Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Dan was er weinig van over,behalve de rolgordijntjes en het getinde glas ,eigenlijk niks geks kunnen bekennen.
Tegen het dak en onder de achterbank zat van dat “wollige ” spul.
Wat kan ik hier nu onder doen?
Voor het schutbord gebruik ik 3M of hoe dat ook heet maar de rest wat zal ik daar doen ook ivm vocht.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
armaflex.
hoever is hengelo voor jou? daar zit henisol
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Kom ik net van terug,
Heb je een link bedoel dus specifiek voor auto’s want ze leveren van alles
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
F.SvM schreef:Dan was er weinig van over,behalve de rolgordijntjes en het getinde glas ,eigenlijk niks geks kunnen bekennen.
Had je niets meer wat leek op zonnekleppen achter aan de zijkant?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik dacht dat ook die zonneklepjes bij de achterdeuren onderdeel waren van het pakket.
Misschien nog wel wat maar dat ben ik ook even kwijt…
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ja inderdaad de zonnekleppen achter horen er ook bij.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 9155
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Isother bestaat bij een serie 1 uit:
- gradueel getinte voorruit
- isolatielaag binnenzijde dak
- isolatielaag onder zitting achterbank
- zonnekleppen boven achterdeuren
- zonnekleppen boven derde zijruiten bij een Break
Bij een serie 2 mist overigens de isolatielaag tegen het dak vanwege de dikkere hemel.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
En die rolgordijntjes zoals hierboven als is gezegd.
Bij een serie 2 was het ook standaard, ik vraag me ook af of je dan nog wel echt van Isother kan spreken
Totaal aantal Berichten: 9155
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Idd, die vergeet ik nog.
Uiteraard weer niet bij een Break.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 7539
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Arjan Verkade schreef:Bij een serie 2 was het ook standaard, ik vraag me ook af of je dan nog wel echt van Isother kan spreken
Gewoon een rare misser van Citroen dat die isolatie er niet vanaf het begin in zat. En inderdaad, wat standaard geleverd wordt is geen optiepakket. Dus Serie 2 heeft wel de voorzieningen, maar het mag geen naam meer hebben
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd, beetje offtopic maar goed.
Toen de CX net op de markt kwam was er eigenlijk geen opvolger voor een dikke DS in Pallas uitvoering.
CX had geen stuurbekrachtiging, geen 5 bakken, en geen zware motoren.
Dat zal natuurlijk alles te maken gehad hebben dat het geld op was en het lastige tijden waren, maar toch het ziet er nu wat vreemd uit
De CX werd pas echt een beetje compleet toen ze met de 2400 Pallas/Prestige op de markt kwamen.
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Effe off topic.
Maar dit is toch zeer geweldig
Jullie zullen de foto wel kennen
Hoe heet deze kleur eigenlijk?
Mooie cx by frankscholtevanmast, on Flickr
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Grijze spuitplamuur ?
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Laten we het er op houden dat het niet goed tot zijn recht komt.
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gisternavond begonnen met de achterklep.
Vanuit het midden begonnen met lassen puntsgewijs,en dan steeds verder naar buiten toe.
Drie of vier puntjes lassen dan laten afkoelen en dan weer twee puntjes enz enz.
Eerst alle puntjes ongeveer twee centimeter uit elkaar tot je helemaal aan de buitenkant bent,en daarna vanuit het midden er telkens weer een puntje tussen zetten,zo kun je het beste vlak blijven met alles en dit doe je net zo lang tot alle puntjes mekaar overlappen
Dan heb je dus een volledig afgelaste naad.
Vanavond weer meer.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.