar je wanneer bent, werkt de tomtom file & flitser info niet.
Nu zat het niet helemaal waar je het zou verwachten maar na consequent elke setting optie doorgespit te hebben van alle menus die ik kon vinden vanuit navigatie kun je dus bij een kaart tab (nee, niet die je aan de rechterzijde opent) eindelijk met wat graven de instellingen terugvinden 2 van de drie stonden niet aangevinkt, wel gedaan nu, en hoppa, we hebben weer up-to-date informatie, jemig, die lui gebruiken zeker Samsung developers voor hun menustructuur, daar waar je zaken verwacht zitten ze dus echt niet :/

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2164
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 08 juli 2024 02:28 PM
  [ # 936 ]

Mooi dat je het gevonden hebt bravo
Het zat dus inderdaad dáár waarvan ik het vermoeden had dat het vinkje niet goed stond.

Dat ze dit niet bij je garagist gevonden hebben verbaast me niet.
Ik heb al veel van dit soort zaken meegemaakt, diverse keren moest ik iets zelf oplossen, dan wel een garagist aan de hand van documenten wijzen op een (mogelijke) probleemoplossing.

De tijd dat monteurs zich gewoon bezig konden houden met mechanische zaken ligt achter ons.
Ze moeten nu anders geschoold worden en zijn, en daar gaat wel een generatie overheen voordat dit goed geïmplementeerd is.

Voor nu: veel plezier verder met je nu wél werkend TTT cheese

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 09 juli 2024 11:19 AM
  [ # 937 ]

Dank je, ons grootste probleem was dat het ook op de ‘veel gestelde vragen’ niet makkelijk terug te vinden is, toen we de juiste link kregen was het zoiets van, Aha, daar dus, maar een half uur zelfstandig graven op de website had me er niet gebracht, en gezien de attentie spanne van de huidige generaties, zie ik die zoiets überhaupt nooit terugvinden.
Ook Google bood geen uitkomst btw, en TomTom zelf doet of ze Citroen niet als automerk herkennen.
Knap frustrerend, en zelfs MET het artikel kun je het niet een twee drie vinden, wat een zooitje.

Maar goed, het werkt (weer) en daar ging het om, al blijft 99,- per jaar pijn doen.

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
 
63 van de 63
« Eerste  < Vorige 61 62 63
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook