Navigatie nieuwe C5AC
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2916

- C5 Aircross PHEV
Gepost: 10 mei 2026 01:38 PM

Inmiddels heb ik m’n nieuwe voiture een maandje en er zo’n 800 km mee gereden. Dat is me goed bevallen Smile

Ik heb een boel aangepast in het systeem, bijna alles is nu zoals ik het me wens.

Daarbij één uitzondering: de schaal van het navigatiescherm.
Dat staat elke keer bij het starten in een zeer gedetailleerd scherm, ook als ik het bij het uitzetten en verlaten van de auto in een veel minder gedetailleerde modus achter gelaten had.
Wil je dan na het starten naar die minder gedetailleerde modus, moet je op het schermtikken, dan komt er een +/- tevoorschijn waarop je herhaaldelijk moet tikken om het te veranderen.
Dat is al rijdend niet goed te doen, je moet er naar kijken om het te bedienen, en als je even niet op het juiste plekje tikt, gaat het mis.

Ik heb alle menu’s doorgeworsteld om te kijken of dat aangepast kan worden. Een veel minder gedetailleerd startscherm zou al een grote verbetering zijn, maar dat heb ik niet gevonden.

Hoe zijn de ervaringen hiermee van m’n mede C5AC gebruikers? En heeft er iemand al wat op gevonden?

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook