7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
1984 GSA Break 1300 vraagt aandacht
Currus ambulance ID20f
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 72
Geregistreerd: 19-04-2008

Gepost: 16 september 2024 08:54 AM
  [ # 91 ]

Beste Hans,

De motor vraagt om revisie wegens te lage compressie. Dat gaat nog wel even duren. Ik heb inmiddels een reserve motor gekocht en die wil ik compleet maken en erin plaatsen.

1970 ID20f Currus rehaussé ambulance.
1984 GsA break Club

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25519
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 16 september 2024 11:01 AM
  [ # 92 ]

staan de kleppen niet gewoon te strak?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Currus ambulance ID20f
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 72
Geregistreerd: 19-04-2008

Gepost: 16 september 2024 12:58 PM
  [ # 93 ]

Goed vraag bedankt.
Nee kleppen heb ik meermaals met een sleutelmaat goed gezet.
Auto start te snel, rookt ook en gebruikt olie. Nu doen GsA’s dat altijd wel een beetje maar deze moet je vaak bijvullen. De vorige eigenaar heeft de kleppen en klepseals vernieuwd en dat lijkt goed gebeurd. Doorslaggevend is de lage compressie.

1970 ID20f Currus rehaussé ambulance.
1984 GsA break Club

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook