4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
CX 2400 Pallas I.E. Cmatic inbouw LPG
dennisvandalen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 27-03-2011

Gepost: 15 november 2011 11:27 PM
  [ # 46 ]

je doet jezelf tekort! maar ja, sleutelen aan anderman’s auto’s zorgt wel voor brood op de plank…

wow! die DS Pallas uit ‘66… wel een droom hoor!!! Bofferd!  tongue wink

Dennis van Dalen
CX 2400 Pallas E.I. C-Matic 1978
Ami6 break 1966
ex Mehari 1976

Profiel  
 
Gepost: 15 november 2011 11:31 PM
  [ # 47 ]

Ja, die is echt super ja… kan niet wachten om daarmee weer te rijden. love5
Maar goed, kabelboom moet vervangen en hydraulieksysteem klopt niet helemaal (ooit door een vorige eigenaar verkeerd aan gewerkt) dus ik durf niet zomaar te gaan karren. En inmiddels zijn de voorportieren ook wat krokant(er) geworden.
Hmmmm.. nog even niet aan denken maar. Eerst moet de SM af Leo!!!!   whip

(O nee, eerst moet de rode TRD af, want dat wordt de nieuwe Pekelteef 2012)
idiot

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
dennisvandalen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 27-03-2011

Gepost: 15 november 2011 11:38 PM
  [ # 48 ]

66 is een goed bouwjaar. Mijn amietje en ikzelf komen er ook uit… Niks krokants aan overigens Wink
Pekelteef haha!!! Briljant hoe kom je der op… die kan ik weer toevoegen aan mijn vocabulaire!!! Klinkt als strooisnol…

Dennis van Dalen
CX 2400 Pallas E.I. C-Matic 1978
Ami6 break 1966
ex Mehari 1976

Profiel  
 
mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 16 november 2011 12:08 PM
  [ # 49 ]
La Léo schreef:

(O nee, eerst moet de rode TRD af, want dat wordt de nieuwe Pekelteef 2012)
idiot

@la leo, Vertrouw je de Austin Ambassador van Aart niet als pekelbak Smile, of roest die zo snel weg dat de Austin het einde van de winter niet haalt? las net het artikel in K&T

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 16 november 2011 12:10 PM
  [ # 50 ]

66 is een heel mooi bouwjaar!! En nu weer ON TOPIC!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Renko
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 10-12-2008

Gepost: 16 november 2011 01:00 PM
  [ # 51 ]
dennisvandalen schreef:

... Dus dat wordt terug vouwen. Of is een andere bumper misschien een betere optie? Heeft iemand toevallig nog een goeie serie I voorbumper compleet? Natuurlijk een beetje knappe voor weinig?

Neem even contact op met Evan, hij heeft nog een sloper s1 staan

Profiel  
 
Dumnoz
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 626
Geregistreerd: 08-08-2008

- C5 2.0 16v (LPG-G3)
Gepost: 16 november 2011 06:35 PM
  [ # 52 ]

Marc ook Wink

Groetjes Harry

Profiel  
 
Gepost: 16 november 2011 07:03 PM
  [ # 53 ]

Sort of Very Happy Beetje afhankelijk van waar Dennis woont of dat interessant is natuurlijk.

Profiel  
 
dennisvandalen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 27-03-2011

Gepost: 17 november 2011 12:18 AM
  [ # 54 ]

Vlak bij Hilversum… is dat te doen?

Dennis van Dalen
CX 2400 Pallas E.I. C-Matic 1978
Ami6 break 1966
ex Mehari 1976

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook