Fiat 242 hulp gevraagd!
Lespaul79
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 18 april 2017 03:11 PM

Goedemiddag,

Wij hebben 14 jaar geleden een prachtige groene fiat 242 aangeschaft en ontzetten fijne herinneringen mee gemaakt. Helaas is hij 3 jaar geleden kapot gegaan tijdens een vakantie in Duitsland. Hij wilde niet meer in de 4e versnelling. We hebben nog een paar dagen in z’n 3 wat landweggetjes gepakt maar de koppakking bleek ook kapot te zijn.

Nu staat hij al 3 jaar in de stalling ( we hebben hem geschorst ) We willen hem niet wegdoen en het liefst weer helemaal opknappen. Ik heb zelf te weinig ervaring om zo’n grote klus in mijn eentje te doen en zoek eigenlijk een liefhebber/monteur die ons ( betaald ) wil helpen bij het repareren van de fiat.

Wat er moet gebeuren:

• Hij start nu niet meer
• Versnellingsbak revisie of andere eronder
• Koppakking
• Roest behandelen

Wie kan en wil ons helpen?

groet, Erwin

( giethoorn )

Afbeelding Bijlagen
fiat.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

RuudR
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 595

- (Grand) C4 Picasso Exclusive HDi EAT6
- C3 1.6 eHDi Dynamique
Gepost: 18 april 2017 05:30 PM
  [ # 1 ]

Ik zou je best zo af en toe willen helpen in weekenden, maar nu is het niet het juiste seizoen daarvoor. De meetings beginnen net weer. Ik woon in Steggerda, dus redelijk in je buurt en heb zelf een jaar of wat een C35 camper gehad.

Het 11de Lindetreffen is weer in voorbereiding!! Zet de datum maar in je agenda: 23 t.m. 25 juni 2017!! De loterijprijzen zijn afgelopen Citromobile weer aangevuld. Het terrein heeft een nieuwe toiletunit. We gaan er weer voor. Zie ook Facebook, 11de Lindetreffen, voor nieuwe info.

Profiel  

break23m
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5965

- C35 RD
- CX 25 Prestige Turbo
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 21 april 2017 01:47 PM
  [ # 2 ]

Je zou een PM naar Agra op dit forum kunnen sturen. Kenner van de C35 en een paar jaar terug was hij voor dit soort klussen wel beschikbaar. Geen idee of hij dat nog steeds doet, maar vragen kan altijd.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2017 | adverteren
Facebook