31 van de 38
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
   
Het vervoeren van een DS en het vervolg daarop, het is een mooie dame geworden.
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43373
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 juli 2011 06:46 PM
  [ # 451 ]
Han S schreef:

ik betaal graag wat meer om niet over een half jaar weer onder een dame te liggen knoeien.

Dan moet je absoluut voor origineel gaan. Bij mij gaan ze al 8 jaar en 100.000 km mee namelijk.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4958
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 03 juli 2011 06:51 PM
  [ # 452 ]

En waar heb jij ze vandaan?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43373
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 juli 2011 06:55 PM
  [ # 453 ]

Niet van chyparse Wink Ik heb destijds een hele partij originele gekocht Han. Maar die zijn inmiddels op helaas anders had je er 2 van me kunnen krijgen. Je kan morgen even bellen met DS Keijzer in Amsterdam, ik denk dat die nog wel origineel hebben.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4958
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 03 juli 2011 06:57 PM
  [ # 454 ]

Zal ik doen, bedankt!

Profiel  
 
DS Am(b)rulance
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 29-09-2006

Gepost: 03 juli 2011 09:23 PM
  [ # 455 ]

Op mijn Ambu wel lekzakken van Chyparse, gaan ook al een jaar of 10 mee(en 2 keer klokje rond). Zijn nog steeds dicht.
Let op dat je bij montage op de stang GEEN tie-wraps gebruikt (maar ligarex), anders gaan zowel originele als repro’s binnen no-time stuk.

Profiel  
 
DS Am(b)rulance
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 29-09-2006

Gepost: 03 juli 2011 09:25 PM
  [ # 456 ]

Herstel; eentje is 5 jaar terug eens lek gegaan door gebroken veercylinderstang in Marokko. Ging uiteraard dwars door de lekzak heen. Vervangen door repro en voldoet prima.

Profiel  
 
Kees B
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 02-06-2010

- ID/DS DS21 Pallas Hydraulique
Gepost: 03 juli 2011 09:37 PM
  [ # 457 ]

Mijn ervaring met de lekzakken (achter) van Chyparse: max 2 jaar.
Na in totaal 4 vervangingen heb ik zo’n vijf jaar geleden originele zakken van het clubmagazijn gemonteerd, en die zitten er nog steeds onder, zonder een drupje lekkage welteverstaan. QED….

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 03 juli 2011 11:49 PM
  [ # 458 ]

De tendens is toch: Orginele lekzakken blijven veel langer heel dan imitatie.  Wink

Citroen!

Profiel  
 
Jeroen ID19P
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 18-06-2009

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 03 juli 2011 11:52 PM
  [ # 459 ]

Zijn de originele nog ruim voorradig of is het misschien handig om er een aantal op voorhand te kopen?

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 04 juli 2011 12:16 AM
  [ # 460 ]

In het clubmagazijn hebben we er nog wel een aantal, maar je vindt ze niet zomaar bij elke DS-onderdelenhandelaar.

Citroen!

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4958
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 04 juli 2011 12:17 AM
  [ # 461 ]
DriverD schreef:

De tendens is toch: Orginele lekzakken blijven veel langer heel dan imitatie.  Wink

Hoeveel heeft de club er nog op voorraad en wanneer gaat de club ze versturen, want je zult maar in Groningen wonen of in Schin op Geul.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 04 juli 2011 12:40 AM
  [ # 462 ]

Hoi Han,

Dat is informatie op “Need-to-know” basis. Mag ik wel vertellen, maar dan moet ik je daarna uit de weg ruimen!  Laughing

Citroen!

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4958
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 04 juli 2011 12:41 AM
  [ # 463 ]

Doe maar niet dan. Very Happy

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4958
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 04 juli 2011 11:31 AM
  [ # 464 ]

Wat ik me afvraag en daar weten de experts en guru’s zeker een juist antwoord op: waarom zit bij de lekzak de retourleiding aan de bovenkant?

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 04 juli 2011 11:36 AM
  [ # 465 ]

Meer kans op sneuvelen (laagste punt) als ie aan de onderkant zou zitten?

Citroen!

Profiel  
 
 
31 van de 38
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook