










Totaal aantal Berichten: 1066
Geregistreerd: 03-11-2006
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
wendela (verbannen)
miste haar ook al…. what happend?
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Het waarom gaan we NIEt in dit topic bespreken.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>















Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Het is en blijft gevaarlijk om tegen een garage of wie dan ook te zeggen, maak maar af in de dal uren. Volgens mij is het zeer menselijk dat vaak van uitstel afstel komt, gewoon de druk een beetje opvoeren en dan genieten van je CX volgend voorjaar
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Geen enkele garage heeft ‘daluren’ of ‘tussenuurtjes’ is mijn ervaring. Zéker niet voor zo’n omvangrijk project.
Je werkt ergens aan of je werkt er niet aan. Simpel.
Bij de garage waar ik altijd kom voor APK staat al een paar jaar een Hilman Imp midden in de werkplaats in half gedemonteerde staat. Zouden ze daar 14 dagen voluit aan werken, dan is ‘ie klaar, maar ja… klant heeft zoveel geld (ineens) niet en wil het in de ‘tussenuurtjes’ gedaan hebben. Dus staat die auto er volgend jaar nog.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D























Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Tja,zo gaat het nu eenmaal als je voor die oplossing kiest. Als je kapitaalkrachtig genoeg bent is er wel heel wat meer mogelijk. Heb ikzelf mogen ondervinden.












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Mijn SM is gespoten in de daluren. Op maandag ochtend was vaak even tijd. Steeds na en uur op 30 kreeg ik een deel rekening vergezeld van veel foto’s. Was in 1 winter klaar ondanks de vele schades aan lease bakken door de gladheid…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij is het ook niet ongebruikelijk bij garages.
Bij spuiters hoor je het ook wel vaker.
Ik denk dat je alleen wel goede afspraken moet maken.














































Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
La Léo schreef:Geen enkele garage heeft ‘daluren’ of ‘tussenuurtjes’ is mijn ervaring. Zéker niet voor zo’n omvangrijk project.
Je werkt ergens aan of je werkt er niet aan. Simpel.
Eens.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Behalve dan dat dit “bedrijf” geen tien auto’s op een dag doet.
Wanneer is het dan rustig? Juist, als je niks doet.












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Mijn spuiter heeft lease BMWs waar hij 65 euro per uur voor krijgt. Dan werkt ie niet aan mijn Sm. Als de BMW staat te drogen doet ie een paar uur de SM. Zo werkt dat.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tenzij je, terwijl de BMW staat te drogen, nog een andere leasebak voor 65 euro kunt doen. Dat is lijkt me ook wat La Leo bedoelt. Als je het druk hebt (of meer dan één spuitcabine) zijn er ook geen daluren.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dat klopt. Maar het blijkt dus dat het niet zooo druk is dat ze er niet aan toe komen. Verder vindt de spuiter het leuker om aan een SM te werken dan aan een bmw…Dat helpt ook!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bogaard77 schreef:Verder vindt de spuiter het leuker om aan een SM te werken dan aan een bmw…Dat helpt ook!
Dat is helemaal belangrijk, als iemand iets leuk vind om te doen helpt mee aan een goed eindresultaat.
Als er dan nog eens niet al teveel tijdsdruk aan zit dan komt het wel goed.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
bogaard77 schreef:Verder vindt de spuiter het leuker om aan een SM te werken dan aan een bmw…Dat helpt ook!
Dan moet je gaan oppassen. Die daluren worden dan al gauw piekuren. Wordt die BMW wel weer goedkoper van.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ik heb John gesproken en er lijkt weer enige voortgang te zijn. Ik hoop de komende tijd wat updates te kunnen plaatsen hier.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!