7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
ABS uitlezen en storing zoeken
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3888
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 11 mei 2014 06:25 PM
  [ # 91 ]

vanonder de afdekplaat, je ziet em net splitsen
1 naar ABS links voor (je ziet de bruine stekker liggen)
1 naar de accu aan zware plus (dikke blauwe draad)

of in een serie 2 is het anders…. of dat ligt aan het feit dat ik maar een halve originele draadboom over heb tgv KdFi inbouw, met daarvoor nieuwe draadboom….. (je ziet ook wat liggen op de foto. rond het blok ligt veel meer)

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 11 mei 2014 11:22 PM
  [ # 92 ]

Ik kijk morgenavond hoect nou precies bij de mijne zit, durf t nu niet meer met zekerheid te zeggen.

Blauwe,en gele,draad kan ook, met zwarte stekkertjes.

Alleen heb ik verder in de buurt van de accu geen aansluitingen meer over.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 mei 2014 08:32 AM
  [ # 93 ]
Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 13 mei 2014 08:58 PM
  [ # 94 ]

Het zijn inderdaad een gele en blauwe draad met zwarte stekkertjes en een massa oogje.

De ene draad zit aan de accu plus begrijp ik van bridget, en de andere ook ergens bij de accu in de buurt, ook plus wellicht ?

Aparte is wel dat ik bij de accu geen plus aansluitingen meer vrij heb, zal er iets bij moeten maken.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Bridget
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 23-11-2008

- Xantia 1.8i X
- CX 25 GTI Turbo
- CX 20 RE
- CX 22 TRS
Gepost: 13 mei 2014 10:17 PM
  [ # 95 ]

Hoi PHoskam,

Zoals ik had aangegeven: ‘de blauwe draad gaat in de hele grote multistekker boven of naast de accu’.
Dat is inderdaad, zoals jij het noemt: ‘de accu plus’.
Als je de hele grote multistekker bekijkt zit er aan één zijde een grote stekker in en daarnaast een paar kleine stekkers. Van de aansluitingen waar de kleinere stekkers op zitten zijn er twee die het verste verwijderd zijn van de grote stekker. Van deze twee aansluitingen is er één boven en één onder, maar de vraag is hoe ligt bij jou de hele grote multistekker in je CX… Eén van deze twee zit net iets verder weg van de grote stekker, scheelt slechts enkele mm’s. Deze verste aansluiting is voor jouw blauwe abs-draad. Ander hulpmiddel of tip: deze verste aansluiting zit aan de grote platte kant van de hele grote multistekker waar niet de merknaam is te zien. Die staat immers aan de andere grote platte zijde: ‘Seima’.

En zoals ik had aangegeven: ‘de gele draad wordt aangesloten op een andere kleine zwarte stekker met zwart draad boven, of achter, de accu.’
Eén van de dikkere kabelbomen die via het linker binnenscherm naar de voorzijde van de auto gaat heeft boven de accu een aftakking en net voorbij de accu weer een aftakking.
De eerstgenoemde aftakking loopt op het linker voorwielscherm naar waar de accu staat. Er komen verschillende draden uit. Onder andere wat gele, maar ook de door mij eerder genoemde zwarte met zwarte stekker. Dit is jouw aansluiting voor jouw gele abs-draad.
Groetjes,

Mijn Citroënforum foto’s (niet veel): http://www.mijnalbum.nl/Album=SRLEZ8DL

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook